نام فایل های Google On Image و یک اشتباه شگفت انگیز SEO


لیزی ساسمن از گوگل و جان مولر در پادکست اخیر Search Off the Record اهمیت نام فایل های تصویری را مورد بحث قرار دادند و در یک نقطه درباره یک اشتباه بزرگ در مورد نام فایل ها بحث کردند.

اهمیت نام فایل ها

اسناد گوگل نمی گوید که آیا نام فایل های تصویری فاکتورهای رتبه بندی هستند یا خیر.

اما آن‌ها می‌گویند که گوگل آن‌ها را یادداشت می‌کند تا به شما کمک کند تا بفهمد تصویر درباره چیست.

به همین دلیل، گوگل توصیه می کند که به تصاویر نام فایل های معنی دار داده شود.

اسناد دستورالعمل های تصویری گوگل بیان می کند:

به همین ترتیب، نام فایل می‌تواند به گوگل سرنخ‌هایی درباره موضوع تصویر بدهد.

برای مثال my-new-black-kitten.jpg بهتر از IMG00023.JPG است.

اگر تصاویر خود را بومی سازی می کنید، مطمئن شوید که نام فایل ها را نیز ترجمه کرده اید.”

همچنین دادن نام فایل‌های معنی‌دار به تصاویر تمرین خوبی است، زیرا امکان دیدن نام فایل تصویر و دانستن موضوع آن را برای اهداف سازمان آسان‌تر می‌کند.

نام فایل های تصویری چقدر مهم هستند؟

لیزی ساسمن و جان مولر از گوگل بحث خود را با تایید اهمیت نام فایل ها آغاز می کنند و سپس درباره اهمیت کلی آنها بحث می کنند.

لیزی ساسمن:
بنابراین قسمت دیگری که می توانید توجه خود را در آن متمرکز کنید، حدس می زنم نام فایل باشد.

بنابراین کلمات برای نام خود تصویر.

چقدر مهم است؟

زیرا این حوزه ای نیست که من تلاش زیادی در آن انجام نداده ام، اما نمی دانم، آیا باید؟

اگر من رفتم و فقط تمام تصاویر سایت خود را تغییر دادم تا نام فایل دیگری داشته باشند، چه؟

برای تشریح بیشتر یا، نمی دانم… کلمات بیشتری را نیز در آنجا قرار دهید، مانند علاوه بر متن جایگزین؟

جان مولر:
توصیه می‌کنیم با نام فایل‌ها در دستورالعمل‌های تصویرمان کاری انجام دهید.

بنابراین داشتن نام فایل های توصیفی خوب است.

اما فکر نمی‌کنم اگر کارهای دیگری را در اطراف تصاویر انجام دهید، مانند متن‌های جایگزین، متن اطراف تصویر، تغییر قابل توجهی مشاهده نمی‌کنید.

این سیگنال‌های واقعاً بسیار قوی هستند.

و نام فایل اغلب … از نقطه نظر فنی به نوعی است.

این همان چیزی است که ما آن را نامیدیم، اما معمولاً اطلاعات منحصر به فرد واقعی را ارائه نمی دهد.

البته، اگر متن جایگزین را انجام ندهید، یا اگر متن اطراف خوبی ندارید، مطمئناً، نام فایل ممکن است تنها جایی باشد که در آن اشاره کنید که این تصویر در مورد چیست.

اما اگر بقیه کارها را انجام دهید، معمولاً نام فایل‌ها مشکلی ندارد.»

چیزی که باید درباره خزیدن تصویر گوگل بدانید

جان مولر در ادامه یک مسئله فنی مهم را در رابطه با نحوه خزیدن تصاویر توسط گوگل و اینکه چرا باید هنگام بهینه سازی تصاویر در یک وب سایت از قبل در نظر گرفته شود، مطرح می کند.

جان مولر ادامه داد:

و چیز دیگری که در مورد نام فایل‌ها، به خصوص برای تصاویر، وجود دارد، این است که وقتی تصاویر را می‌خزیم، معمولاً آنها را نمی‌خزیم، زیرا معمولاً تغییر زیادی نمی‌کنند.

