
انتشار: آذر 05، 1403
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
منبع
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
لینکدین بایدها و نبایدها را برای دیده شدن بهتر پست به اشتراک می گذارد
لینکدین دستورالعمل های محتوای جدیدی را منتشر می کند و بینش های حرفه ای را در اولویت قرار می دهد و در عین حال پست های تبلیغاتی و تاکتیک های طعمه گذاری را جریمه می کند.
- لینکدین دسترسی به پست هایی را که فاقد بینش یا ارزش حرفه ای هستند محدود می کند.
- این الگوریتم دانش صنعت، نکات شغلی و مشاوره تجاری را به تاکتیک های طعمه تعامل ترجیح می دهد.
- پست هایی که شامل دیدگاه های شخصی در کنار محتوای اشتراک گذاری شده هستند، بهتر از پست های مجدد ساده عمل می کنند.
منبع