6. اصول سئو را در تولید رعایت کنید. البته باید توجه داشت اینکار می بایست با اصول و راهکارهای خاصی انجام شود تا تاثیر مورد انتظار در کسب و کار ما را داشته باشد. اگر به هر دلیل تصمیم گرفتید URL یک یا چند صفحه از سایتتان را تغییر دهید (اول این که اگر واقعاً نیازی به این کار نیست) این کار را انجام ندهید ولی در صورتی که URL صفحه را تغییر دادید، باید از طریق ۳۰۱ redirect انتقال دهید. عکس زیر از وبلاگ wordstream است. PBN مخفف عبارت Private Blog Network است و شبکهای از وبسایتهای معتبر است که برای لینک سازی به منظور گرفتن رتبههای بالاتر برای وبسایت هدف، از آن استفاده میشود. به تولید و انتشار محتوا به صورت نوشتاری و متنی محتوا متنی گفته میشود. به نشر محتوا برای رسیدن به جامعه مورد هدف که در مسیر اهداف بازاریابی سایت یا برندی قرار دارند بازاریابی محتوا گفته می شود.
محتوا ویدئویی یکی از بهترین و مدرن ترین روش های بازاریابی است که به آن ویدئو مارکتینگ نیز گفته می شود اما معمولا هزینه بسیار سنگینی دارد. بررسی ها نشان میدهد مشتری های حاصل از کانتنت مارکتینگ با توجه به اینکه برند را به خاطر دارند تعلق خاطر بیشتری نسبت به آن دارند. محتوا تصویری قدیمی ترین نوع محتوا در تاریخ است و در این چند ساله با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام رشد چشم گیری در تاثیر گذاری بر روی مخاطبان نسبت به دیگر روش های محتوا داشته است. خزنده گوگل بوسیله لینکها از یک صفحه به صفحه دیگر میرود و اطلاعات را ایندکس میکند، بنابراین مهم است که صفحات شما قابل خزیدن و ایندکس شدن توسط گوگل باشد. محتوا متنی یکی از متداول ترین و نخستین روش های بازاریابی محتوا است، نشر محتوا سایت در این روش ساده تر و در عین حال پیچیده تر از روش های دیگر است. در صورت بهره از روش های سئو کلاه سیاه, مجله خبری seobythesea گوگل وبسایت شما را پنالی خواهد کرد (اسپم شدن سایت در گوگل) و شاهد افت ترافیک خود خواهید بود.
با بکارگیری روشهای بازاریابی محتوایی میتوان بر روی کاربران فعلی با طرح جامع سرمایه گذاری کرد تا در آینده همین کاربران تبدیل به مشتری شوند. اینکار یک سرمایه گذاری بلندمدت است. 4. سعی کنید تا روند محتوا گذاری به صورت یک شکل نشود. بازاریابی محتوا می تواند از هر زبانی که ان را تجربه کرده است تعریف متفاوتی داشته باشد اما ما سعی کردیم تا آشکار ترین آن را بگوییم. محتوا تصویری به معنای رساندان مفهوم یک محتوا با استفاده از تصاویر است. 2. محتوا اختصاصی و ناب تولید کنید. 1. محتوا تازه تولید کنید. تعریف محتوا ویدئویی این طور بیان می شود که هر محتوایی که به طور فیلم، سریال، کلیپ و یک تصویر چند دقیقه ای باشد محتوا ویدئویی نام دارد. البته این تعریف ما از این نوع روش بازاریابی است! از بارزترین نوع بازایابی محتوا ویدئویی می توان به تبلیغ در تلوزیون و ساخت فیلم اشاره نمود. 4. External Link: هر نوع لینکی ( Follow و NoFollow، چه در قسمت پیوند ها، کامنت ها و هر جای سایت) که از سایت ما داده شود. بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی است که به فرایند جذب مشتری بیشتر با استفاده از نشر محتوا می پردازد.
تاثیر بازاریابی محتوا در فروش به حدی مهم و حیاتی است که حتی شرکت ها و سایت های بسیار بزرگ نیز به این راهکار روی آورده اند و از این طریق قصد در تبدیل منبع بزرگ کاربران به مشتری دارند. این رسم نیست که در سئو و بهینه سازی به توضیح در مورد روش های بازاریابی غیر مرتبط با آن بپردازیم اما محتوا بخشی جدانشدنی از سئو است. 5. از روش های مختلف استفاده کنید. 3. محتوا های قدیمی خود را آپدیت کنید. در این روش شرکت ها، سایت ها و حتی اشخصاص آزادکار برای جذب مشتری بیشتر و یا نگه داشتن مشتریان قدیمی سابق اقدام به نشر محتوا می کنند که این محتوا می تواند به شکل های مختلف باشد باشد. به این معنی که سایت هایی که سرعت بالایی داشته اند، از نظر رتبه در صفحه نتایج گوگل نیز به نسبت رتبه بالایی داشته اند پس اهمیت این موضوع در سئو و بهینه سازی سایت کاملا پیداست. در واقع با انجام این کار نرخ و تعداد بیشتری از کاربران به سمت یک کسب و کار هدایت میشوند و از این طریق میتوان قدمهای مثبتی در جهت Branding و افزایش فروش برداشت. در واقع میتوان با استفاده از این فرآیند کاربران بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کرد.
اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مجله خبری seobythesea لطفا به بازدید از وب سایت ما.