مرگ و زندگی پس از مرگ بازاریابی محتوا [Podcast]


در بازاریابی محتوا، اعتماد مهمترین عامل است. اما آیا با وجود همه به‌روزرسانی‌هایی که در حال حاضر اتفاق می‌افتد، آیا این همچنان پابرجاست و آیا بازاریابی محتوا به زودی از بین می‌رود؟

ویتور پچانها، مدیر ارشد اجرایی و یکی از بنیانگذاران Rock Content، در SEJShow به من پیوست تا در مورد آینده بازاریابی محتوا صحبت کنیم.

ما در مورد اهمیت نام تجاری در محتوای قابل اعتماد (حتی برای جستجوهای بدون کلیک)، “مرگ” بازاریابی محتوا، و چالش ها و فرصت های ایجاد یک شرکت بازاریابی محتوای جهانی صحبت کردیم.

امروزه بازاریابی محتوا مانند این است که به ریشه های خود برگردیم و بگوییم سلام، باید ارزش تولید کنید. تشخیص این آگاهی از برند کمک خواهد کرد تا مردم شما را به خاطر بسپارند. این یادآوری برند، ادراکات مثبت مغز شما، این احساس است. بنابراین به‌جای گفتن «هی، تبلیغات زیاد است»، همه اینها را با جذب افرادی با محتوای عالی می‌سازیم. بنابراین با کانال‌ها، فرمت‌ها و روش‌های جدید اندازه‌گیری، همان سفر قبلی است.–Vitor Peçanha, 48:03

سئو یک ذهنیت بازاریابی پاسخ مستقیم دارد. مردم می گویند تبلیغی که ارائه می شود اما روی آن کلیک نمی شود برندسازی است. در رابطه با روابط عمومی، اگر مقاله ای در نیویورک تایمز یا فوربس دریافت کنید که در مورد برند شما بحث می کند، اما به شما پیوند نمی دهد، فکر می کنم یک سازنده لینک یا یک فرد اطلاع رسانی ممکن است ناراحت شود، اما این یک پیروزی است. این یک برد مارک است.-لورن بیکر، 35:47

اندازه گیری نام تجاری یک چیز دشوار است. این چیزی است که برای آخرین، می توانم بگویم، 15 سال است. وقتی به برندینگ و نحوه بازاریابی محتوا فکر می‌کنید، باید توضیح دهیم که این فقط تولید تقاضا، آخرین کلیک و انتساب دقیق نیست. شما در حال ساخت یک دارایی بزرگ هستید و زمانی که مردم به دنبال برند شما هستند، برنده بازی می شوید. – ویتور پچانها، 43:30

[00:00] – درباره ماموریت Vitor & Rock Content
[04:23] – خریدهای Rockcontent.
[07:48] – یادگیری در کسب کسب و کار.
[15:15] – به روز رسانی محتوای مفید برای ویتور چگونه بود؟
[23:54] – برنامه ریزی محتوا برای اطلاع رسانی چقدر مهم است؟
[36:39] – چگونه بازاریابان می توانند برنده های برندسازی را شناسایی کنند.
[44:06] – یکی از بهترین موفقیت های ویتو در برزیل.
[46:12] – “سهم جستجو” چیست؟
[52:20] – نحوه بهینه سازی وبلاگ ها در سال 2023

منابع ذکر شده:

محتوای راک: https://rockcontent.com/
صفحه تاثیر اجتماعی Rock Content: https://rockcontent.com/social-impact/

اگر یک شرکت را خریداری کنید، فقط درآمد کسب نمی کنید. شما فقط سهم بازار آنها را به دست نمی آورید، بلکه فرهنگ و تیم آنها را به دست می آورید. –Vitor Peçanha, 8:32

وقتی به سفر مشتری فکر می کنیم، دوست دارم بگویم؛ در حالت ایده آل، شما باید افراد را به طور مداوم به رسانه ها و حوزه های خود ببرید. -لورن بیکر، 24:39

نکته مهم در اینجا این است که دامنه خود را گسترش دهید و اگر لینکی وجود ندارد، اما ارزشی هم وجود ندارد، به محتوا و سئو از دیدگاه حداقلی فکر کنید. باید باور کنید که من در حال ساختن یک حضور آنلاین و شهرت هستم. اگر بتوانم مردم را وادار کنم که به وب سایت من بروند زیرا توانستم مفهوم جدیدی را معرفی کنم، این یک استراتژی عالی است.–ویتور پچانها، 33:17

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با ویتور پچانها:

بهترین کاری که Vitor انجام می دهد، رساندن برندهای جهانی به ارتفاعات جدید است. او یک سخنران بین المللی و یکی از بنیانگذاران Rock Content است. یک رهبر مشهور جهانی در بازاریابی محتوا، Rock Content به کسب و کارها کمک می کند تا برندهای خود را رشد دهند و درآمد کسب کنند.

رهبری Vitor به Rock Content کمک کرد از یک استارت آپ کوچک در برزیل به یک نیروگاه بین المللی تبدیل شود. استراتژی توسعه جهانی آنها برای موفقیت آنها بسیار مهم بود، که باعث شد آنها سرمایه گذاری زیادی در خریدهای جدید انجام دهند.

با ویتور در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/pecanha/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/pecanha

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker





منبع