برای به دست آوردن لینکهای dofollow بیشتر برای سئو، میتوانید بهترین روشها را برای لینکسازی و گسترش لینک دنبال کنید:
- وب سایت خود را به مرکز انتشارات گوگل اضافه کنید
- مصاحبه با اینفلوئنسرها در جایگاه شما برای بازگرداندن پیوندها به مقاله، پادکست یا ویدیوی منتشر شده خود
- برای دریافت لینک در وب سایت های دیگر از خودتان مصاحبه بگیرید
- با درخواست از صاحبان سایت برای پیوند به صفحه اصلی شما، نام تجاری را به بک لینک تبدیل کنید
- در فهرست راهنماهای تجاری فهرست شوید
- یک رویداد تبلیغاتی برای دریافت بک لینک های ارگانیک ایجاد کنید
- یک جمع بندی تخصصی برای پیوندهای Dofollow ایجاد کنید
- پیوندهای Dofollow رقبای خود را بیابید و با همان وب سایت ها تماس بگیرید تا در آنها نیز لیست شوید
- از HARO برای دریافت بک لینک های Dofollow با اعتبار بالا استفاده کنید
- ادعای لینک های شکسته در وب سایت های دیگر
- از Email Outreach برای دریافت پیوندهای Dofollow از شرکای صنعتی استفاده کنید
- از وبلاگ نویسی مهمان برای لینک سازی استفاده کنید
- لینک های Dofollow را با سایت های اشتراک گذاری تصویر بسازید
- سایت های وب 2.0 مارک دار برای پیوند ایجاد کنید
- ایجاد لینک در انجمن های Dofollow با ارسال لینک هایپرلینک به محتوای مرتبط که به سوالات کاربران پاسخ می دهد
توجه: مقایسه دقیق لینک های nofollow و dofollow را می توان در اینجا یافت: Dofollow vs Nofollow Links در سئو.
لینک های Dofollow در خلاصه SEO
امیدوارم از این راهنمای پیوندهای dofollow در سئو لذت برده باشید.
خلاصه ای از مزایای برتر پیوندهای dofollow عبارتند از:
- به عنوان یک سیگنال اعتماد برای الگوریتم های موتورهای جستجو عمل کنید.
- مقدار PageRank را از صفحه وب مبدا به صفحه مقصد منتقل کنید.
- به یک صفحه وب کمک کنید تا در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی هدف خود رتبه بالاتری داشته باشد.
- به موتورهای جستجو کمک کنید تا محتوا را برای اهداف فهرست بندی و رتبه بندی کشف کنند.
- به صفحه هدف، اعتبار صفحه بالاتری بدهید.
- به وب سایت کلی دامنه اعتبار بیشتری بدهید.
می توانید با مراجعه به صفحه بررسی عمیق در اینجا درباره نحوه عملکرد هر یک از این ابزارهای تجزیه و تحلیل بک لینک dofollow اطلاعات بیشتری کسب کنید: بهترین ابزار جستجوگر لینک Dofollow برای SEO.
تفاوت بین لینک های Dofollow و لینک های Nofollow
هدف ثانویه بک لینک های dofollow انتقال ارزش لینک به نام PageRank از یک وب سایت به وب سایت دیگر است. الگوریتم های موتورهای جستجو از لینک های dofollow برای اندازه گیری اهمیت و محبوبیت صفحات وب در اینترنت برای اهداف نمایه سازی و رتبه بندی استفاده می کنند.
اهمیت لینک های Dofollow
پیوند dofollow یک بک لینک است که به وب سایت یا وبلاگ شما برای خزیدن گوگل و سایر موتورهای جستجو اشاره می کند. پیوندهای Dofollow عنکبوتهای موتورهای جستجو را هدایت میکند تا پیوند را خزیده و مرجع رتبه صفحه سایت مبدا را به سایت مقصد منتقل کند.
هدف از لینک های Dofollow در سئو
پیوندهای Dofollow با ارسال رتبه صفحه از سایر وب سایت ها به سایت مورد نظر برای سئو کار می کنند. فرآیند پیوند dofollow به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات وب را بر اساس محبوبیت و اعتماد آنها برای عبارات جستجوی مرتبط پیدا، فهرست بندی و رتبه بندی کنند.
دانستن نحوه کار لینک های dofollow و راه های تولید بیشتر آنها برای سئو (همانطور که در این صفحه توضیح داده شد) می تواند به افزایش رتبه و ترافیک وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کمک کند.
برای ایجاد پیوند dofollow باید متن را در یک صفحه وب برجسته کنید و سپس یک لینک به آن اضافه کنید، همانطور که در مثال کد HTML زیر مشاهده می کنید.
جدول مقایسه زیر این تفاوت های کلیدی را گسترش می دهد، بنابراین شما می دانید که چگونه هر عنصر در SEO و تجربه کاربر اعمال می شود.
شاخص | Dofollow | Nofollow |
---|---|---|
هدف | برای عبور از PageRank | برای عبور از PageRank نیست |
ارزش سئو | بالا | کم |
خزیده است | همیشه خزیده | ممکن است خزیده شود یا نباشد |
نمایه سازی | همیشه برای نمایه سازی استفاده می شود | همیشه برای نمایه سازی استفاده نمی شود |
ویژگی تگ لنگر | هیچ مورد نیاز نیست | rel=”nofollow” |
هدف اصلی لینکهای dofollow این است که برای صفحه وب هدفی که بک لینکهای dofollow را دریافت میکند، تایید شود. لینک های Dofollow به عنوان یک رای اعتماد برای کیفیت و معتبر بودن محتوا عمل می کنند.
تفاوت اصلی بین لینکهای dofollow و nofollow این است که لینکهای dofollow به صورت رسمی به یک وبسایت منتقل میشوند در حالی که لینکهای nofollow سیگنالهای PageRank را منتقل نمیکنند. لینکهای Dofollow مستقیماً سئو را بهبود میبخشند زیرا آنها آب پیوند را به اشتراک میگذارند در حالی که لینکهای nofollow فقط ارزش سئو غیرمستقیم دارند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.