یاد بگیرید که با نام تجاری خود به طور موثر ارتباط برقرار کنید
در دنیای سئو، بازاریابی جستجو و بازاریابی محتوا، مشخص شده است که تسلط کامل بر نیازها، خواسته ها و سبک زندگی مشتری برای ساختن شخصیت و داستان منحصر به فرد برند شما به همان اندازه ضروری است.
رایان کوتسچر، نیروی خلاق و بنیانگذار CIRCUS MAXIMUS، در SEJShow به من پیوست تا در مورد اینکه چگونه تیمش روایت های جذابی از برند ایجاد می کند صحبت کند. ما استفاده آنها از ایکیگای را پوشش دادیم، مفهومی عمیق ژاپنی که به «دلیلی برای بودن» ترجمه میشود.
این مفهوم ابزار قابل توجهی در زرادخانه داستان سرایی آنهاست و چشم اندازی تازه ارائه می کند که عمق و هدف را به روایت های آنها معرفی می کند. در این قسمت، بینش ارزشمندی در مورد اینکه چگونه میتوان از ایکیگای برای خلق داستانهای معنادارتر و تاثیرگذارتر استفاده کرد، به دست خواهیم آورد و در نهایت لایهای غنی از اعتبار را به روایت برند شما اضافه میکند.
ما یک گام به عقب برمیداریم تا برندها با روایتی بیشتر درباره داستانی که میخواهند بیان کنند فکر کنند. و سپس به این فکر کنید که چگونه آنها در سفر مشتری به جای تاکتیکها، که این روزها سرتان را منفجر میکند، از آن استفاده میکنند. – رایان کوتچر، 04:38
گاهی اوقات بهعنوان یک صاحب کسبوکار یا یک مدیر اجرایی، فرض میکنید که کل شرکت این مأموریت را دریافت میکند و آنچه شما گفتید یک مأموریت انسانی است. بنابراین، یکی از چیزهایی که در محل کار کم است، به طوری که در 20-30 سال گذشته در محل کار کمبود داشته است، هدف است. چه چیزی شما را صبح بیدار می کند؟ -لورن بیکر، 07:22
[00:00] – درباره رایان
[02:43] – چگونه روایت ها و شخصیت های به یاد ماندنی برند را می سازند
[08:50] – ماموریت و اشتیاق انسانی چگونه وارد می شود.
[11:57] – نمونه مارک کوبا.
[16:05] – چگونه با صدای مشتری شروع کنیم.
[17:48] – چگونه شرکت ها از مشخص کردن اشتیاق و ماموریت درآمد کسب می کنند؟
[19:39] – مثال Uber & Lyft.
[24:46] – مثال In & Out Burger.
[28:36] – برندهای رایان با استفاده از ایکیگای کار کرد.
[32:11] – راه های دیگری که شنوندگان می توانند از مفهوم Ikigai استفاده کنند.
[34:56] – ویدیوها چقدر مهم هستند؟
منابع ذکر شده:
Circus Maximus – https://www.circusmaximus.com/
اولین سوالی که می پرسیم این است که چرا؟ چرا برند شما کاری را که انجام می دهد انجام می دهد؟ هدف برند چیست؟ این پاسخ این نیست که پول درآورید یا درآمد را یک چهارم افزایش دهید. این یک هدف تجاری نیست. این یک ماموریت انسانی است. اگر همه بتوانند به این سؤالات یکسان پاسخ دهند یا حداقل درک کنند که برند چگونه می خواهد به این سؤالات پاسخ دهد، شروع به کار برای آن ایده یا آن روایت می کنند و سپس این به آنها کمک می کند کار خود را بهتر و امیدوارانه انجام دهند. به آنها کمک می کند داستان خود را بهتر بیان کنند، داستان را بهتر بیان کنند. یک نقش درونی برای پاسخ به این سؤالات و داشتن این روایت مشترک و یک نقش بیرونی وجود دارد. بنابراین از آنجا شروع می شود، با هدف. – رایان کوچر، 05:32
افرادی مانند مارک کوبان که کارآفرینان موفقی هستند، میدانند که شما با مأموریت شروع میکنید و سپس شرکت را حول آن میسازید. شما با شرکت شروع نمی کنید و سپس یک ماموریت به عقب می سازید. و هنگامی که یک ماموریت به وضوح تعریف شده است، افرادی که برای ساختن آن شرکت به شما نیاز دارید، به سراغ شما می آیند، زیرا آنها جذب ماموریت شده اند. و برخی از این افراد مشتری هستند. پس این قدرت ماموریت است. – رایان کوچر، 13:32
برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
ارتباط با رایان کوتچر:
رایان کوتسچر در راس Circus Maximus قرار دارد، آژانسی نوآور که فضای تبلیغاتی را متحول می کند. رایان، موسس و مدیرعامل، با مدلی منحصربهفرد که نام تجاری، محتوا و رسانه را در هم میآمیزد، برندها را به پلتفرمهای جهانی سوق داده و با غولهای صنعت و استارتآپهای در حال رشد همکاری میکند.
رایان فراتر از نقش رهبری، به خاطر رویکرد خلاقانه اش به زندگی شناخته می شود. او از کارآفرینی در تیم خود حمایت می کند و از آنها می خواهد که خلاقیت را در زندگی روزمره خود ایجاد کنند. و در میان همه اینها، او از همراهی چوپان استرالیایی اش، رادر، شادی می یابد.
ارتباط با رایان در لینکدین: https://www.linkedin.com/in/ryan-kutscher-a282605/
با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker