سئو چتر برجسته در ByteSizedPieces


این هفته، SEO Chatter در یک پست جمع بندی تخصصی در وب سایت ByteSizedPieces نمایش داده شد.

ByteSizedPieces توسط Stefana Gloginic، که یک توسعه دهنده وب و مهندس نرم افزار ارشد (frontend) در Hulu/Disney+ است، اداره می شود.

سوال این پست جمع بندی این بود: “یک اشتباه بزرگ که متوجه شده اید مردم در مورد سئو مرتکب می شوند چیست؟

می توانید مقاله کامل را اینجا بخوانید: 10 متخصص سئو اشتباهات بزرگی را که مبتدیان در مورد سئو در سال 2022 مرتکب می شوند به اشتراک می گذارند.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

همانطور که در مقاله ذکر کردم، “اشتباهی که اغلب می بینم مردم مرتکب می شوند این است که محتوای خود را برای کلمات کلیدی ثانویه بهینه نمی کنند. آنها یک کلمه کلیدی اصلی را برای هدف گذاری برای یک صفحه وب انتخاب می کنند، اما از یافتن سایر کلمات کلیدی مرتبط غفلت می کنند که محتوای آنها می تواند در SERP ها رتبه بندی کند. موتورهای جستجو مانند گوگل اغلب URL های مشابه را برای طیف وسیعی از کلمات کلیدی نزدیک رتبه بندی می کنند و اگر محتوای خود را برای تعداد زیادی از این کلمات کلیدی بهینه کنید، می توانید شانس رتبه بالای صفحه خود را در SERP برای کلمات کلیدی اصلی و فرعی افزایش دهید. .

این جمع بندی تخصصی فرصت خوبی برای شرکت در آن بود زیرا این اشتباه در سئو خیلی به صورت آنلاین مورد بحث قرار نمی گیرد. در عوض، موضوع استفاده از لینک بیلدینگ برای افزایش تعداد بک لینک ها به یک صفحه برای کمک به رتبه بندی آن برای کلمات کلیدی بیشتر تحت الشعاع قرار می گیرد. اما اگر در بهینه‌سازی محتوا برای کلمات کلیدی که متعلق به یک خوشه هستند، کار بهتری انجام دهید، معمولاً می‌توانید بهبود رتبه‌بندی را تنها با SEO درون صفحه مشاهده کنید. سپس، اگر URL شما در یک موقعیت خاص در SERPS گیر کرد، می توانید برای ایجاد بک لینک برای ارتقاء آن در رتبه بندی بیشتر تلاش کنید.





منبع