لینکدین تقاضا برای مشاغل «خالق» را 3 برابر گزارش می کند
انتشار: مرداد 04، 1401
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404

لینکدین تقاضا برای مشاغل «خالق» را 3 برابر گزارش می کند


گزارش جدیدی از لینکدین نشان می دهد که آگهی های شغلی برای موقعیت های مرتبط با سازندگان سه برابر شده است، زیرا برندها در راه های جدیدی برای جلب مشارکت سرمایه گذاری می کنند.

لینکدین می گوید رشد تقاضا برای سازندگان به کل اکوسیستم مشاغل جدید دامن می زند.

علاوه بر استخدام سازندگان، شرکت ها برای نقش های اداری و پشتیبانی مانند مدیران خلاق، مربیان خلاق، مشارکت سازنده و غیره استخدام می کنند.

فرصت های شغلی در اقتصاد خالق بیشترین فراوانی را در بخش فناوری و اطلاعات دارد. پلتفرم های اجتماعی مانند TikTok، Instagram و YouTube از جمله مواردی هستند که توسط مشاغلی که سازندگان را استخدام می کنند، مورد استفاده قرار می گیرند.

دومین بخش بزرگ برای مشاغل مرتبط با پدیدآورندگان، خدمات تبلیغاتی است که نشان می دهد شرکت ها به دنبال راه های جدیدی برای ارسال پیام های خود به صورت آنلاین هستند.

در اینجا لیست کاملی از ده صنعت برتر با بیشترین مشاغل باز برای ایجادکنندگان آمده است.

ده صنعت برتر برای مشاغل "خالق".

فهرست زیر بر اساس تعداد آگهی های شغلی پولی ایالات متحده در لینکدین با «خالق» در عنوان شغلی در دوره های ژانویه تا مه برای سال های 2021 و 2022 مرتب شده است.

لینکدین صنایع را بر اساس تعداد آگهی های شغلی ایجادکنندگان در سال جاری رتبه بندی می کند.

  1. فناوری و اطلاعات
  2. خدمات تبلیغاتی
  3. نیروی انسانی و جذب نیرو
  4. ارائه دهندگان آموزش الکترونیکی
  5. خدمات فناوری اطلاعات و مشاوره فناوری اطلاعات
  6. گروه های موسیقی و هنرمندان
  7. رسانه و مخابرات
  8. خرده فروشی پوشاک و مد
  9. تولید کامپیوتر و الکترونیک
  10. خدمات غذا و نوشیدنی

ممکن است متوجه شوید که رشد مشاغل سازنده به صنایع متمرکز بر تصویر مانند مد، مسافرت، غذاخوری و غیره محدود نمی شود.

اکنون صنایع متعددی به دنبال استعدادهای خلاق برای کمک به تولید محتوا برای رسانه های اجتماعی هستند.

اگر می پرسید که یک خالق خدمات فناوری اطلاعات چه می کند یا یک خالق نیروی انسانی و استخدام چه می کند، با جستجوی کلمه کلیدی مرتبط در TikTok به دنبال آن باشید.

در اینجا چند نمونه از مواردی است که هنگام جستجوی «فناوری اطلاعات» و «استخدام» به دست می آید.

لینکدین تقاضا برای مشاغل «خالق» را 3 برابر گزارش می کنداسکرین شات از برنامه موبایل TikTok، جولای 2022.

لینکدین تقاضا برای مشاغل «خالق» را 3 برابر گزارش می کنداسکرین شات از برنامه موبایل TikTok، جولای 2022.

بسیاری از ویدیوهای برتر بر کمک به بیننده تمرکز دارند فرا گرفتن چیزی این شامل به اشتراک گذاری نکات، نحوه نمایش و توصیه های دیگر در مورد صنعت آنها است.

کاربران وب امروزی با استفاده از برنامه هایی مانند TikTok به عنوان موتور جستجو رشد می کنند. آنها می خواهند اطلاعات را به سرعت و در قالب ویدیویی مصرف کنند.

شرکت ها با تولید ویدیوهای کوتاه و عمودی خود برای اشتراک گذاری در TikTok، Instagram Reels و YouTube Shorts به تقاضا پاسخ می دهند.

تقاضای فزاینده برای سازندگان برای تولید محتوای گفته شده با تغییر رفتار جستجویی که ماه گذشته گزارش کردیم، همخوانی دارد.

برندهایی که زودتر با این تغییر سازگار می شوند، همان هایی هستند که نفوذ خود را بر نسل جدیدی از مصرف کنندگان حفظ می کنند.

اگر در حال حاضر در بازار کار هستید یا به دنبال افزایش ارزش خود در موقعیت فعلی خود هستید، یادگیری چند مهارت خلاقانه برای افزودن به رزومه می تواند به شما کمک کند که برجسته شوید.


منبع: لینکدین

تصویر ویژه: metamorworks/Shutterstock



منبع