فرصت ها و چالش های مدرن PPC [Podcast]


PPC یکی از قوی ترین راه ها برای دستیابی به بازار هدف شما است. با این حال، دانستن اینکه کدام رویکرد بهترین است، می‌تواند با تغییرات زیادی در نحوه مصرف اطلاعات افراد چالش برانگیز باشد.

از فرصت‌ها در Google Shopping + Google Local گرفته تا چالش‌های مربوط به مسائل زنجیره تامین تجارت الکترونیک و انتظارات مشتری، کرک ویلیامز برای بحث PPC در مورد تجارت الکترونیک و فراتر از آن به من می‌پیوندد.

این نمایش بینش های ارزشمندی را در مورد PPC به شما ارائه می دهد، صرف نظر از اینکه تازه شروع کرده اید یا به دنبال ایده های جدید هستید.

من فکر می کنم که ما به دنبال یک فصل بی سابقه دیگر هستیم. من این را تا حدودی به طعنه می گویم، زیرا، می دانید، خوب، ما کووید را داشتیم، مانند بازگشت کووید داشتیم، می دانید، فقط همه چیزهایی را داشتیم که در چند سال گذشته ناراحت شده بود.

اکنون، به طور ناگهانی، ما به طور فزاینده ای به دوره تردید مصرف کننده بالقوه در خرید نگاه می کنیم. در نتیجه، ممکن است بدهی کارت اعتباری مصرف‌کننده‌ای داشته باشیم که بالاترین میزان از دهه 90 یا اوایل دهه 2000 بوده است.

بنابراین ما در حال قدم زدن به فصل تعطیلات هستیم که در آن مردم در حال حاضر بسیار در بدهی کارت اعتباری هستند و فکر می‌کنم احتمالاً تورم و چیزهای دیگر دارند. -کرک ویلیامز، 15:07

اکنون زمان بسیار خوبی برای آزمایش فید خود است. بهترین راه برای بهینه سازی آن، شناسایی عباراتی است که مردم جستجو می کنند و روی محصولات قرار می گیرند. اگر مدتی است که به‌روزرسانی آن‌ها را به تعویق انداخته‌اید، به‌خصوص اگر مجبور به مهاجرت هستید، اکنون زمان خوبی برای به‌روزرسانی انواع محصولاتتان است. -کرک ویلیامز، 27:34

من فکر نمی‌کنم اپل با نحوه شروع مکالمه با این اعلان منصفانه برخورد کرد، زیرا آنها به درستی نحوه عملکرد اکوسیستم دیجیتال و مزایای تبلیغات شخصی‌سازی شده را بیان نمی‌کردند. -کرک ویلیامز، 34:20

[00:00] – آشنایی با کرک
[03:58] – ویدیو در PPC چقدر مهم است؟
[07:09] – آنچه کرک با زتو روی آن تمرکز می کند.
[10:06] – مزایای کار با آژانس های خرد.
[14:06] – فصل تعطیلات PPC در تجارت الکترونیک: چیزهای هیجان انگیز برای تماشا.
[19:34] – هدف شما در این فصل تعطیلات چه باید باشد؟ الان بفروشیم یا برویم LTV؟
[27:05] – اکنون برای تقویت خرید و ادغام محلی چه کاری می توانید انجام دهید؟
[30:48] – چگونه تغییرات حریم خصوصی بر استراتژی های تبلیغات تأثیر می گذارد.
[44:52] – اگر کوکی ها از بین بروند، چگونه تبلیغات را هدف قرار می دهید؟
[46:27] – جعبه ایمنی حریم خصوصی چیست؟
[53:02] – توصیه های کرک برای پلتفرم هایی غیر از گوگل برای آماده شدن برای تعطیلات.

منابع ذکر شده:
https://zatomarketing.com/
https://zatomarketing.com/ppc-marketing-book
https://zatomarketing.com/blog/stop-the-scale-book

به عنوان بخشی از استراتژی خود، برندها باید چگونگی سرمایه گذاری روی ویدیو را بیابند، بنابراین حتی آن دسته از ما که معمولاً بیشتر شبیه تبلیغات گوگل، که قبلاً جستجو و خرید بیشتری داشتند، انجام می دهیم، به طور فزاینده ای از اهمیت ویدیو آگاه می شویم. به جای تبلیغات نیز می آید. -کرک ویلیامز، 6:39

تغییرات حریم خصوصی بر تبلیغات تأثیر می گذارد. با این حال، بین حریم خصوصی دیجیتال و امنیت دیجیتال تفاوت وجود دارد. -کرک ویلیامز، 32:46

اول از همه، گله های گوگل بسیار بسیار ترسناک به نظر می رسند. در مقایسه با کوکی ها به نظر می رسد، درست است؟ کسی که کلمه کوکی ها را اختراع کرد یا این چیزها را کوکی نامید یک نابغه است زیرا هیچ کس از یک کلوچه نمی ترسد. -لورن بیکر، 50:15

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با کرک ویلیامز:

کرک متخصص PPC است که همه باید آن را بشناسند. او ZATO را اداره می کند، یک آژانس خرد متخصص در جستجوی پولی، و از سال 2009 در این صنعت کار کرده است. کرک در پادکست و کتاب خود “Ponderings Of A PC Professional” و “Stop The Scale” در کنار خوانندگان در مسیر آنها قدم خواهد زد. موفقیت به عنوان بازاریاب، چه آنلاین و چه غیر آنلاین.

PPC Hero شش سال است که او را می شناسد، و او در پادکست ها و وبینارها در صنایع مختلف نمایش داده می شود تا در مورد تجربه خود به عنوان یک کارآفرین صحبت کند. صحبت در مورد تبلیغات جستجوی پولی در کنفرانس های سراسر جهان یکی از راه های مورد علاقه او برای به اشتراک گذاشتن دانشش است.

با کرک در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/ppckirk/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/PPCKirk

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker





منبع