لینکدین بایدها و نبایدها را برای دیده شدن بهتر پست به اشتراک می گذارد

لینکدین دستورالعمل‌های محتوای جدیدی را منتشر می‌کند و بینش‌های حرفه‌ای را در اولویت قرار می‌دهد و در عین حال پست‌های تبلیغاتی و تاکتیک‌های طعمه‌گذاری را جریمه می‌کند.

  • لینکدین دسترسی به پست هایی را که فاقد بینش یا ارزش حرفه ای هستند محدود می کند.
  • این الگوریتم دانش صنعت، نکات شغلی و مشاوره تجاری را به تاکتیک های طعمه تعامل ترجیح می دهد.
  • پست‌هایی که شامل دیدگاه‌های شخصی در کنار محتوای اشتراک‌گذاری شده هستند، بهتر از پست‌های مجدد ساده عمل می‌کنند.

منبع