در یکی دیگر از اقدامات Big Tech برای بازتعریف تبلیغات دیجیتال با هوش مصنوعی (AI)، متا چندین ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بهبود عملکرد تجاری و سادهسازی فرآیندهای تبلیغاتی معرفی کرد.
از AI Sandbox تا ویژگیهای ارتقا یافته در مجموعه Meta Advantage، این نوآوریها نوید بخش تبلیغات آنلاین را به عصر جدیدی میدهند.
جدیدترین پیشنهادات متا نمایی جذاب به آینده بازاریابی با هوش مصنوعی مولد ارائه می دهد.
Sandbox هوش مصنوعی متا
بخش اول اعلامیه مربوط به AI Sandbox، یک زمین بازی آزمایشی برای ابزارهای تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی بود.
- Text Variation بهطور خودکار نسخههای متعددی از کپی یک تبلیغکننده ایجاد میکند و به تبلیغکنندگان کمک میکند پیامهای متناسب با مخاطبان مختلف را آزمایش کنند.
- Background Generation به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا تصاویر پسزمینه برای داراییهای خلاقانه را از ورودیهای متن ایجاد کنند.
- Image Outcropping داراییهای خلاقانه را برای تناسب با نسبتهای مختلف در چندین پلتفرم مانند Stories یا Reels تنظیم میکند و در زمان تبلیغکنندهها هنگام استفاده مجدد از خلاقیتهای تبلیغاتی صرفهجویی میکند.
Meta Advantage Suite
در مرحله بعد، متا ویژگی های جدیدی را برای مجموعه Meta Advantage به اشتراک گذاشت.
Meta Advantage مجموعه ای از ابزارهای اتوماسیون است که برای تقویت کمپین های تبلیغاتی با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین طراحی شده است. شخصی سازی تبلیغات را ساده می کند و نتایج را بهینه می کند و به طور بالقوه باعث صرفه جویی در وقت و هزینه تبلیغ کنندگان می شود.
این پلتفرم که سال گذشته محصولات مختلف خودکار را تحت یک پرچم واحد ادغام کرد، شاهد رشد قابل توجهی در پذیرش بوده است.
آخرین به روز رسانی چندین ویژگی جدید را برای Meta Advantage به ارمغان می آورد:
- کسب و کارها می توانند کمپین های دستی موجود را با یک کلیک به کمپین های خرید Advantage+ تبدیل کنند. انتظار میرود این ویژگی که در Ads Manager موجود است، ظرف یک ماه آینده در سراسر این پلتفرم عرضه شود.
- تبلیغکنندگان میتوانند آگهیهای کاتالوگ خود را با محتوای ویدیویی غنیتر کنند، یعنی انحراف از محدودیت قبلی برای تصاویر ثابت. این ویژگی در حال آزمایش است و انتظار می رود در اواخر سال جاری راه اندازی شود.
- گزارشهای مقایسه عملکرد به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا عملکرد کمپینهای خرید دستی و Advantage+ خود را اندازهگیری و مقایسه کنند. این ویژگی در حال حاضر در مرحله انتشار است.
- هدفگیری مخاطبان پیشرفته با Advantage+ Audience به تبلیغکنندگان اجازه میدهد به جای محدودیتهای سخت، اولویتهای مخاطب را به عنوان راهنمایی ارائه کنند و در را به روی مخاطبان تبلیغاتی گستردهتر باز کنند. انتظار می رود این ابزار در ماه های آینده به طور گسترده تری در دسترس قرار گیرد.
سرمایه گذاری در زیرساخت هوش مصنوعی
در نهایت، متا سرمایه گذاری خود را در زیرساخت های هوش مصنوعی، با اختصاص میلیاردها دلار سالانه برای ایجاد ظرفیت هوش مصنوعی برای تبلیغ کنندگان، برجسته کرد.
این سرمایه گذاری می تواند به ابزارهای جدید مبتنی بر هوش مصنوعی کمک کند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند و به نفع کسب و کارها و کاربران باشد.
هوش مصنوعی به تغییر تبلیغات دیجیتال ادامه می دهد
متا با تعهد به استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد تبلیغات و تجربه کاربر، میتواند کسبوکارها را در دنیای در حال توسعه تبلیغات دیجیتال جلوتر از منحنی نگه دارد.
تصویر ویژه: BigTunaOnline/Shutterstock