آیا به دنبال راه اندازی یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق برای کسب و کار خود هستید؟
چگونه بهترین کلمات کلیدی سئو را برای گسترش دامنه برند خود انتخاب می کنید؟
برای تعیین موثرترین راه ها برای تخصیص بودجه بازاریابی خود چه کاری می توانید انجام دهید؟
اگر به اطلاعات صحیح مجهز نباشید، مواجه شدن با این تصمیمات سخت میتواند شما را در وضعیت مناسبی قرار دهد.
خوشبختانه، روش جدیدی برای استفاده از دادههای شرکت شما برای تخمین بازگشت سرمایه شما و حذف حدس و گمان از کمپین بعدی شما وجود دارد.
با یک فرمول ساده ریاضی، میتوانید میزان ترافیک و درآمدی را که حتی قبل از شروع استراتژی خود ایجاد میکنید، پیشبینی کنید – و میتوانید همه آن را تنها در پنج مرحله انجام دهید.
می خواهید یاد بگیرید چگونه؟
به وبینار بعدی ما با سابرینا هیپس، معاون توسعه شرکا و جرمی ریورا، مدیر تجزیه و تحلیل محتوا در CopyPress بپیوندید تا نحوه تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی خاص و پیش بینی نتایج SEO خود را بیابید.
خیلی به ریاضی علاقه ندارید؟ نگران نباشید – ما دسترسی به ابزارهای رایگان و یک ماشین حساب قابل دانلود را برای کمک به خودکار کردن این فرآیند و صرفه جویی در وقت شما فراهم می کنیم.
نکات کلیدی از این وبینار:
- بیاموزید که چگونه پیش بینی سئوی شما می تواند به شما در ایجاد کمپین های بهتر کمک کند کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید.
- دستورالعمل های گام به گام را دریافت کنید پیش بینی درآمد و ترافیک وب سایت برای کمپین سئوی بعدی شما
- دسترسی a جزوه رایگان، منابع، و ابزار آنلاین که در وقت شما صرفه جویی می کند و استراتژی محتوای شما را افزایش می دهد.
در این جلسه، نمونههای واقعی را به اشتراک میگذاریم و برای تصمیمگیرندگان سازمان شما راهنمایی میکنیم تا از تلاشهای بازاریابی شما بیشترین بهره را ببرند.
با درک بهتر پتانسیل بازار محصول یا خدمات خود، می توانید تصمیمات آگاهانه تری بگیرید و به طور موثر ROI خود را به حداکثر برسانید.
در این وبینار ثبت نام کنید و کشف کنید که چگونه می توانید بودجه بازاریابی کافی را تضمین کنید و از کلمات کلیدی SEO برای پیش بینی نتایج کمپین های محتوای آینده خود استفاده کنید.
var s_trigger_pixel_load = false; function s_trigger_pixel(){ if( !s_trigger_pixel_load ){ striggerEvent( 'load2' ); console.log('s_trigger_pix'); } s_trigger_pixel_load = true; } window.addEventListener( 'cmpready', s_trigger_pixel, false);
window.addEventListener( 'load2', function() {
if( sopp != 'yes' && !ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'forecast-seo-campaign-formula-webinar', content_category: 'on-page-seo seo seo-strategy webinar' }); } });