لیزی ساسمن:
اوه

جان مولر:
بنابراین این بدان معناست که اگر همه نام فایل‌ها را در سراسر وب‌سایت تغییر دهید، زمان زیادی طول می‌کشد تا سیستم‌های Google ببینند: «اوه، خوب، این یک تصویر جدید است و ما باید به نوعی به آن نگاه کنیم. یک نقطه.”

و برای درک نوعی از این ارتباط بین تصویر قدیمی و جدید، این چیزی است که زمان بسیار زیادی طول می کشد.

بنابراین اگر همه آنها را به یکباره تغییر دهید، حدس من این است… نمی دانم، حداقل در طی چند ماه، در جستجوی تصویر به نوعی آزاردهنده خواهد بود، زیرا ما موارد قدیمی را حذف می کنیم. اول به این دلیل که دیگر در صفحه ذکر نشده اند و موارد جدید را با سرعت بسیار پایین انتخاب کنید.

بنابراین این چیزی است که من فقط در صورتی که واقعاً حیاتی باشد سعی می کنم آن را انجام دهم.

مانند زمانی که انتقال از Blogger به تنظیم جدید برای پست های وبلاگ را انجام دادیم.

البته باید تصاویر هم جابه جا می شد.

و در آن نقطه، مانند “حتما” بود. مانند این بود که “نام فایل را تغییر دهید، تصویر را به یک URL دیگر منتقل کنید.” “

نکته مهم در اینجا این است که توجه داشته باشید که گوگل اغلب تصاویر را نمی خزند و آماده باشید که تصاویر تغییر نام داده شده را که برای ماه ها ایندکس نشده اند، تغییر دهید.

تغییر نام فایل ها تاثیر حداقلی دارد

نکته مهم دیگر این است که تغییر نام فایل تصاویر از قبل خزیده شده و فهرست شده کمترین مزیت را دارد تا جایی که قابل مشاهده نباشد.

جان مولر ادامه داد:

“اما در غیر این صورت، هنگامی که آنها در سایت منتقل می شوند، و شما دقیقاً مانند تغییراتی در چیزها هستید، و به این صورت بود که “اوه، من یک سیستم جدید برای نام فایل های تصویری دارم.”

فکر نمی کنم این باعث بهتر شدن آن شود.

این احتمالاً کمترین تأثیر را خواهد داشت، شاید اصلاً تأثیر قابل مشاهده ای نداشته باشد.

لیزی ساسمن:
برای مقدار تلاش، بله.

جان مولر:

و همه چیز برای چند ماه از بین می رود. جالب نیست

لیزی ساسمن:
و فضایی برای خطاهای انسانی نیز وجود دارد. برای دوست داشتن از دست دادن یک لینک خراب.

اگر نیاز به تعویض دارید، این تصاویر در کجا جاسازی شده اند و چیزهای دیگر.

فقط با فراموش کردن به‌روزرسانی مکان‌های مختلف استفاده از آن تصاویر، می‌توانید مشکلات بیشتری ایجاد کنید.»

من می توانم تصور کنم که همه چیز اشتباه است.»

نام فایل های تصویری و سئو

این بخش از پادکست گوگل حداقل چهار دیدگاه در مورد موضوع نام فایل های تصویری داشت.

  • نام فایل های تصویری که توصیفی هستند از دیدگاه جستجوی تصویر مفید هستند زیرا به Google کمک می کنند تا بفهمد یک تصویر در مورد چیست.
  • متن جایگزین و متن اطراف تصویر سیگنال قوی تر و مهم تری نسبت به نام فایل در مورد تصویر ارائه می دهد.
  • تغییر نام فایل تصویری یک تصویر از قبل نمایه شده دارای “اثر حداقلی” است و احتمالاً آن را بهتر نمی کند.
  • تغییر نام فایل یک تصویر نمایه شده ممکن است باعث شود که تصویر تغییر نام یافته از حالت خزیدن خارج شود و برای ماه ها ایندکس نشود.

نقل قول

به پادکست Search Off the Record گوش دهید

این بخش را می توان در دقیقه 20:55 شنید

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Mix and Match Studio





منبع