مرحله آگاهی زمانی است که مشتریان متوجه می شوند که مشکل یا نیازی دارند که نیاز به راه حل دارد. آنها ممکن است هنوز ندانند راه حل چیست، اما به دنبال اطلاعات و آموزش هستند تا به آنها کمک کند تا وضعیت خود را بهتر درک کنند.
سئو با تأثیر بر آگاهی، ادراک و اعتماد آنها نسبت به یک برند، بر مشتریان تأثیر می گذارد. سئو به مشتریان کمک می کند تا اطلاعات مرتبط و مفیدی را پیدا کنند که به سؤالات آنها پاسخ می دهد و مشکلات آنها را حل می کند. سئو همچنین به مشتریان کمک می کند تا گزینه های مختلف را مقایسه کنند و تصمیمات آگاهانه ای برای خرید بگیرند.
آیا سئو مشتریان را به ارمغان می آورد؟
سئو مشتریان را با کمک به آنها در کشف و تعامل با وب سایت شما در هر مرحله از سفر به ارمغان می آورد. سئو مشتریانی را به ارمغان میآورد که فعالانه به دنبال راهحلهایی هستند که شما ارائه میدهید، به ارزش پیشنهادی شما علاقهمند هستند و آماده خرید یا تماس با شما هستند.
آیا سئو بر میزان جذب مشتری تأثیر می گذارد؟
سئو می تواند با کمک به مشتریان در یافتن، تعامل و اعتماد به وب سایت شما در هر مرحله از سفر، از سفر مشتری پشتیبانی کند. سئو می تواند به شما کمک کند محتوایی با کیفیت بالا، مرتبط و جذاب ایجاد و بهینه کنید که با هدف جستجو و انتظارات مشتریان شما مطابقت داشته باشد.
1. آگاهی
مرحله پس از خرید زمانی است که مشتریان خرید خود را تکمیل کرده و محصول یا خدمات شما را تجربه می کنند. آنها ممکن است به دنبال پشتیبانی، بازخورد، برنامه های وفاداری، ارجاعات و غیره باشند تا رضایت و حفظ خود را افزایش دهند.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.