روند سئو 2023، به گفته 24 متخصص [Ebook]


در صنعت پر سرعتی مانند سئو، اتفاقات زیادی در طول یک سال می‌تواند بیفتد – به همین دلیل است که می‌خواهید مطمئن شوید که از منحنی‌ها جلوتر می‌مانید.

بنابراین، چگونه می توانید در سال 2023 یک مزیت رقابتی به دست آورید؟

چه استراتژی ها و تاکتیک های سئو به شما کمک می کند تا بر SERP ها تسلط داشته باشید و درآمد بیشتری کسب کنید؟

در آخرین نسخه کتاب الکترونیکی گرایش‌های سئو ما، پاسخ‌هایی به پرسش‌ها و نکات مهم خود برای تأثیرگذاری بر روش بهینه‌سازی جستجو خواهید یافت.

ما بینش های مفیدی را از 24 کارشناس برتر امروز جمع آوری کرده ایم. آنها آنچه را که در سال گذشته در سئو اتفاق افتاده و انتظار دارند در سال آینده اتفاق بیفتد را به اشتراک بگذارند.

دانلود روندهای سئو 2023 اکنون و بینش های گذشته نگر و آینده نگر را که برای کمک به آماده شدن برای سال 2023 نیاز دارید، کشف کنید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه استراتژی SEO خود را برای حداکثر نتایج با شناسایی روندهای کلیدی که بر چشم انداز جستجو در سال آینده تأثیر می گذارد، مجدداً تنظیم کنید.

برخی از روندهای سئو که در این کتاب الکترونیکی پوشش داده شده است عبارتند از:

  • ویژگی های جستجو و نتایج غنی
  • ابزارهای محتوای هوش مصنوعی
  • عوامل روی صفحه
  • و بیشتر.

روند سئو 2023، به گفته 24 متخصص [Ebook]

اگر یک برنامه‌ریزی حرفه‌ای در سئو برای سال 2023 هستید، این کتاب الکترونیکی دقیقاً همان چیزی است که برای تنظیم یک استراتژی سئو موفق نیاز دارید.

خواهید آموخت که بزرگترین و تاثیرگذارترین تغییرات ممکن است کجا اتفاق بیفتد و کارشناسان چگونه به شما توصیه می کنند که پاسخ دهید.

این راهنما همچنین به شما کمک می‌کند تا بهترین شیوه‌های اصلی سئو را درک کنید تا از به‌روزرسانی‌های جدید و تغییرات در روندها محافظت کنید.

امروز کپی خود را بگیرید. در مورد چگونگی موفقیت در سئو در سال 2023، بینش و راهنمایی مستقیم را از کارشناسان دریافت کنید.

کارشناسان سئو امسال عبارتند از:

  • عظیم احمد، رهبر بازاریابی دیجیتال در Azeem Digital.
  • ربکا بربل، مدیر بازاریابی محصول در Oncrawl.
  • جف کویل، بنیانگذار و مدیر ارشد استراتژی در MarketMuse.
  • رنه ژیرارد، معاون مدیر سئو در هولدینگ کریت و بارل.
  • کریس هینز، متخصص ارشد سئو در Ahrefs.
  • جاشوا هاردویک، مدیر محتوای Ahrefs.
  • Jeannie Hill، مشاور بازاریابی دیجیتال و SEO در Hill Web Creations.
  • کوین ایندیگ، مشاور رشد
  • راس جفری، مدیر اکوسیستم و استراتژی محصول در دودا.
  • جرمی کناف، مدیرعامل اسپارتان مدیا.
  • اولسیا کوروبکا، کارآفرین سئو در Fajela.com.
  • کریستینا لوواسور، مشاور سئو در MediaSesh.
  • لودویگ ماخیان، یکی از بنیانگذاران Mazeless Enterprise SEO.
  • جسی مک دونالد، استراتژیست جهانی سئو و رهبر بهینه سازی در IBM.
  • جوئل مشرقی، مشاور ارشد سئو در Builtvisible.
  • هلن پولیت، رئیس SEO در Car & Classic.
  • آدام ریمر، رئیس Adam Riemer Marketing, LLC.
  • الی شوارتز، نویسنده “سئوی محصول- رهبری”.
  • اندرو شاتلند، مدیر عامل و بنیانگذار راهنمای SEO محلی.
  • Aleyda Solis، مشاور بین المللی SEO و بنیانگذار Orainti.
  • پاتریک استوکس، مشاور محصول، سئو فنی و سفیر برند در Ahrefs.
  • Mark Traphagen، معاون بازاریابی محصول و آموزش در seoClarity.
  • مارتا ون برکل، مدیر عامل Schema App.
  • آندریا ولپینی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل WordLift.





منبع