سئوی دنیای واقعی – چگونه افراد آنلاین جستجو، خرید و خرید می کنند


شما محتوایی را برای خریداران واقعی ایجاد کرده‌اید تا فروشگاه شما را کشف کنند، اما آیا می‌دانید کار سخت شما نتیجه داده است؟

آیا محتوای طولانی و زمان‌بر و گران‌قیمت شما باعث ایجاد تبدیل و فروش می‌شود؟

بیشتر محتوا باعث ایجاد تبدیل نمی شود زیرا به نحوه جستجوی افراد، سؤالات خرید آنها و همچنین انگیزه آن افراد واقعی برای خرید نمی پردازد.

در 21 سپتامبر، یک وبینار توسط Duane Sprague، مدیر ارشد بازاریابی Shopper Approved و جیمز آرنولد، یکی از بنیانگذاران Answerbase را مدیریت کردم.

آنها نشان دادند که چگونه می توان به راحتی اهداف جستجوی خریداران در دنیای واقعی را درک کرد و محتوای قابل اندازه گیری و با تبدیل بالا ایجاد کرد که واقعاً درآمد را افزایش می دهد.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

خوراکی های کلیدی

برای درک هدف خریدار در دنیای واقعی و ایجاد محتوای با تبدیل بالا، باید:

  • به طور خودکار مشخص کنید که مشتریان شما چه چیزی را می‌پرسند و از آنها تبدیل می‌کنند.
  • آن اطلاعات را در قالب پرسش و پاسخ منتشر کنید که جستجوی ارگانیک آن را پیدا و نمایه کند.
  • اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان هنگام بازدید از سایت شما می توانند آن محتوا را به راحتی ببینند.
  • بازدیدکنندگان را درگیر کنید و از توضیحات محصول، مشخصات، و پرسش و پاسخ پاسخ‌هایی را به‌طور خودکار پیشنهاد دهید.
  • ردیابی تبدیل را برای کشف فرصت های محتوای جدید در آینده بهینه کنید.

خلاصه آخرین به‌روزرسانی محتوای Google

هر سه آخرین به‌روزرسانی Google (به‌روزرسانی محتوای مفید، به‌روزرسانی اصلی سپتامبر، و به‌روزرسانی بررسی محصول) همگی یک چیز را می‌گویند:

گوگل می خواهد محتوایی را ارائه دهد که برای مصرف کننده مفید و مفید باشد.

بنابراین اگر به سوالی پاسخ نمی‌دهید، راه‌حلی ارائه نمی‌دهید، یا محتوای باکیفیتی ارائه نمی‌دهید، نه گوگل و نه مصرف‌کنندگان اهمیتی نمی‌دهند. و مطمئناً باعث ایجاد تبدیل نخواهد شد.

چگونه محتوایی ایجاد کنیم که تبدیل شود

به این فکر کنید که خود را در ذهن مخاطب هدف خود قرار دهید.

  • آنها به دنبال چه می گردند؟
  • مشکلات و سوالات آنها چیست؟

اگر بتوانید به آن‌ها با پاسخ‌های باکیفیت، متفکرانه و دقیق پاسخ دهید، گوگل بسیار به آن اهمیت می‌دهد.

به طور سنتی، شما از تیم فروش یا خدمات مشتری خود می‌پرسیدید که مشتریان چه سؤالاتی می‌پرسند، اما گاهی اوقات، مقیاس‌پذیری آن‌ها دشوار است.

[Find out how to do this in a scalable way] دسترسی فوری به وبینار →

بدانید که مشتریان به دنبال چه هستند

برای بهترین پاسخ به سؤالات مشتریان، ضروری است که بدانیم آنها به دنبال چه هستند.

به طور معمول، مشتریان بالقوه شما مستقیماً محصولات شما را جستجو نمی کنند.

در عوض، آنها به دنبال سؤالاتی هستند که می خواهند به آنها پاسخ داده شود.

