تبلیغات لینکدین که برای تسهیل ارتباطات حرفه ای طراحی شده است، می تواند یکی از بهترین پلتفرم ها در زرادخانه بازاریابی شما باشد – اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید.
چرا باید در لینکدین تبلیغ کنید؟ این پلتفرم دارای بیش از 850 میلیون عضو است که 40 درصد از بازدیدکنندگان هر هفته با یک صفحه درگیر می شوند. برای اطلاعات بیشتر از لینکدین، از جمله آمار تعامل پولی، این مقاله را بررسی کنید.
برای یادگیری نحوه تبلیغات در لینکدین آماده اید؟ بیا بریم.
گزینه های تبلیغات لینکدین: یک مرور کلی
لینکدین در گذشته با گزینه های تبلیغاتی خود بسیار محدود بود، که به بازاریابان گزینه های زیادی برای دستیابی به اهداف خود نمی داد.
اما این تغییر کرده است. به نظر می رسد لینکدین متعهد به ارائه آزادی مورد نیاز تبلیغ کنندگان برای ایجاد تبلیغات بر اساس اهداف خاص آنها، یعنی یکی از موارد زیر است:
- آگاهی از برند.
- بازدید از وب سایت
- نامزدی.
- بازدیدهای ویدیویی
- تولید سرب
- تبدیل های وب سایت
- متقاضیان کار
بیشترین اهداف مورد استفاده در تبلیغات لینکدین تولید سرنخ، برنامه های شغلی، بازدید از ویدیو و بازدید از وب سایت است، اما شما می توانید با موفقیت از این پلت فرم برای هر یک از این موارد استفاده کنید.
چرا در لینکدین تبلیغ کنیم؟
LinkedIn که خود را “بزرگترین شبکه حرفه ای جهان” می داند، بیش از 875 میلیون عضو در بیش از 200 کشور و منطقه دارد.
و از آنجایی که تنها پلتفرم اجتماعی که صرفاً بر روی ارتباطات بین کسب و کار متمرکز شده است، مکان ایده آلی برای بازاریابی B2B است.
مهم نیست که چه صنعتی را هدف قرار می دهید، اکثریت بازیگران اصلی لینکدین را خواهید یافت.
مهمتر از آن، لینکدین پلتفرمی است که در آن به احتمال زیاد تصمیم گیرندگان واقعی مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. آیا نیاز به شناسایی مدیران C-suite یک شرکت تولیدی دارید؟ لینکدین مکانی برای نگاه کردن است.
آیا میخواهید دنبال کارگزاران وام مسکن در شرکتهای کوچک تا متوسط بروید؟ لینکدین به شما این امکان را می دهد.
استخدام برای یک نقش فروش جدید و فقط نامزدهایی با 5 سال سابقه کار می خواهید؟ درست حدس زدید، لینکدین مکانی برای جستجو است.
بر اساس تحقیقات خود پلتفرم، 80 درصد از اعضای لینکدین بر تصمیمات خرید سازمان خود تأثیر می گذارند، قدرت خرید آنها دو برابر یک مخاطب متوسط وب است و شش برابر بیشتر احتمال دارد که تبدیل شوند.
بنابراین، اگر قبلاً از آنها استفاده نمی کنید، باید فوراً وارد قطار تبلیغاتی لینکدین شوید.
تبلیغات لینکدین چگونه کار می کند؟
استفاده از تبلیغات لینکدین فرآیند نسبتاً آسانی است، به خصوص اگر قبلاً در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) تجربه داشته باشید.
برای شروع، در LinkedIn Business Manager ثبت نام کنید. این به شما یک مکان واحد می دهد که از آنجا می توانید تمام حساب های تبلیغاتی و صفحات خود را مدیریت کنید.
در این مرحله می توانید اعضای تیم و شرکا را دعوت کنید، مجوزها را تنظیم کنید و دارایی ها را اضافه کنید.
از آنجا، شما فقط باید یک هدف را انتخاب کنید (آگاهی، توجه، یا تبدیل)، گزینه های هدف خود را انتخاب کنید (محل، ویژگی ها، و غیره)، قالب تبلیغ خود را انتخاب کنید، و بودجه خود را تعیین کنید.
انواع تبلیغات لینکدین
بر اساس هدفی که انتخاب می کنید، چهار نوع تبلیغات مختلف به شما داده می شود که می توانید از آنها استفاده کنید:
محتوای حمایت شده
به این به عنوان یک پست تبلیغاتی فکر کنید. شما در حال تبلیغ مقاله یا پستی از صفحه شرکت خود هستید که در فید لینکدین ظاهر می شود.

این تبلیغات به طور متوسط بالاترین CPC را دارند، بنابراین با احتیاط ادامه دهید و مطمئن شوید که محتوایی که تبلیغ می کنید به خوبی فکر شده است.
تبلیغات متنی
اینها تبلیغات کوچکی هستند که ممکن است متوجه آن در سمت راست فید لینکدین شوید یا خیر. به تبلیغات فیس بوک در سال 2010 فکر کنید.

