متا اتوماسیون را برای تبلیغات مشاغل کوچک به ارمغان می آورد


متا ابزارهای جدیدی را برای کمک به تبلیغ‌کنندگان کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌کند تا از پیشرفت‌های هوش مصنوعی و اتوماسیون استفاده کنند.

هنگام ایجاد یک تبلیغ از طریق صفحه فیس بوک، کسب و کارهای کوچک اکنون می توانند از فناوری های تبلیغاتی Advantage+ Meta استفاده کنند.

Advantage+، پیشرفته‌ترین پیشنهاد هوش مصنوعی و اتوماسیون متا برای تبلیغ‌کنندگان، منحصر به کمپین‌های تمام عیار بود. اکنون، هنگام اجرای تبلیغات تک استفاده می شود.

علاوه بر این، متا Advantage+ را با قابلیت‌های جدید برای کمپین‌های خرید، کمپین‌های اپلیکیشن و موارد دیگر ارتقا می‌دهد.

در اینجا یک نمای کلی از همه به روز رسانی برای تبلیغ کنندگان متا است.

Meta Advantage+ برای تبلیغات مشاغل کوچک

کسب و کارهای کوچک اکنون می توانند استفاده کنند مزیت + خلاق و مزیت مخاطب برای ایجاد تبلیغات از طریق صفحه فیس بوک خود.

هنگام استفاده از Advantage+ Creative، تبلیغات به طور خودکار برای هر فردی که آنها را مشاهده می کند تنظیم می شود. متا به تک تک کاربران نسخه تبلیغاتی را که به احتمال زیاد به آن پاسخ می دهند نشان می دهد.

مخاطب مزیت به کسب و کارها اجازه می دهد تا تبلیغات را برای افراد مرتبط به طور مؤثرتری هدف قرار دهند. متا با استفاده از جزئیات در صفحه فیس بوک کسب و کار، مخاطبان شخصی سازی شده را برای ارائه تبلیغات ایجاد می کند.

این ابزارها از امروز در دسترس هستند.

مزیت + کمپین های خرید

Meta Advantage+ اکنون می‌تواند به تبلیغ‌کنندگانی که کمپین‌های خرید را اجرا می‌کنند کمک کند تا بفهمند چه چیزی سریع‌تر کار می‌کند.

با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی و اتوماسیون، Meta Advantage+ می‌تواند تا ۱۵۰ ترکیب خلاقانه را در یک زمان ایجاد کند.

اجرای چندین نسخه تبلیغات به طور همزمان برای کمک به تبلیغ کنندگان در شناسایی سریع آنچه در حال تبدیل است در نظر گرفته شده است. با این داده‌ها، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از بودجه‌های خود استفاده موثرتری داشته باشند.

متا در یک پست وبلاگ می گوید:

«در مطالعه‌ای بر روی 15 تست A/B2، ما متوجه شدیم که کمپین‌های خرید Advantage+ 12 درصد هزینه کمتری را در تبدیل به ازای هر خرید در مقایسه با تبلیغات تجاری معمول (BAU) تبلیغ‌کنندگان ایجاد می‌کنند. با این پس‌انداز، کسب‌وکارها می‌توانند در استراتژی‌های بازاریابی خود مجدداً سرمایه‌گذاری کنند و جذب مشتری و فروش را به طور مؤثرتری هدایت کنند.»

کمپین‌های خرید Advantage+ در 15 آگوست برای تبلیغ‌کنندگان تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی عرضه می‌شوند.

در اواخر امسال، کسب‌وکارهای ایالات متحده با فروشگاه فعال در پرداخت، این گزینه را خواهند داشت که فروشگاه خود را به عنوان مقصدی برای کمپین‌های خرید Advantage+ اضافه کنند.

به روز رسانی کمپین های برنامه Meta Advantage+

متا در حال انتشار یک سری به روز رسانی برای راه حل +Advantage موجود است.

کمپین‌های اپلیکیشن Advantage+ به‌روزرسانی‌های زیر را دریافت می‌کنند:

  • انعطاف پذیری خلاقانه تر با جفت شدن دارایی و ثبات بهبود یافته
  • انتساب کلیک 7 روزه
  • قابلیت های تست تقسیم
  • بینش گزارش دقیق تر با داده های منطقه و سطح آگهی

نتایج بهتر برای تبلیغ کنندگان؟

بر کسی پوشیده نیست که وقتی اپل به کاربران اجازه داد تا ردیاب‌ها را در iOS مسدود کنند، قابلیت‌های هدف‌گیری تبلیغات فیس‌بوک ضربه چشمگیری خورد. در نتیجه، رشد درآمد تبلیغاتی متا شروع به کاهش کرد.

آخرین گزارش سه ماهه متا نشان داد که این شرکت اولین کاهش در درآمد تبلیغاتی خود را تجربه کرده است. متا برای ارائه نتایج بهتر در سه ماهه آینده تحت فشار است.

ارائه قابلیت‌های هدف‌یابی پیشرفته برای تبلیغ‌کنندگان کسب‌وکارهای کوچک ممکن است در کوتاه‌مدت متا را تقویت کند. سوال این است که آیا این راه حل نتایج بلندمدتی برای تبلیغ کنندگان ایجاد می کند یا خیر.

گزارش سه ماهه بعدی متا جالب خواهد بود، زیرا به ما نشان می دهد که آیا تبلیغ کنندگان در Advantage+ فروخته می شوند یا خیر.


منبع: متا
تصویر ویژه: Wirestock Creators/Shutterstock





منبع