سئو روی صفحه در مقابل سئو فنی: تفاوت در چیست

در نهایت، این دو مزیت قابل توجه سئو فنی، آن را حتی از بهینه سازی درون صفحه ضروری تر می کند. اگرچه ممکن است مولفه های فنی وب سایت شما پیچیده به نظر برسد، اما به لطف ابزارهای مبتدی بسیار ساده تر، مقابله با سئوی فنی می تواند بسیار ساده تر شود.

انواع سئو فنی

طراحی مناسب برای موبایل

ایمنی و امنیت بازدیدکنندگان و داده‌های آن‌ها نه تنها برای سئوی شما بلکه برای اینکه شما را در سمت راست قوانین حفاظت از داده‌ها نگه دارد، بسیار مهم است. به همین دلیل است که انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی سایت خود، مانند رمزگذاری SSL، باید در صدر فهرست کارهای فنی سئوی شما قرار گیرد.

درباره سئو داخلی و سئو فنی بیشتر بدانید

هر دو هدف به یک اندازه مهم هستند. در حالی که در وهله اول ضروری است که صفحات شما خزیده شوند و ایندکس شوند، الگوریتم های جستجوی گوگل، وب سایت هایی را که تجربه کاربری باکیفیتی ارائه می دهند، در اولویت قرار می دهند.

با تحقیق کلمات کلیدی، کلمات و عباراتی (کلمات کلیدی) را که افراد در گوگل تایپ می کنند را شناسایی می کنید تا به آنها کمک کند تا پاسخ سوالات خود را پیدا کنند یا مشکلی را که با آن روبرو هستند حل کنند. گنجاندن این کلمات کلیدی در محتوای خود به خزنده های موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند محتوای شما در مورد چیست تا بتوانند آن را با عبارت های جستجوی مناسب مطابقت دهند.

برچسب های عنوان و متا توضیحات

سئوی فنی یک اصطلاح جمعی برای فرآیند نگهداری و بهینه سازی کد پشتیبان یک وب سایت برای دستیابی به دو هدف کلیدی است:

  • اطمینان حاصل کنید که خزنده های موتورهای جستجو می توانند به صفحات سایت شما دسترسی داشته باشند تا بتوانند محتوا را تجزیه و تحلیل کنند.
  • اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان می توانند به صورت ایمن، سریع و کارآمد به صفحات شما دسترسی داشته باشند و با آنها تعامل داشته باشند.

سرعت بارگذاری صفحه یکی دیگر از عوامل رتبه بندی با اولویت بالا و دلیل خوبی است. باید اطمینان حاصل کنید که صفحه شما طبق توصیه گوگل به مدت دو ثانیه بارگیری می شود و ویژگی هایی مانند ذخیره صفحه و بارگذاری تنبل را اجرا می کنید.

نمایه سازی و خزیدن

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

تفاوت بین سئو داخلی و سئو فنی چیست؟

در زیر، تفاوت بین سئو داخلی و سئوی فنی و نحوه تأثیر هر کدام بر عملکرد وب سایت شما در نتایج جستجو را خواهید آموخت.

همانطور که یاد گرفتید، تفاوت اصلی بین سئو داخلی و سئوی فنی در این است که سئو داخلی به بهینه سازی محتوا اشاره دارد تا به آن کمک کند در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی هدف رتبه بالایی کسب کند، در حالی که سئوی فنی بر روی عناصر باطنی که سایت شما را می سازند تمرکز می کند. خزیدن برای موتورهای جستجو و استفاده بازدیدکنندگان آسان تر است.

تقریباً 60٪ از کل ترافیک وب سایت از دستگاه های تلفن همراه می آید، به همین دلیل است که Google دوستی تلفن همراه را یکی از مهم ترین عوامل رتبه بندی خود می داند. به این ترتیب، این جنبه از سئو فنی شامل اطمینان از عملکرد سایت شما در هر دستگاه، اندازه صفحه یا جهت صفحه نمایش است.

سرعت بارگذاری صفحه

امیدواریم از این راهنما در مورد سئو داخلی در مقابل سئو فنی لذت برده باشید.

ارائه بهترین نکات سئو …

پیوندهای زیر بیشتر در مورد سئو داخلی و سئو فنی و نحوه به کارگیری این تکنیک ها در وب سایت خود توضیح می دهند. از این منابع برای بهبود دانش خود در این موضوعات استفاده کنید.

خلاصه ای از SEO در صفحه در مقابل SEO فنی

در حالی که البته استثناهایی برای آن قاعده وجود دارد (ناوبری سایت علیرغم اینکه بخشی از سئوی فنی در نظر گرفته می شود به وضوح یک عنصر رو به رو کاربر است)، فکر کردن به این روش می تواند به شما در درک تفاوت های اساسی بین دو روش بهینه سازی کمک کند. .

سئوی درون صفحه در مقابل مقایسه سئو فنی

هرکدام به ابزارها و وظایف متعددی نیاز دارند تا به درستی انجام شوند، اما سرمایه گذاری، چه در زمان و چه پول، می تواند از نظر افزایش رتبه بندی، ترافیک و بازدیدهای مکرر سودآور باشد. در نهایت، این بدان معنی است که استراتژی بهینه سازی موتور جستجو شما نباید در مورد تصمیم گیری بین سئو فنی در مقابل سئو داخلی باشد، بلکه باید در مورد ترکیب هر دو در یک برنامه بلند مدت برای رشد باشد.