نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو (8 روش برتر)
انتشار: فروردین 11، 1402
بروزرسانی: 17 تیر 1404

نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو (8 روش برتر)

لینک های زیر بیشتر در مورد برجستگی کلمه کلیدی و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

  • برجستگی کلمه کلیدی: در سئو چیست؟
  • چرا برجسته بودن کلمه کلیدی برای سئو مهم است؟

استفاده از کلمه کلیدی برجسته در خلاصه سئو

این استراتژی سئو به خزنده های موتورهای جستجو سیگنال می دهد که محتوای بخش بسیار مرتبط با آن کلمات کلیدی است و برجستگی کلمه کلیدی شما و عملکرد کلی سئو را افزایش می دهد.

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو را توضیح می دهد.

برجستگی کلمه کلیدی را می توان با پررنگ کردن کلمات کلیدی هدف در محتوای یک صفحه نیز تقویت کرد. بهترین استراتژی در اینجا این است که کلمات کلیدی را برای اولین بار که در صفحه ذکر می شوند پررنگ کنید، که باید در مقدمه همانطور که در نکته شماره 5 در بالا توضیح داده شد باشد.

برجستگی کلمه کلیدی تنها به محتوای متنی محدود نمی شود. تگ های ALT تصویر جنبه ای هستند که اغلب نادیده گرفته می شوند و می توانند تأثیر قابل توجهی بر برجستگی کلمات کلیدی و عملکرد SEO داشته باشند.

به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی هدف شما "بازاریابی رسانه های اجتماعی" است، برچسب H1 شما می تواند "10 استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تقویت حضور آنلاین شما" باشد.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو

1. عنوان صفحه را با کلمات کلیدی بارگذاری کنید

برچسب های ALT توضیحات تصویری هستند که به خوانندگان صفحه و موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای تصویر را درک کنند و با گنجاندن کلمات کلیدی هدفمند در فیلد تگ ALT، می توانید سیگنال های برجسته کلمه کلیدی را برای صفحه وب بهبود بخشید.

تگ های H2 همچنین می توانند به طور قابل توجهی به یک استراتژی برجسته کلمه کلیدی بهتر کمک کنند. تگ های H2 عنوان های فرعی محتوای شما را نشان می دهند و مکانی ایده آل برای گنجاندن کلمات کلیدی اصلی و فرعی شما هستند.

برجستگی کلمه کلیدی با قرار دادن استراتژیک کلمات کلیدی در مکان های ضروری مانند عنوان صفحه آغاز می شود.

امیدوارم از این راهنما که نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو را توضیح می دهد لذت برده باشید.

در آن صورت، می توانید تمام این تغییرات کلیدواژه را در مقدمه به صورت زیر بگنجانید:

این مقاله شامل لیستی از بهترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک است. آنچه در زیر خواهید دید، 10 تکنیک برتر بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای جدید برای به دست آوردن مشتریان از طریق جستجوی ارگانیک، رسانه های اجتماعی و کانال های تبلیغاتی پولی است. همچنین چک لیستی از بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای کوچک وجود دارد که در این راهنما مورد بحث قرار گرفته است که می توانید دانلود کنید و در دفتر خود نگهداری کنید.

6. برجستگی کلمه کلیدی را با تگ های جایگزین تصویر تقویت کنید

به عنوان مثال، فرض کنید در حال ایجاد یک پست وبلاگی در مورد "بهترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک" هستید و سه کلیدواژه اصلی شما این عبارات هستند:

  • بهترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک
  • برترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای جدید
  • بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای کوچک

این می تواند ارتباط وب سایت را برای آن کلمات کلیدی افزایش دهد و موتورهای جستجو مانند Google می توانند تمرکز اصلی محتوا را شناسایی کنند. در نتیجه، رتبه صفحه وب برای جستجوهای مرتبط احتمالاً بهبود خواهد یافت. علاوه بر این، تصاویر بهینه سازی شده با کلمات کلیدی در جستجوی تصویر گوگل رتبه بالاتری خواهند داشت، که می تواند شکل دیگری از ترافیک ارگانیک را به وب سایت هدایت کند.

7. کلمات کلیدی را به URL اضافه کنید

ارائه بهترین نکات سئو ...