به غیر از ستون سمت راست، این تبلیغات ممکن است در زیر بخش «افرادی که ممکن است بشناسید» ظاهر شوند. اینجاست که محتوای متنی واقعاً میتواند تبدیلهای تبلیغاتی شما را ایجاد یا شکست دهد.
چند استراتژی مختلف را آزمایش کنید، اما واقعاً با این تبلیغات به هدف خود برسید.
حمایت مالی InMail
این یک راه بسیار سرگرم کننده برای ارسال هرزنامه به صندوق ورودی لینکدین شخصی است. اما، زمانی که به درستی انجام شود، در واقع میتواند بالاتر از سایر گزینههای تبلیغات لینکدین تبدیل شود.
از آنجایی که این تبلیغات باید از یک نمایه شخصی در مقابل یک صفحه کسب و کار مارک دار تهیه شوند، مردم کمتر احساس می کنند که فروخته می شوند و بیشتر احساس می کنند که واقعاً می توانند با نماینده کسب و کار ارتباط برقرار کنند.

فقط لطفا الگوها را در هیچ یک از مشخصات جمعیتی خود کپی و جایگذاری نکنید. مطمئن شوید و هر InMail را شخصی کنید.
تبلیغات ویدیویی
در اینجا کمی واضح است، اما تبلیغات ویدیویی لینکدین به ارتقای ویدیوهای شما به بازار هدف ایده آل شما کمک می کند. شما باید حجم زیادی از محتوای ویدیویی ایجاد کنید.

ویدیوهای مختلف را آزمایش کنید تا ببینید کدام نوع ویدیو (موضوع، طول، زندگی واقعی/انیمیشن) بیشترین تبدیل را به شما می دهد.
برای ابعاد و مشخصات آگهی به کمک نیاز دارید؟ در اینجا همه اطلاعاتی است که برای هر نوع و هدف تبلیغاتی به هنگام شروع ایجاد تبلیغات برای لینکدین نیاز دارید:
نحوه ردیابی تبدیل تبلیغات لینکدین
برچسب بینش گسترده سایت
این تگ به شما 411 را می دهد که به لطف تبلیغ لینکدین شما، چه اقداماتی در وب سایت شما انجام می شود.
مانند پیکسل فیس بوک، می توانید این تگ را یک بار نصب کنید و مشاهده کنید که داده ها وارد می شوند.
سرعت سایت شما را نیز به هم نمی زند، اما به شما این امکان را می دهد که آنچه را که در نتیجه تبلیغات لینکدین در وب سایت شما اتفاق می افتد، ردیابی کنید.
جایزه: همچنین میتوانید پس از نصب برچسب Insight و تعداد بازدیدکنندگان سایت، تبلیغات هدفگیری مجدد لینکدین را تنظیم کنید.
پیکسل مخصوص رویداد
این نوع پیکسل ردیابی بیشتر برای نوع هدف از نسل اصلی ایجاد می شود.
فرض کنید فرمی دارید که میخواهید شخصی آن را از آگهی لینکدین شما پر کند، اما صفحه تشکر را راهاندازی یا متصل ندارید.
میتوانید این کد را نصب کنید و هر بار که فرم تکمیل میشود، یک «رویداد تبدیل» ردیابی میشود.
همچنین میتوانید ردیابی تبدیل را به کمپینهای موجود اضافه کنید – بنابراین از کسانی که ردیابی تبدیل را تنظیم نکردهاند نترسید.
بهترین روش های تبلیغات لینکدین
اکنون که میدانید چگونه میتوانید از تبلیغات لینکدین استفاده کنید، بیایید به نکاتی در مورد نحوه استفاده از لینکدین بپردازیم و در مورد برخی از بهترین روشها برای کمک به بهترین نتایج صحبت کنیم.
مخاطب هدف خود را مشخص کنید
برای کمک به شما در شناسایی و دنبال کردن اهدافی که به احتمال زیاد عمل می کنند، باید چند سوال بپرسید:
- جمعیت شما چه کسی است، بیشتر از مرد/زن، سن/محل؟
- آیا آنها تمام عمر خود را در یک صنعت کار کرده اند؟
- آیا آنها به طور کلی مدیریت پایین تر هستند یا مدیریت بالاتر؟
- آیا آنها برای هر موقعیت دو تا چهار سال به کار خود ادامه می دهند؟
- آیا آنها ریچارد برانسون را در لینکدین دنبال می کنند؟
شما باید از قبل پاسخ همه این سوالات را بدانید و اگر به دلایل وحشتناکی نمی دانید، پاسخ آن را پیدا کنید.
لینکدین به بازاریابان B2B گزینههای هدفگیری شگفتانگیزی میدهد، اما تنها در صورتی میتواند به تبدیل تبلیغات شما کمک کند که واقعاً جنبه حرفهای جمعیتشناسی خود را بدانید.
دانستن اینکه آنها چگونه قهوه خود را می خورند برای فیس بوک عالی است، اما امروز در لینکدین، باید بدانید که آنها در دانشگاه چه درس خوانده اند، اگر حتی به کالج رفته اند، و آن عوامل مرتبط را به عنوان گزینه های هدف انتخاب کنید.
