شما می توانید کلمات کلیدی هدف گذاری جغرافیایی را به عنوان شکلی از کلیدواژه تعیین کننده مشتری تقویت شده در نظر بگیرید که واقعاً بر برآورده کردن نیازهای خاص مشتری ایده آل شما تمرکز دارد.
بهعلاوه، اگر کاربر جزئیات زیادی را در جستوجوی خود قرار دهد، این احتمال وجود دارد که قبلاً تصمیم به خرید داشته باشد و شرکت شما بتواند با هدف قرار دادن کلمات کلیدی دم بلند مانند این، از آن پاداشهای مالی بهرهمند شود.
هدف قرار دادن چنین کلمات کلیدی دم بلندی می تواند به شما کمک کند شانس برنده شدن قطعه های ویژه را افزایش دهید، و به لطف رقابت معمولی کم آنها، این انواع کلمات کلیدی همچنین می توانند رتبه بندی وب سایت شما را در موتورهای جستجو بدون تلاش زیاد افزایش دهند.
کلمات کلیدی تعیین کننده محصول، کلمات کلیدی دم بلندی هستند که زمانی که کاربر آن را در موتور جستجو جستجو می کند، محصول را با جزئیات توصیف می کند. کاربران معمولاً عبارتهای جستجویی مانند این را وارد میکنند تا به آنها کمک کند نوع دقیق محصول مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن پیدا کنند.
نمونه های دیگری از کلمات کلیدی دم بلند تعریف کننده مشتری عبارتند از:
- “مد زنان بالای 50 سال”
- “کفش دویدن تریل برای دوندگان با پای صاف”
- “خدمات حذف ویروس برای کامپیوترهای مک”
- ” محصولات آرایشی مردانه ”
- صندلی اداری ارگونومیک قابل تنظیم برای کمردرد
- “غذای سگ کاملا طبیعی برای معده های حساس”
- “تعطیلات خانوادگی مقرون به صرفه”
- “لباس غیر رسمی تجاری برای زنان”
- “بهترین هدفون برای دوندگان”
- ” بهترین میکسر پایه برای نانواها ”
- “نصب کاغذ دیواری برای صاحبان خانه قدیمی”
- “تولید محتوا برای صاحبان مشاغل کوچک”
- ” عکاسی هد شات حرفه ای برای بازیگران ”
- “کیت وعده غذایی ارگانیک برای گیاهخواران با بودجه”
- ” خدمات نظافتی تجاری مطب ها ”
- استراتژی بازاریابی محتوا برای شرکت SaaS
- “تحویل غذای آماده برای ورزشکاران”
- “مراقبت از چمن برای املاک بزرگ”
- “خدمات خدمتکار برای صاحبان حیوانات خانگی”
- “دوست داشتن برای بالای 40 سالگی”
- “تعطیلات انفرادی برای زیر 30 سال”
- “بیمه دارندگان خودروهای برقی”
3. نمونه های کلیدواژه هدف گذاری جغرافیایی
لینک های زیر بیشتر در مورد کلمات کلیدی دم بلند و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
نمونه هایی از خلاصه کلمات کلیدی دم بلند
کلیدواژه های تعیین کننده مشتری عباراتی هستند که شامل کلماتی می شوند که مشتریان برای توصیف خود و نیازهایشان استفاده می کنند.
به عنوان مثال، «بهترین کفشهای دویدن برای کف پای صاف کدامند؟»، «چگونه شیر آب نشتی را تعمیر کنیم؟» و «چگونه چرم را درست میکنیم؟» نمونه های کاملی از عبارات کلیدی مبتنی بر سوال هستند.
سپس یک کاربر ممکن است گزینه های خود را با جستجوی “شلوار قرمز مردانه” محدود کند. آنها هنوز چیزی را که می خواهند پیدا نکرده اند، ممکن است با جستجوی “شلوار چرمی قرمز مردانه” بیشتر تمرکز کنند.
این مثال کلمه کلیدی دم بلند راهی عالی برای نشان دادن این است که چگونه کلمات کلیدی تعیین کننده محصول می توانند به شما در افزایش رتبه جستجو کمک کنند. همانطور که در تصویر بالا می بینید، “شلوار چرمی قرمز مردانه” دارای حجم جستجوی 60 اما دقیقاً 0٪ دشواری کلمه کلیدی است. اگر فروشگاه پوشاکی دارید که شلوارهای چرمی قرمز مردانه میفروشد، این کلمه کلیدی برای هدفگیری عالی خواهد بود، زیرا تقریباً تضمین شده است که ترافیک ارگانیک رایگان را از Google، Yahoo و Bing دریافت کنید.
علاوه بر ابزار تحقیق کلمات کلیدی سئوی مورد علاقه شما، یک مکان عالی برای جستجوی نمونه هایی از کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال، ویژگی People also Ask گوگل است که در SERP ها ظاهر می شود. این ویژگی متداولترین سؤالات مرتبط با کلیدواژه اصلی خود را به شما نشان میدهد که میتوانید در همان صفحه (در صورت بسیار مرتبط) یا به عنوان یک محتوای جدید (اگر صفحه خود را تضمین میکند) هدف قرار دهید.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.