بازاریابی ایمیلی هنوز هم یکی از موثرترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان شماست. با این حال، به روز ماندن در مورد آخرین روندها برای جلوگیری از اشتباهات رایج بسیار مهم است.
جی شودلسون، موسس SubjectLine.com، در SEJShow به من میپیوندد تا درباره تکنیکهای خط موضوعی که باید آزمایش کنید، نکات کلیدی برای تبدیلها و مشکلاتی که باید اجتناب کنید، بحث میکند.
شما گزینه های جدیدی را برای جلوتر ماندن از منحنی و چگونگی استفاده حداکثری از بازاریابی ایمیلی خود خواهید یافت.
با ارسال کمتر به کسب و کار بیشتری نخواهید رسید. این روش کار نمی کند. باید بیشتر بفرستید بازاریاب ها فکر می کنند که خیلی زیاد ارسال می کنند، اما فقط چیزهای مرتبط را ارسال نمی کنند. -جی شودلسون، 6:50
فناوری در پنج تا هفت سال گذشته تغییر کرده است و دلیل اینکه شما به صندوق ورودی در مقابل پوشه ناخواسته می روید به دلیل محتوا نیست. این به خاطر کلمات یا نمادهایی نیست که در خط موضوع خود قرار می دهید. این به خاطر شهرت ارسال شماست. این به دلیل تعامل، باز شدن ها و کلیک هایی است که با افراد موجود در پایگاه داده خود ایجاد می کنید. نامزدی شما دلیل رفتن یا عدم مراجعه شما به صندوق ورودی است. -جی شودلسون، 8:58
شما وارد پوشه آشغال می شوید زیرا شهرت بدی برای ارسال دارید. شما نامزدی ندارید تصور نادرست از کلمات محرک هرزنامه به بازاریابان صدمه می زند زیرا آنها سعی می کنند خطوط موضوعی را بنویسند، نه از کلماتی که همه بازاریابان می دانند که بهترین کار را انجام می دهند – چیزهایی مانند رایگان یا منقضی شده. -جی شودلسون، 9:47
[00:00] – درباره جی.
[03:02] – کنفرانس گورو چیست؟
[08:15] – افسانه های رایج ایمیل
[11:10] – آیا پاکسازی و لغو اشتراک به نسبت ها کمک می کند؟
[15:24] – ایمیل کلماتی را تحریک می کند که مشکلی ندارند.
[19:24] – استفاده از ایموجی ها در خطوط موضوع
[23:13] – فرم های دوستانه چیست؟
[26:01] – اهمیت نام ها و آواتارهای شخصی
[29:10] – خط موضوع در ایمیل های اطلاع رسانی چقدر مهم است؟
[33:15] – چقدر می توانیم با بازاریابی ایمیلی شخصی سازی کنیم؟
[37:10] – چقدر مهم است که CTA را در بالای صفحه قرار دهید؟
[40:25] – نکات بازاریابی ایمیلی تعطیلات
[45:24] – چگونه از ورود به پوشه تبلیغات جیمیل خودداری کنیم.
منابع ذکر شده:
کنفرانس گورو – https://guruconference.com/
خط موضوع – https://www.subjectline.com/
رسانه نتیجه – https://outcomemedia.com/
Inside Scoop – https://jayschwedelson.com/
بازاریابی ایمیلی اینجا در SEJ یکی از هسته های ما است. این یکی از مهمترین ارکان ما از نظر بازاریابی است. -لورن بیکر، 4:57
نیازی نیست که از لغو اشتراک پیامدهای منفی دریافت کنید. شما عواقب منفی از شکایات هرزنامه دریافت می کنید که فقط در صورتی رخ می دهد که در حال انجام برخی کارهای ناقص باشید. -جی شودلسون، 12:44
اگر بخواهند اشتراک خود را لغو کنند، هرگز چیزی از شما نخواهند خرید. بنابراین، آنها پیشنهاد را ارسال می کنند زیرا آنها به دنبال چیزی هستند و منتظر چیزی هستند. -لورن بیکر، 5:46
برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
ارتباط با جی شودلسون:
کارشناس ایمیل مارکتینگ جی شودلسون یکی از بهترین ها در این تجارت است. بنیانگذار ابزار درجه بندی خط موضوع شماره 1، Subjectline.com، بیش از 15 میلیون موضوع را ارزیابی کرده و به 200 هزار بازاریاب کمک کرده تا پیام خود را به طور مؤثر ارسال کنند!
همچنین، بهعنوان رئیس و مدیرعامل Outcome Media، جی به برخی از نمادینترین برندهای جهان کمک کرده تا حتی موفقتر شوند. با راهحلهای نوآورانهاش، او میداند که برای رشد کسبوکار شما چه چیزی لازم است.
با جی در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/schwedelson/
با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker