آیا آماده هستید تا ساختار کاری آژانس خود را متحول کنید و راه حل های بهره وری جدید را کشف کنید؟
آیا به دنبال راه هایی برای تقویت تعادل بین کار و زندگی تیم خود هستید، در حالی که عملکرد و نتایج را هدایت می کنید؟
با برنامه چهار روزه کاری هفته (4DWW)، در واقع امکان افزایش کارایی گردش کار در آژانس خود بدون قربانی کردن رفاه کارکنان وجود دارد.
و در این وبینار درخواستی، ما به شما کمک می کنیم تا شروع کنید.
به پانل ما از رهبران و کارشناسان صنعت بپیوندید تا یک بحث فکری در مورد اینکه چگونه مدل 4DWW فرهنگ نمایندگی را تغییر می دهد و موفقیت را دوباره تصور می کند … از تیمی که همگی از هفته های پنج روزه به هفته های چهار روزه حرکت کرده اند، بپیوندید.
در این وبینار اختصاصی، بینش های ارزشمندی را کشف کنید که باید در مورد انتقال به یک هفته کاری چهار روزه در نظر بگیرید.
شما در مورد:
- برنامه ریزی از قبل و ساختاردهی گردش کار خود: آژانس خود را برای تغییر یکپارچه به یک هفته کاری چهار روزه با برنامه ریزی جامع آماده کنید. راه حل های نوآورانه را برای افزایش کارایی و به حداکثر رساندن بهره وری در آژانس خود کاوش کنید. همچنین راه هایی برای کاهش چربی اضافی در گردش کار خود و کاهش زمان صرف شده برای کارهای با ROI کم (مانند محدود کردن جلسات تکراری و غیره) پیدا کنید.
- ایجاد و برقراری ارتباط با مشتریان: بیاموزید که چگونه در حین انتقال حتی خواستارترین مشتریان خود را راضی نگه دارید. به علاوه، نحوه تصمیم گیری برای افشای انتقال خود را بدانید و به نگرانی های مشتری در مورد اینکه آیا 4DWW بر عملکرد و غیره تأثیر می گذارد یا خیر رسیدگی کنید.
- ایجاد تعادل بین نیازهای کارکنان برای حفظ حداکثر استعداد: استراتژیهایی را برای سادهسازی گردشهای کاری خود کشف کنید تا تعادل بین کار و زندگی را برای تیم خود تقویت کنید و به آنها قدرت دهید تا با استقلال شکوفا شوند. ساعتهای قابل پرداخت را به روشهایی مدیریت کنید که نیازها و ترجیحات مختلف را برآورده کند. اجرای راه حل های خلاقانه برای اطمینان از رضایت کارکنان به شما کمک می کند استعدادهای برتر را در طول انتقال خود حفظ کنید.
این وبینار دارای یک ارائه مختصر است و به دنبال آن یک میزگرد تفکر برانگیز ارائه می شود که در آن مجریان ما به تبادل ایده ها و بهترین شیوه ها می پردازند.
مجریان:
- جنیس اوهارا، مدیر عامل، مجله موتورهای جستجو
- الیزابت هارمون، مدیر منابع انسانی / کارکنان، مجله موتورهای جستجو
- جو اوکانر، کارگردان و یکی از بنیانگذاران مرکز تعالی کاهش زمان کار
- تسا اوهلندورف، مدیر عامل media.monks
- کلر دنیلز، مدیر اجرایی، رسانه های سه گانه
از آنجایی که آژانسها به دنبال راههای جدیدی برای بهبود کارایی و در عین حال اولویتبندی رفاه کارکنان هستند، این وبینار نشان میدهد که چگونه مدل 4DWW میتواند راهحل نهایی باشد.
این وبینار را تماشا کنید و کشف کنید که چگونه مدل 4DWW می تواند در جریان کاری آژانس شما ادغام شود →
مشاهده اسلایدها:
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
روندهای جستجوی پولی: پیمایش در چشم انداز دیجیتال در سال 2024
به Sreekant Lanka از iQuanti و Irina Klein از OneMain Financial بپیوندید تا به آینده جستجوی پولی بپردازند و روندها، استراتژیها و فناوریهایی را که چشمانداز بازاریابی جستجو را شکل میدهند بررسی کنند.
اعتبار تصویر:
تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو