مثال های کلمه کلیدی دم بلند در سئو

شما می توانید کلمات کلیدی هدف گذاری جغرافیایی را به عنوان شکلی از کلیدواژه تعیین کننده مشتری تقویت شده در نظر بگیرید که واقعاً بر برآورده کردن نیازهای خاص مشتری ایده آل شما تمرکز دارد.

به‌علاوه، اگر کاربر جزئیات زیادی را در جست‌وجوی خود قرار دهد، این احتمال وجود دارد که قبلاً تصمیم به خرید داشته باشد و شرکت شما بتواند با هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند مانند این، از آن پاداش‌های مالی بهره‌مند شود.

هدف قرار دادن چنین کلمات کلیدی دم بلندی می تواند به شما کمک کند شانس برنده شدن قطعه های ویژه را افزایش دهید، و به لطف رقابت معمولی کم آنها، این انواع کلمات کلیدی همچنین می توانند رتبه بندی وب سایت شما را در موتورهای جستجو بدون تلاش زیاد افزایش دهند.

کلمات کلیدی مبتنی بر سوال

کلمات کلیدی تعیین کننده محصول، کلمات کلیدی دم بلندی هستند که زمانی که کاربر آن را در موتور جستجو جستجو می کند، محصول را با جزئیات توصیف می کند. کاربران معمولاً عبارت‌های جستجویی مانند این را وارد می‌کنند تا به آنها کمک کند نوع دقیق محصول مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند.

نمونه های دیگری از کلمات کلیدی دم بلند تعریف کننده مشتری عبارتند از:

  • “مد زنان بالای 50 سال”
  • “کفش دویدن تریل برای دوندگان با پای صاف”
  • “خدمات حذف ویروس برای کامپیوترهای مک”
  • ” محصولات آرایشی مردانه ”
  • صندلی اداری ارگونومیک قابل تنظیم برای کمردرد
  • “غذای سگ کاملا طبیعی برای معده های حساس”
  • “تعطیلات خانوادگی مقرون به صرفه”
  • “لباس غیر رسمی تجاری برای زنان”
  • “بهترین هدفون برای دوندگان”
  • ” بهترین میکسر پایه برای نانواها ”
  • “نصب کاغذ دیواری برای صاحبان خانه قدیمی”
  • “تولید محتوا برای صاحبان مشاغل کوچک”
  • ” عکاسی هد شات حرفه ای برای بازیگران ”
  • “کیت وعده غذایی ارگانیک برای گیاهخواران با بودجه”
  • ” خدمات نظافتی تجاری مطب ها ”
  • استراتژی بازاریابی محتوا برای شرکت SaaS
  • “تحویل غذای آماده برای ورزشکاران”
  • “مراقبت از چمن برای املاک بزرگ”
  • “خدمات خدمتکار برای صاحبان حیوانات خانگی”
  • “دوست داشتن برای بالای 40 سالگی”
  • “تعطیلات انفرادی برای زیر 30 سال”
  • “بیمه دارندگان خودروهای برقی”

3. نمونه های کلیدواژه هدف گذاری جغرافیایی

لینک های زیر بیشتر در مورد کلمات کلیدی دم بلند و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

نمونه هایی از خلاصه کلمات کلیدی دم بلند

کلیدواژه های تعیین کننده مشتری عباراتی هستند که شامل کلماتی می شوند که مشتریان برای توصیف خود و نیازهایشان استفاده می کنند.

به عنوان مثال، «بهترین کفش‌های دویدن برای کف پای صاف کدامند؟»، «چگونه شیر آب نشتی را تعمیر کنیم؟» و «چگونه چرم را درست می‌کنیم؟» نمونه های کاملی از عبارات کلیدی مبتنی بر سوال هستند.

سپس یک کاربر ممکن است گزینه های خود را با جستجوی “شلوار قرمز مردانه” محدود کند. آنها هنوز چیزی را که می خواهند پیدا نکرده اند، ممکن است با جستجوی “شلوار چرمی قرمز مردانه” بیشتر تمرکز کنند.

مثال کلمه کلیدی تعریف کننده محصول

این مثال کلمه کلیدی دم بلند راهی عالی برای نشان دادن این است که چگونه کلمات کلیدی تعیین کننده محصول می توانند به شما در افزایش رتبه جستجو کمک کنند. همانطور که در تصویر بالا می بینید، “شلوار چرمی قرمز مردانه” دارای حجم جستجوی 60 اما دقیقاً 0٪ دشواری کلمه کلیدی است. اگر فروشگاه پوشاکی دارید که شلوارهای چرمی قرمز مردانه می‌فروشد، این کلمه کلیدی برای هدف‌گیری عالی خواهد بود، زیرا تقریباً تضمین شده است که ترافیک ارگانیک رایگان را از Google، Yahoo و Bing دریافت کنید.

علاوه بر ابزار تحقیق کلمات کلیدی سئوی مورد علاقه شما، یک مکان عالی برای جستجوی نمونه هایی از کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال، ویژگی People also Ask گوگل است که در SERP ها ظاهر می شود. این ویژگی متداول‌ترین سؤالات مرتبط با کلیدواژه اصلی خود را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید در همان صفحه (در صورت بسیار مرتبط) یا به عنوان یک محتوای جدید (اگر صفحه خود را تضمین می‌کند) هدف قرار دهید.

ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.



منبع

نمونه های دیگری از کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال عبارتند از:

درباره کلمات کلیدی Long Tail بیشتر بدانید

امیدواریم از این راهنما با مثال های کلیدواژه دم بلند لذت برده باشید.

با هدف قرار دادن این کلمه کلیدی دم بلند برای باشگاه یا مرکز تناسب اندام خود، شانس جذب ترافیک بیشتر از سوی کاربرانی را که فعالانه به خدمات شما علاقه مند هستند و در نتیجه احتمال ثبت نام در کلاس را افزایش می دهید.

کلمات کلیدی دم بلند کلمات کلیدی هستند که با جستجوهایی که طولانی تر و خاص تر از کلمات کلیدی استاندارد هستند مطابقت دارند. یک کلمه کلیدی دم بلند معمولاً 4 کلمه یا بیشتر طول دارد. و با توجه به جزئیات دقیق کلمات کلیدی دم بلند، این نوع جستجوها نسبت به عبارات کلیدی کوتاه تر، حجم جستجوی نسبتاً پایینی دارند اما رقابت بسیار کمی دارند و نرخ تبدیل بالاتری دارند.

به عنوان مثال، اگر فرد از کلمه کلیدی عمومی “شلوار مردانه” استفاده کند، به طور بالقوه میلیون ها نتیجه جستجو ارائه می شود که هر نوع شلوار مردانه را در هر رنگ موجود ارائه می دهد.

ارائه بهترین نکات سئو …

برای مثال، یک فرد مسن‌تر که به دنبال بهبود سلامتی خود است، ممکن است از کلمه کلیدی عمومی سر «کلاس‌های تناسب اندام» اجتناب کند و با جستجوی «کلاس‌های تناسب اندام برای سالمندان» مستقیماً به سراغ چیزی برود که به بهترین وجه با نیازهای او مطابقت دارد.

مثال های کلیدواژه تعیین کننده مشتری

این راهنما شامل لیستی از مثال‌های کلیدواژه دم بلند است.

سایر نمونه های دم بلند تعیین کننده محصول عبارتند از:

2. مثال های کلیدواژه تعیین کننده مشتری

به عنوان مثال، “چکمه های پیاده روی” یک اصطلاح نسبتاً عمومی با حجم جستجوی بالا است که در تصویر مثال زیر مشاهده می کنید. در سئو، ما به این کلمه کلیدی “سر” می گوییم. با این حال، کلمه کلیدی دم بلند «کفش های پیاده روی برای زنان» قطعاً ترافیک کمتری دارد، اما رتبه بندی آن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بسیار آسان تر است، همانطور که می توانید با نمره دشواری کلمه کلیدی (KD) ببینید.

مثال کلمه کلیدی برای کفش های پیاده روی

نمونه های دیگری از کلمات کلیدی دم بلند که مکان های خاصی را هدف قرار می دهند عبارتند از:

4. کلمات کلیدی مبتنی بر سوال

به عنوان مثال، یک نانوایی محلی در دیترویت، میشیگان ممکن است عبارت کلیدواژه دم بلند «کیک عروسی در دیترویت» را هدف قرار دهد، در حالی که یک دندانپزشک در Des Moines ممکن است محتوایی برای رتبه بندی «دندانپزشک اورژانس 24 ساعته در Des Moines، آیووا» ایجاد کند.

مثال های کلیدواژه هدف گذاری جغرافیایی

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

مثال های کلمه کلیدی دم بلند

کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال زمانی استفاده می شوند که افراد پاسخ یا راه حل های خاصی را از گوگل، یاهو یا بینگ می خواهند.

همانطور که متوجه شدید، چندین نوع مختلف از مثال های طولانی وجود دارد، از جمله کلمات کلیدی تعریف کننده محصول و مشتری، و همچنین کلمات کلیدی مبتنی بر سوال و هدف گذاری جغرافیایی. با درک مثال‌های مختلف کلمات کلیدی دم بلند، می‌توانید تعیین کنید که کدام نوع را در استراتژی سئوی خود بگنجانید تا رتبه و ترافیک وب سایت خود را بهبود بخشد.