لینکدین 3 به روز رسانی برای صفحات ارائه می کند


لینکدین به‌روزرسانی‌های سه صفحه‌ای را منتشر کرد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد ارتباط معنادارتری با مخاطبان خود تسهیل کنند.

کسب‌وکارها می‌توانند محتوای جذاب‌تری را با قالب‌های پست ایجاد کنند، جهت مکالمه را با نظرات پین‌شده هدایت کنند، و با بخش «تعهدات» جدید بر مهم‌ترین ارزش‌های خود تأکید کنند.

این به‌روزرسانی‌ها در طول ماه منتشر شده‌اند، بنابراین ممکن است از قبل به آنها دسترسی داشته باشید. اگر با آنها آشنا نیستید، آخرین جزئیات را در زیر دنبال کنید.

1. ارسال قالب برای صفحات لینکدین

اکنون کسب‌وکارها راه آسان‌تری برای ایجاد محتوای صفحه لینکدین غنی با قالب‌های قابل تنظیم دارند.

قالب‌های پست مستقیماً در برنامه LinkedIn بدون دانلود ابزار اضافی در دسترس هستند.

ایجاد یک پست را شروع کنید و روی دکمه “استفاده از الگو” ضربه بزنید. سپس می‌توانید پس‌زمینه را سفارشی کنید، فونت را انتخاب کنید، متن اضافه کنید، پیوندهای قابل کلیک را پیوست کنید و موارد دیگر.

2. نظرات پین شده

اکنون کسب‌وکارها می‌توانند نظرات مورد علاقه خود را روی پست‌ها با سنجاق کردن آن‌ها در بالای بخش نظرات برجسته کنند.

در یک پست وبلاگ، لینکدین پیشنهاد می کند از نظرات پین شده برای حفظ موضوع گفتگو استفاده کنید:

«با کمک نظرات پین شده، می‌توانید مکالمه‌ای را که می‌خواهید در هر یک از پست‌های برندتان ببینید، هدایت کنید. پین کردن هر نظر در یک پست، آن نظر را برای همیشه در بالای تاپیک قرار می دهد، بنابراین هرکسی که پست را می بیند، ابتدا آن نظر را می بیند.”

می‌توانید نظر پین‌شده را در هر زمانی تغییر دهید تا مکالمه جریان داشته باشد یا آن را در جهت دیگری تغییر دهید.

3. تعهدات صفحه

کسب‌وکارها می‌توانند از بخش جدیدی از صفحه لینکدین که برای برجسته کردن ارزش‌های شرکت اختصاص داده شده است، استفاده کنند.

“تعهدات برجسته ما” بخش جدیدی از صفحات لینکدین است که در آن سازمان شما می تواند مهمترین ارزش های خود را برای جویندگان کار و شرکای بالقوه به نمایش بگذارد.

می‌توانید حداکثر پنج تعهد را در بخش تعهدات برجسته خود بگنجانید، مانند:

  • تنوع، برابری، و شمول
  • رشد شغلی و یادگیری،
  • تعادل زندگی کاری
  • تاثیر اجتماعی
  • پایداری زیست محیطی

لینکدین تعهدات شما را در بخش درباره صفحه شما نشان می دهد.

می‌توانید با میزبانی محتوایی که ارزش‌های شرکت شما را نشان می‌دهد، از جمله ویدیوها، گزارش‌ها، گواهینامه‌ها و پست‌های وبلاگ، به بخش اضافه کنید.


منبع: لینکدین
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock





منبع