توجه داشته باشید: با تبلیغات در لینکدین می توانید خیلی بیشتر از مدیران عامل را جذب کنید. بسیاری از کسبوکارها تصور میکنند هدفگیری تبلیغات لینکدین تنها برای هدف قرار دادن بازیکنان بزرگ عالی است، اما اینطور نیست.
کسانی که به دنبال شغل یا در موقعیتهای سطح پایینتر با تجربه کمتر هستند، حتی کسانی که به تازگی از دبیرستان یا کالج فارغالتحصیل شدهاند، گزینههای هدفگیری عالی برای تبلیغات لینکدین هستند.
از پیشنهادات محتوای لینکدین استفاده کنید
لینکدین پیشنهادات محتوا برای صفحات تجاری ارائه می دهد تا به آنها کمک کند در مورد آنچه باید بنویسند راهنمایی شود.
در مورد این موضوع خارج از چارچوب فکر کنید و از ایده های موضوعات پرطرفدار برای سرفصل ها و توضیحات تبلیغات استفاده کنید.
استفاده از پیشنهادات محتوا بسیار آسان است و حتی میتوانید مدیران و مدیران عاملی را که به آنها توجه کردهاید، هدف قرار دهید.
به سادگی صنعت، مکان و سابقه مورد نظر خود را انتخاب کنید و لینکدین آخرین موضوعات پرطرفدار را برای آن فیلترهای تعیین شده ایجاد می کند.
منجر می شود به:
اگر حتی اولین مقاله ای را که در این جستجوی آزمایشی پر شده است، در نظر بگیریم، «اخراج ها بد است. کمتر دلسرد باشید،» ما به راحتی میتوانیم چند ایده مختلف برای سرفصل آگهیها را به چالش بکشیم:
- از برخورد با اخراج ها خسته شده اید؟ همینطور بودیم تا اینکه این را امتحان کردیم.
- انجام شد تند و سریع؟ بیش از اخراج مردم؟ اینجا کلیک کنید.
- آنچه ما از اخراج یافتیم – اینجا را کلیک کنید
اگر مقاله ای پرطرفدار است، به این دلیل است که مردم آن را پسندیده اند و با آن درگیر شده اند.
آیا نمی خواهید همان افراد تبلیغ شما را دوست داشته باشند و با آن درگیر شوند؟ البته که انجامش میدی.
فرمهای اصلی ژنرال را ایجاد کنید
یکی از بهترین دلایل برای استفاده از تبلیغات لینکدین این است که به شما اجازه می دهد تا با بازگشت سرمایه اثبات شده (ROI) سرنخ های با کیفیت بالا تولید کنید.
و بهترین راه برای انجام این کار استفاده از فرمهای Lead Gen داخلی داخلی پلتفرم است.
هم برای تبلیغات پیامی و هم برای محتوای حمایتشده در دسترس هستند، تنظیم آنها آسان است و فقط با افزودن یک فراخوان برای اقدام (CTA) به آگهیتان میتوانید آنها را هدایت کنید. هنگامی که کاربر روی تبلیغ کلیک می کند، فرمی از پیش پر شده را می بیند که از قبل شامل نام و اطلاعات مربوطه است.
با ارسال فرم، اعضای لینکدین میتوانند به «متشکرم» خاص هدایت شوند. صفحاتی که به وب سایت شما، سایت دانلود کتاب الکترونیکی یا هر مقصد دیگری متصل می شوند.
و از آنجایی که بازاریابان عاشق اعداد هستند، فرمهای Lead Gen اندازهگیری تأثیر کمپینها را بسیار ساده میکند.
از طریق مدیر کمپین خود یا پلتفرم شخص ثالث انتخابی خود، میتوانید گزارشهایی درباره معیارهای مهم مانند هزینه به ازای هر سرنخ، نرخ پر شدن فرم و اطلاعات مخاطبان ایجاد کنید.
اگر در B2B هستید، باید از تبلیغات لینکدین استفاده کنید
برای بازاریابی حرفه ای یا تجارت به کسب و کار، واقعاً هیچ چیزی شبیه لینکدین نیست.
با ارائه انعطافپذیری مورد نظر در تبلیغات رسانههای اجتماعی، همراه با بازگشت سرمایه خوب، میتواند به شما کمک کند تا به تصمیمگیرندگان دسترسی پیدا کنید.
اما، مانند بسیاری از چیزهای مرتبط با بازاریابی، نمی توانید انتظار داشته باشید که معجزه یک شبه اتفاق بیفتد. احتمالاً قبل از اینکه بهترین رویکرد را برای نیازهای سازمان خود انتخاب کنید، به آزمایش و تنظیم دقیق نیاز دارد.
فقط کمی صبر و یک استراتژی روشن داشته باشید، و این پلتفرم اجتماعی قدرتمند را خواهید داشت که قبل از اینکه متوجه شوید، پاداش را برای شما درو می کند.
تصویر ویژه: ZacoDot/Shutterstock
window.addEventListener( 'load2', function() { console.log('load_fin');
if( sopp != 'yes' && !window.ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'linkedin-advertising-guide', content_category: 'linkedin social social-media-advertising' }); } });