راه حل های جدید بهینه سازی وب سایت برای سئوکاران در سطح سازمانی


از آنجایی که دامنه بهینه سازی وب سایت در حال گسترش است، متخصصان بازاریابی دیجیتال با مجموعه ای پیچیده از مسئولیت ها به طور فزاینده ای وظیفه دارند.

پس از معرفی Core Web Vitals توسط گوگل، تمرکز فزاینده ای بر روی تجربه کاربر صورت گرفته است.

به علاوه، رعایت آخرین توصیه‌های دسترسی و حفظ حریم خصوصی برای وب‌سایت‌ها مهم است.

برای سئوکاران در سطح سازمانی که مسئول بهینه سازی سایت های بزرگتر هستند، ماندن در صدر این روندها می تواند به ویژه چالش برانگیز باشد.

بنابراین، چگونه می توانید شما و سازمانتان را به بهترین نحو برای بر عهده گرفتن این مسئولیت های در حال گسترش آماده کنید؟

چه ابزارها و رویکردهایی لازم است تا شرکت شما را به سمت فرآیند مدیریت پروژه سئوی سازمانی موثر سوق دهد؟

در وبینار بعدی ما، مهمانان ما یک رویکرد جدید و گسترده تر “هوش وب سایت” را برای مدیریت بهینه سازی وب سایت معرفی می کنند.

راه‌های نوآورانه برای بهبود رتبه‌بندی جستجوی وب‌سایت خود را یاد خواهید گرفت، در حالی که مطابق با بهترین شیوه‌های صنعت و ارائه یک تجربه کاربری درجه یک.

به علی حبیب زاده، مدیر ارشد فناوری لومار و اشلی برمن هیل، معاون خدمات حرفه ای لومار بپیوندید تا در این مورد بحث کنند:

  • هوش وب سایت چیست و چگونه می تواند به متخصصان سئو و بازاریابان دیجیتال کمک کند تا در صدر پیشرفت وب سایت قرار بگیرند.
  • کدام بهینه‌سازی‌های سایت را باید فراتر از جستجو در نظر داشته باشیم: دسترسی، تجربه کاربر، انطباق و غیره.
  • مسائل رایج دسترسی به وب سایت و اینکه چرا سئوکاران برای کمک به این تلاش های مهم موقعیت خوبی دارند.

در این جلسه، ما به معرفی برخی از رشته های جدید که تیم سئوی شما باید با آنها آشنا شود، می پردازیم.

با فرآیندهای ناکارآمد در شرکت خود خداحافظی کنید و شروع به ایجاد استراتژی های جدید در رویکرد بهینه سازی خود کنید.

با هوشمندی وب سایت، می توانید یک برنامه سئوی سازمانی را به طور یکپارچه مقیاس بندی کنید و یک وب سایت سالم، سازگار و با کارایی بالا داشته باشید.

در این وبینار ثبت نام کنید و بیاموزید که چگونه به طور موثر با ماهیت در حال تحول سئو سازگار شوید و وب سایت خود را برای موفقیت مداوم تنظیم کنید.





منبع