لینکدین مکانی عالی برای رشد کسب و کار شماست.
در 12 ماه گذشته، 93 درصد از بازاریابان B2B بیشترین استفاده را از این پلت فرم برای توزیع ارگانیک محتوا داشته اند. LinkedIn همچنین برای تولید بهترین نتایج در همان نظرسنجی در صدر قرار گرفت.
همین مطالعه نشان میدهد که بازاریابان محتوا نیز هزینه بیشتری برای تبلیغ محتوای پولی میکنند. پلتفرم برتر که در آن خرج می کنند؟ لینکدین.
کسب و کارها همچنین می توانند از شبکه برای بازاریابی و دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده کنند. در واقع، هر ماه بیش از 1 میلیارد تعامل در صفحات لینکدین وجود دارد.
با این ارقام، نمی توان منکر قدرت این پلتفرم رسانه اجتماعی برای ایجاد تعامل و افزایش آگاهی از برند است.
آیا آماده هستید که بازی بازاریابی لینکدین خود را به سطح بعدی ببرید اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید؟
در اینجا نکات هوشمندانه لینکدین از هفت متخصص لینکدین برای تقویت تلاش های بازاریابی شما آورده شده است.
از لینکدین لایو استفاده کنید
توماس جی آرمیتاژ 
مدیر فروش، جستجوگر سایت
لینکدین بهترین زمین بازی B2B است. این مانند یک کنفرانس حرفه ای است که بی پایان است.
بهویژه از پخشهای زنده کماستفاده میشود. این به این دلیل است که مردم برای مطالب آموزشی ارزشمند گرسنه هستند.
با پخش زنده، رهبران فکری میتوانند سردردهایی را که معمولاً در راهاندازیهای وبینار سنتی وجود دارد دور بزنند. هیچ صفحه فرود یا فرم ثبت نام مورد نیاز نیست. همچنین میتوانید به راحتی رویداد را از طریق اشتراکگذاری و دعوتنامه تبلیغ کنید.
اگرچه به یک نرم افزار استریم شخص ثالث نیاز دارید، اما بیشتر آنها با لینکدین به خوبی بازی می کنند.
و پخش زنده یک راه عالی برای شکستن یکنواختی پست های متنی و تعامل با مخاطبان خود در سطح شخصی تر است.
مطمئن شوید که یک موضوع خاص را شناسایی کرده اید. توصیفی قوی بنویسید که شامل چه کسانی باشد جریان برای چه کسانی است.
از کاربرانی که می دانید آن را ارزشمند می دانند دعوت کنید. و مطمئن شوید که تبلیغ کنید – هم قبل از رویداد و هم بعد از آن، زیرا ویدیوی کامل برای پخش در دسترس خواهد بود.
استراتژی محتوای خود را ارتقا دهید
آدام هولهان 
کارشناس لینکدین در Prominence Global، نویسنده کتاب «اینفلوئنسر – راهنمای 9 مرحله ای برای تأثیرگذاری بالا در هر صنعتی»
موثرترین استراتژی برای تولید سرنخ لینکدین که نتایج طولانی مدت ثابتی را ارائه می دهد محتوای تراز الگوریتمی.
تنها 1 درصد از بیش از 850 میلیون عضو لینکدین به طور منظم (هفتگی) محتوا را به اشتراک می گذارند. کمتر از 1٪ از این 1٪ محتوایی را که LinkedIn برای عضویت خود ارزشمند می داند و به طور ارگانیک برای شما تبلیغ می کند، واقعاً درک می کنند و به اشتراک می گذارند.
محتوایی را به اشتراک بگذارید که مکالمات را در پلتفرم ایجاد می کند و نشان می دهد که شما در حوزه تخصصی خود صاحب اختیار هستید بدون اینکه مشکلات مخاطبان خود را برای آنها حل کنید.
من آن را “دانستن چگونه” با محتوای “نه چگونه” می نامم.
به طور مداوم این استراتژی محتوا را اجرا کنید و مشتریان ایده آل شما برای حل مشکلات خود به سمت شما جذب می شوند.
فیلیپه بازون 
مدیر ارشد SEO، Hedgehog Digital
در سال 2017، تصمیم گرفتم که تنها شبکه اجتماعی که به صورت حرفه ای از آن استفاده کنم لینکدین باشد.
از آن زمان، من پست های هفتگی (گاهی روزانه) مربوط به استراتژی ها، تکنیک ها و بینش سئو را ارسال می کنم.
این به ایجاد شبکه من کمک کرده و به تصمیم گیرندگانی که پست های من را می بینند و از طریق پلتفرم یا وب سایت ما برای پر کردن فرم تماس با ما در تماس هستند، کمک کرده است.
این سرنخها که به مشتریان تبدیل شدند، به رشد تصاعدی ما از زمان افتتاح دفتر خود در برزیل کمک کردهاند.
من که در اینجا یک سئوی شناخته شده هستم، از این موارد به نفع خود استفاده کرده ام. همه سرنخ ها از حساب شخصی من آمده است، نه از حساب شرکت.
ما یک صفحه تجاری برای بریتانیا و برزیل داریم و تبلیغات لینکدین را برای تبلیغ برخی موارد انجام می دهیم، اما از طریق نمایه شخصی است که جادو اتفاق می افتد.
از آن زمان، پست های من میانگین هستند:
- 4000 بازدید
- 100 تعامل (لایک و نظر)
- پنج تا هفت سرنخ ارگانیک در ماه
نکات من عبارتند از:
- سازگاری و فراوانی. حداقل چند پست در هفته را هدف گذاری کنید.
- از اشتراک گذاری لینک در پست های خود خودداری کنید. آنها را در نظرات جای دهید. این امر باعث افزایش دسترسی به پست های شما حداقل 30 درصد می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید مقاله جدیدی از وبلاگ به اشتراک بگذارید، یک پست در مورد موضوع صحبت کنید و بگویید: «ما یک راهنمای کامل در مورد X نوشته است و می توانید لینک آن را در نظرات پیدا کنید.“
- در به اشتراک گذاشتن بینش، افکار و نتایج خجالتی نباشید. جامعه این نوع پست ها را دوست دارد. اینها تمایل به دریافت بارهای تعامل دارند.
صفحه خود را بهینه کنید
ویرجینی کانتین 
مربی لینکدین – VirginieCantin.com، نویسنده پرفروش وال استریت ژورنال “60 روز تا تسلط لینکدین”
هک شخصی من از بخش تجربه برای برجسته کردن خدمات و فعالیت های من استفاده می کند. بنابراین به جای داشتن یک عنوان شغلی واحد مانند “بنیانگذار”، برای هر “کلاه” که در شرکتم بر سر می گذارم، چندین عنوان شغلی زیر صفحه شرکت لینکدین خود خواهم داشت.
من یک عنوان شغلی برای سرویس مربیگری 1:1 خود، LinkedIn PEELING دارم. عنوان شغلی دیگر به دوره آنلاین من، LinkedIn BREAK-IN اختصاص دارد. سپس، از یک عنوان شغلی جداگانه استفاده می کنم تا تاکید کنم که نویسنده پرفروش وال استریت ژورنال هستم.
آخرین اما نه کم اهمیت، من عنوان شغلی چهارمی دارم که هدف آن یافتن من توسط افرادی است که به دنبال سخنرانان و مهمانان پادکست هستند.
زیبایی داشتن چندین عنوان شغلی این است که می توانید تک تک آنها را برای الگوریتم بهینه کنید تا افرادی که به دنبال یک سرویس یا نویسنده خاص یا مهمان پادکست هستند بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.
اندی فوت 
مربی استراتژی های لینکدین پیشرفته
لینکدین تشخیص “فوق العاده طرفداران” و “سوپر طرفداران” بالقوه شما را واقعاً دشوار می کند. مثل اینکه نمی خواهند شما هیچ نوع پایگاهی بسازید.
شما می توانید این را با نحوه رفتار آنها با فالوورها مشاهده کنید. آنها به هیچ وجه “دنبال کننده” نیستند – زیرا یک الگوریتم خود را بین شما و افرادی که به دیدن محتوای شما رای داده اند قرار می گیرد.
خوشبختانه، نرمافزاری در بازار وجود دارد (peakAboo توسط Daniel Hall) که دادههای شادابی را در مورد هر کسی که در مورد پستهای لینکدین شما نظر داده است، ارائه میدهد. این به من کمک می کند تا بفهمم چه کسی محکم از من حمایت می کند و مهمتر از آن، افرادی که فقط چند بار نظر داده اند.
این دسته دومی است که من میخواهم آنها را هدف قرار دهم و راهی برای تبدیل آنها به حامیان همیشگی، با نام مستعار “سوپر طرفداران” بیابم.
رویکرد انسان محور را در اولویت قرار دهید
ساندرا لانگ 
مربی و سخنران لینکدین – مشاوره پست جاده، نویسنده “لینکدین برای برندسازی شخصی: راهنمای نهایی”
تیم کارمند خود را فعال کنید. اطمینان حاصل کنید که پروفایل های لینکدین تیم شما با نام تجاری مشترک هستند و به جای استخدام گرا بر روی حل مشکل مشتری متمرکز هستند.
تیم را به جستجو و ارتباط با همکاران، مشتریان و مشتریان بالقوه تشویق کنید. تیم خود را آموزش دهید تا با نظرات متفکرانه، مفید و پیام های شخصی سازی شده روابط ایجاد کند.
به اتوماسیون نه بگویید به آنها آموزش دهید تا با نظرات ارزشمند، پست های اصلی و محتوای صفحه شرکت به اشتراک گذاشته یا ارسال مجدد، در شبکه های حرفه ای خود مشارکت کنند، الهام بخشند و انگیزه دهند.
یک هشتگ شرکتی ایجاد کنید و نحوه استفاده از آن را در لینکدین به اشتراک بگذارید. مهمتر از همه، اعتماد به نفس تیم خود را ایجاد کنید و آن را سرگرم کننده کنید!
جاش استیمل 
بنیانگذار آژانس لینکدین BlueMethod، نویسنده کتاب پرفروش WSJ & USA Today “60 Days to LinkedIn Mastery”
لینکدین به من کمک می کند تا بزرگترین چالش های خود را به عنوان یک کارآفرین حل کنم، خواه فروش، استخدام یا یافتن شریک باشد.
لینکدین به راحتی میلیون ها دلار ارزش برای من تولید کرده است.
حتی با وجود اینکه من کتابی در لینکدین با 60 نکته در آن نوشتم، همه چیزهایی که در کتابم آموزش می دهم را می توان در دو کلمه خلاصه کرد: آدم باش. این بهترین هک لینکدین است.
بسیاری از افراد با ارسال پیامهای هرزنامه، ارسال محتوا، اما هرگز با نظر دهندگان درگیر نمیشوند، و از کار خلاقانه و وقتگیر ارتباط یک به یک اجتناب میکنند، سعی در تقلید از رباتها در لینکدین دارند. اما اینجاست که لینکدین بهترین عملکرد را دارد!
وقتی از لینکدین برای صحبت مستقیم با دیگران استفاده می کنید، مانند یک انسان معمولی، آن لحظه است که لینکدین ضروری می شود.
بردن
لینکدین به عنوان بزرگترین شبکه حرفه ای آنلاین جهان، افزوده قابل توجهی به استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما می کند.
به یاد داشته باشید که از ویژگیهای لینکدین استفاده کنید و ثابت قدم باشید – همه اینها در عین ارائه ارزش و تقویت روابط.
با داشتن این نکات، مطمئناً در فید لینکدین پیشرفت کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: اولین فیلم/Shutterstock
window.addEventListener( 'load', function() { setTimeout(function(){ striggerEvent( 'load2' ); }, 2000); });
window.addEventListener( 'load2', function() {
if( sopp != 'yes' && addtl_consent != '1~' && !ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'linkedin-marketing-hacks', content_category: 'linkedin' }); } });