بنابراین هدف شما این است که به این سوالات پی ببرید و محتوایی ایجاد کنید که به آنها پاسخ دهد.

[See how to use Google to provide better answers] دسترسی فوری به وبینار →

درک نیت مشتری

شروع به شناسایی سؤالات با هدف خرید بالای مشتریان خود کنید. اینها سوالاتی در مورد برند، دسته بندی و محصولات شما خواهد بود که مشتریان آینده شما در طول سفر خریدار خود دارند.

شما می توانید این سوالات را با تحقیق در مورد مشتریان، موتورهای جستجوی مختلف و رقبای خود کشف کنید.

این رویکرد عبارات و سوالات مناسبی را که مردم درباره برند، محصول یا کلمات کلیدی شما می پرسند به شما می دهد، که به طور طبیعی شانس شما را برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی ارگانیک افزایش می دهد.

بدانید سئوی دنیای واقعی چگونه کمک می کند

یک مطالعه گوگل نشان داد که این نقشه ذهنی نحوه جستجوی افراد هنگام شروع خرید است.

آنها از اصلاح کننده های جستجو برای یافتن مناسب، پاسخ، محصول و راه حل مناسب استفاده می کنند.

سئوی دنیای واقعی – چگونه افراد آنلاین جستجو، خرید و خرید می کنندتایید شده توسط خریداران، سپتامبر 2022

مردم لزوماً سطح بالایی را شروع نمی کنند و سپس با قیمت تمام می شوند. در عوض، آنها به این طرف و آن طرف می‌پرند، اما در نهایت بیشتر اصلاح‌کننده‌های جستجو را پوشش می‌دهند.

[Find out the 5 search modifiers used to get found] دسترسی فوری به وبینار →

مالک کل سفر خریدار باشید

تلاش های محتوا و سئو باید با ارائه پاسخ های مفید به سوالات واقعی مشتری شروع شود.

در اینجا چیزی است که مردم می خواهند در هر قسمت از سفر خود بدانند:

  • قیف برتر: راه حل های گسترده.
  • Mid Funnel: محلول یا دسته بندی محصول.
  • قیف پایین: محصولات خاص.

[See the specific questions asked in each level] دسترسی فوری به وبینار →

انتشار مطالب مفید

زمانی می توانید محتوای مفید و ارزشمندی ایجاد کنید که بدانید مشتریان فعلی شما چه می پرسند و مشتریان بالقوه شما به دنبال چه هستند.

سئوی دنیای واقعی – چگونه افراد آنلاین جستجو، خرید و خرید می کنندتایید خریدار، سپتامبر 2022

نقطه شیرین در این بین است و فناوری تشخیص سریع این سؤالات را بسیار ساده تر می کند.

از کجا شروع می کنی؟

مرحله 1: سوالات مشتری فعلی خود را شناسایی کنید.
گام 2: هر شکاف «تقاضای محتوای مشتری» را پر کنید.

[Dive deeper into each step] دسترسی فوری به وبینار →

پاسخگویی موثر به سوالات مشتری و استفاده از محتوای مفید منجر به بازدیدکنندگان جدید و تبدیل به سایت شما می شود.

با تطبیق اطلاعات پرسش و پاسخ خاص با تبدیل‌ها، از زمانی که سرمایه‌گذاری در محتوای گسترده سودآور است، بهتر مطلع می‌شوید.

[See real-world SEO in action] دسترسی فوری به وبینار →

[Slides] سئوی دنیای واقعی: چگونه افراد آنلاین جستجو، خرید و خرید می کنند

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

اندازه گیری اثربخشی بازاریابی: آنچه باید بدانید

Shaubhik Ray، مدیر ارشد تجزیه و تحلیل دیجیتال در iQuanti، توضیح می دهد که چگونه می توانید توانایی خود را برای پیش بینی موفقیت برنامه های بازاریابی خود بهبود بخشید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع