همانطور که متوجه شدید، هزینه مجوز Google Analytics 50,000 دلار در سال یا 4,166 دلار در ماه برای Google Analytics 360 Plans است و سرویس Standard Analytics بدون متحمل شدن هیچ گونه هزینه Google Analytics قابل استفاده است. انتخاب اینکه کدام گزینه برای کسب و کار شما بهتر است به میزان داده ها، سفارشی سازی ها و سطح پشتیبانی شما بستگی دارد.
در اینجا جدولی وجود دارد که به شما امکان می دهد هزینه Google Analytics برای Analytics 360 و نسخه استاندارد رایگان و همچنین ویژگی های اصلی هر سرویس را مقایسه کنید.
ویژگی | استاندارد گوگل آنالیتیکس | Google Analytics 360 |
---|---|---|
قیمت | $0 | از 50000 دلار در سال شروع می شود |
تازگی داده ها | 24 تا 48 ساعت برای <200000 جلسه در روز | در عرض 1 ساعت برای کمتر از 2 میلیارد بازدید در ماه |
انواع تبدیل | 30 | 50 |
مخاطبان | 20 | 400 |
ابعاد سفارشی | 50 | 125 |
محدودیت های نمونه گیری | 10 میلیون رویداد در هر پرس و جو | 1B رویداد در هر پرس و جو |
اکتشافات | 200 ایجاد شده به ازای هر کاربر در هر ملک. 500 اشتراک در هر ملک |
200 ایجاد شده برای هر کاربر در هر ویژگی: 1000 اشتراک در هر ملک |
اکتشافات بدون نمونه | در دسترس نیست | تا 50 میلیارد رویداد در روز در هر ملک |
محدودیت ردیف | 50000 | 2,000,000 |
نگهداری داده ها | تا 14 ماه | تا 50 ماه |
جداول سفارشی خودکار | در دسترس نیست | در دسترس |
ویژگی های رول آپ | در دسترس نیست | در دسترس |
SLA ها | در دسترس نیست | SLAهای قابلیت اطمینان تضمین شده برای جمع آوری داده، گزارش، پردازش، تخصیص و صادرات |
پشتیبانی سازمانی | در دسترس نیست | دسترسی به متخصصان پشتیبانی Analytics 360 از طریق چت یا ایمیل |
نسخه رایگان و پولی Google Analytics با هزینه مجوز ماهانه و سالانه وجود دارد. ابتدا توضیح خواهیم داد که به طور کلی هزینه گوگل آنالیتیکس چقدر است، سپس به جدول مقایسه ای می رویم که تفاوت قیمت ها و ویژگی های Google Analytics را به شما نشان می دهد.
قیمت گذاری گوگل آنالیتیکس
این راهنما قیمت گذاری گوگل آنالیتیکس را توضیح می دهد.
در زیر، یک نمای کلی از هزینه Google Analytics که میتوانید برای استفاده از این سرویس Google Marketing Platform، که یک پلتفرم تبلیغاتی و تحلیلی یکپارچه برای کمک به کسبوکارها در تصمیمگیری هوشمندانهتر بازاریابی است، بپردازید، دریافت خواهید کرد.
توجه: قیمت Google Analytics برای 360 12500 دلار در ماه و 150000 دلار در سال به عنوان هزینه پایه برای ویژگی های Google Universal Analytics (UA) بود. با این حال، ساختار قیمتگذاری اکنون برای سرویس جدید Google Analytics 4 (GA4) با قیمت شروع 50000 دلار در سال بر اساس استفاده و افزایش هزینه ماهانه بر اساس تعداد رویدادهای ماهانه تغییر کرده است.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.