صندوق ورودی متمرکز جدید لینکدین پیام‌های مرتبط بیشتری را نشان می‌دهد


لینکدین در حال ارتقای تجربه پیام‌رسانی خود با یک «صندوق ورودی متمرکز» است که هدف آن کاهش هرزنامه و نمایش پیام‌های مرتبط‌تر است.

دفعه بعد که وارد لینکدین می‌شوید و صندوق ورودی خود را باز می‌کنید، اعلانی خواهید دید که شما را به «صندوق ورودی متمرکز امتحان کنید» دعوت می‌کند.

صندوق ورودی متمرکز جدید لینکدین پیام‌های مرتبط بیشتری را ارائه می‌کنداعتبار: لینکدین

با کلیک بر روی دکمه نشان داده شده در بالا، پیام های شما به طور خودکار در دو تب فیلتر می شوند.

صندوق ورودی متمرکز از هوش مصنوعی برای شناسایی پیام‌های مهم استفاده می‌کند که آن‌ها را در برگه «تمرکز» فیلتر می‌کند در حالی که بقیه به برگه «سایر» ارسال می‌شوند.

با توجه به وجود یک عنصر هوش مصنوعی، ممکن است برای LinkedIn زمان ببرد تا تنظیمات برگزیده صندوق ورودی شما را یاد بگیرد.

اگر از صندوق ورودی متمرکز لذت نمی برید، این گزینه را خواهید داشت که پیام ها را بین برگه ها منتقل کنید یا به تجربه پیام رسانی سنتی برگردید.

لینکدین این تغییر را در پیام‌رسانی مستقیم ایجاد می‌کند که این شرکت می‌گوید در مقایسه با سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

در یک ایمیل، یکی از نمایندگان لینکدین می گوید:

«این ویژگی جدیدترین از یک سری پیشرفت‌هایی است که برای کمک به اعضا برای داشتن مکالمات سازنده‌تر و اتصال به فرصت‌ها از طریق پیام‌رسانی لینکدین انجام داده‌ایم. با رشد تقریبا 20 درصدی مکالمات نسبت به سال گذشته، می بینیم که متخصصان بیشتری در لینکدین برای ارتباط و تعامل با یکدیگر به پیام رسانی روی آورده اند.

صندوق ورودی متمرکز لینکدین اکنون در سراسر جهان برای همه کاربران در دسترس است.


تصویر ویژه: metamorworks/Shutterstock





منبع