سئو روی صفحه در مقابل سئو فنی: تفاوت در چیست

ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.



منبع

ارائه بهترین نکات سئو …

در حالی که البته استثناهایی برای آن قاعده وجود دارد (ناوبری سایت علیرغم اینکه بخشی از سئوی فنی در نظر گرفته می شود به وضوح یک عنصر رو به رو کاربر است)، فکر کردن به این روش می تواند به شما در درک تفاوت های اساسی بین دو روش بهینه سازی کمک کند. .

سئوی درون صفحه در مقابل مقایسه سئو فنی

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

تفاوت بین سئو داخلی و سئو فنی چیست؟

استفاده از تصاویر مرتبط زمینه را فراهم می کند، اطلاعات را به روشی کاربرپسند منتقل می کند، و حجم بزرگی از متن را تجزیه می کند. استفاده از تگ های ALT بر روی تصاویر دسترسی به سایت را بهبود می بخشد و توسط خزنده های موتورهای جستجو به صورت مثبت مشاهده می شود.

لینک های داخلی

پیوندهای زیر بیشتر در مورد سئو داخلی و سئو فنی و نحوه به کارگیری این تکنیک ها در وب سایت خود توضیح می دهند. از این منابع برای بهبود دانش خود در این موضوعات استفاده کنید.

خلاصه ای از SEO در صفحه در مقابل SEO فنی

این راهنمای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) سئو داخلی در مقابل سئو فنی را توضیح می دهد.

ایجاد نقشه سایت، اضافه کردن نشانه‌گذاری طرحواره و اطمینان از پیکربندی صحیح فایل‌های robots.txt، همگی از وظایف فنی مهم سئو هستند که به خزنده‌های جستجو کمک می‌کنند تا همه چیزهایی را که باید بدانند برای تعیین نحوه و مکان رتبه‌بندی صفحات خود بیاموزند.

امنیت

سرعت بارگذاری صفحه یکی دیگر از عوامل رتبه بندی با اولویت بالا و دلیل خوبی است. باید اطمینان حاصل کنید که صفحه شما طبق توصیه گوگل به مدت دو ثانیه بارگیری می شود و ویژگی هایی مانند ذخیره صفحه و بارگذاری تنبل را اجرا می کنید.

نمایه سازی و خزیدن

با تحقیق کلمات کلیدی، کلمات و عباراتی (کلمات کلیدی) را که افراد در گوگل تایپ می کنند را شناسایی می کنید تا به آنها کمک کند تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنند یا مشکلی را که با آن روبرو هستند حل کنند. گنجاندن این کلمات کلیدی در محتوای خود به خزنده های موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند محتوای شما در مورد چیست تا بتوانند آن را با عبارت های جستجوی مناسب مطابقت دهند.

برچسب های عنوان و متا توضیحات

به عنوان یک قاعده کلی، سئوی درون صفحه شامل محتوای واقعی در صفحه است که کاربران می‌بینند و بر تجربه‌شان در سایت شما تأثیر می‌گذارد، در حالی که سئوی فنی عناصر پشت صحنه را پوشش می‌دهد که نمی‌بینند اما همچنان بر نحوه استفاده آن‌ها تأثیر می‌گذارد. وبسایت شما.

تعدادی از فاکتورهای سئوی درون صفحه وجود دارد که گوگل و سایر موتورهای جستجو هنگام تعیین محل رتبه بندی صفحات شما در نظر می گیرند.

تحقیق کلمات کلیدی

تقریباً 60٪ از کل ترافیک وب سایت از دستگاه های تلفن همراه می آید، به همین دلیل است که Google دوستی تلفن همراه را یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی خود می داند. به این ترتیب، این جنبه از سئو فنی شامل اطمینان از عملکرد سایت شما در هر دستگاه، اندازه صفحه یا جهت صفحه نمایش است.

سرعت بارگذاری صفحه

هر دو هدف به یک اندازه مهم هستند. در حالی که در وهله اول ضروری است که صفحات شما خزیده شوند و ایندکس شوند، الگوریتم های جستجوی گوگل، وب سایت هایی را که تجربه کاربری باکیفیتی ارائه می دهند، در اولویت قرار می دهند.

در زیر، تفاوت بین سئو داخلی و سئوی فنی و نحوه تأثیر هر کدام بر عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجو را خواهید آموخت.

عناوین و توضیحات متا اولین چیزهایی هستند که خزنده ها هنگام خزیدن صفحه شما می بینند و اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مواجهه با وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) مشاهده می کنند. هر دو عنصر باید کوتاه، جذاب و حاوی کلمه کلیدی شما باشند تا از یک رتبه بندی مطمئن اطمینان حاصل کنند و کاربران را تشویق کنند تا به صفحه شما کلیک کنند.

سرفصل ها (برچسب های H1-H6)

هرکدام به ابزارها و وظایف متعددی نیاز دارند تا به درستی انجام شوند، اما سرمایه گذاری، چه در زمان و چه پول، می تواند از نظر افزایش رتبه بندی، ترافیک و بازدیدهای مکرر سودآور باشد. در نهایت، این بدان معنی است که استراتژی بهینه سازی موتور جستجو شما نباید در مورد تصمیم گیری بین سئو فنی در مقابل سئو داخلی باشد، بلکه باید در مورد ترکیب هر دو در یک برنامه بلند مدت برای رشد باشد.