لینک های زیر بیشتر در مورد برجستگی کلمه کلیدی و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
- برجستگی کلمه کلیدی: در سئو چیست؟
- چرا برجسته بودن کلمه کلیدی برای سئو مهم است؟
استفاده از کلمه کلیدی برجسته در خلاصه سئو
این استراتژی سئو به خزندههای موتورهای جستجو سیگنال میدهد که محتوای بخش بسیار مرتبط با آن کلمات کلیدی است و برجستگی کلمه کلیدی شما و عملکرد کلی سئو را افزایش میدهد.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو را توضیح می دهد.
برجستگی کلمه کلیدی را می توان با پررنگ کردن کلمات کلیدی هدف در محتوای یک صفحه نیز تقویت کرد. بهترین استراتژی در اینجا این است که کلمات کلیدی را برای اولین بار که در صفحه ذکر می شوند پررنگ کنید، که باید در مقدمه همانطور که در نکته شماره 5 در بالا توضیح داده شد باشد.
برجستگی کلمه کلیدی تنها به محتوای متنی محدود نمی شود. تگهای ALT تصویر جنبهای هستند که اغلب نادیده گرفته میشوند و میتوانند تأثیر قابلتوجهی بر برجستگی کلمات کلیدی و عملکرد SEO داشته باشند.
به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی هدف شما “بازاریابی رسانه های اجتماعی” است، برچسب H1 شما می تواند “10 استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تقویت حضور آنلاین شما” باشد.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو
1. عنوان صفحه را با کلمات کلیدی بارگذاری کنید
برچسبهای ALT توضیحات تصویری هستند که به خوانندگان صفحه و موتورهای جستجو کمک میکنند تا محتوای تصویر را درک کنند و با گنجاندن کلمات کلیدی هدفمند در فیلد تگ ALT، میتوانید سیگنالهای برجسته کلمه کلیدی را برای صفحه وب بهبود بخشید.
تگ های H2 همچنین می توانند به طور قابل توجهی به یک استراتژی برجسته کلمه کلیدی بهتر کمک کنند. تگهای H2 عنوانهای فرعی محتوای شما را نشان میدهند و مکانی ایدهآل برای گنجاندن کلمات کلیدی اصلی و فرعی شما هستند.
برجستگی کلمه کلیدی با قرار دادن استراتژیک کلمات کلیدی در مکان های ضروری مانند عنوان صفحه آغاز می شود.
امیدوارم از این راهنما که نحوه استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در سئو را توضیح می دهد لذت برده باشید.
در آن صورت، میتوانید تمام این تغییرات کلیدواژه را در مقدمه به صورت زیر بگنجانید:
این مقاله شامل لیستی از بهترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک است. آنچه در زیر خواهید دید، 10 تکنیک برتر بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای جدید برای به دست آوردن مشتریان از طریق جستجوی ارگانیک، رسانه های اجتماعی و کانال های تبلیغاتی پولی است. همچنین چک لیستی از بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای کوچک وجود دارد که در این راهنما مورد بحث قرار گرفته است که می توانید دانلود کنید و در دفتر خود نگهداری کنید.
6. برجستگی کلمه کلیدی را با تگ های جایگزین تصویر تقویت کنید
به عنوان مثال، فرض کنید در حال ایجاد یک پست وبلاگی در مورد “بهترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک” هستید و سه کلیدواژه اصلی شما این عبارات هستند:
- بهترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک
- برترین تکنیک های دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای جدید
- بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای کوچک
این می تواند ارتباط وب سایت را برای آن کلمات کلیدی افزایش دهد و موتورهای جستجو مانند Google می توانند تمرکز اصلی محتوا را شناسایی کنند. در نتیجه، رتبه صفحه وب برای جستجوهای مرتبط احتمالاً بهبود خواهد یافت. علاوه بر این، تصاویر بهینه سازی شده با کلمات کلیدی در جستجوی تصویر گوگل رتبه بالاتری خواهند داشت، که می تواند شکل دیگری از ترافیک ارگانیک را به وب سایت هدایت کند.
7. کلمات کلیدی را به URL اضافه کنید
ارائه بهترین نکات سئو …
یک تگ H1 که به خوبی ساخته شده است باید هم مختصر و هم آموزنده باشد و به طور دقیق محتوای صفحه شما را نشان دهد. عنوان H1 معمولاً در HTML کدگذاری می شود تا سربرگ قابل مشاهده محتوا برای دیدن خوانندگان باشد، به همین دلیل است که عامل مهمی برای سئو داخلی صفحه است.
به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی اصلی صفحه “نکات SEO برای مبتدیان” باشد، URL می تواند “domain.com/seo-tips-for-beginners/” باشد. ساده و ساده.
در زیر، لیستی از نکاتی را برای بهبود رتبه بندی ارگانیک و ترافیک وب سایت خود بر اساس بهترین شیوه های برجسته کلمه کلیدی در بازاریابی دیجیتال پیدا خواهید کرد.
هنگامی که موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ صفحه را می خزند، ربات ها به دنبال سیگنال هایی هستند که موضوع یا موضوع اصلی صفحه را نشان می دهد. با پررنگ کردن کلمات کلیدی اولیه و ثانویه خود، بر اهمیت کلمه کلیدی برای خوانندگان و موتورهای جستجو تأکید می کنید.
گام بعدی برای استفاده از برجستگی کلمه کلیدی در توضیحات متا است. توضیحات متا خلاصه ای کوتاه از محتوای صفحه وب است که در زیر عنوان در نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شود. گنجاندن کلمه کلیدی اصلی خود در توضیحات متا به موتورهای جستجو کمک می کند تا ارتباط صفحه شما را درک کنند و می تواند به بهبود نرخ کلیک کمک کند.
به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی مورد نظر شما «استراتژیهای سئو» است، عنوانی که در جلو قرار میگیرد میتواند «استراتژیهای سئو: 10 تکنیک اثباتشده» باشد. این تضمین می کند که موتورهای جستجو می توانند به راحتی تمرکز اصلی محتوا را شناسایی و اولویت بندی کنند و شانس آن را برای رتبه بندی بالاتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) افزایش دهند.
به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی اصلی شما “بهترین شیوه های سئو” است، یک متا توصیف خوب ممکن است این باشد: “با راهنمای جامع ما به بهترین شیوه های سئو تسلط پیدا کنید و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید.”
همانطور که متوجه شدید، فرآیند استفاده از این استراتژی برای بهبود بهینهسازی موتور جستجوی وبسایت شما ساده و آسان است، با بهترین روشهای برجسته کلمه کلیدی از جمله بارگذاری جلوی عنوان صفحه با کلمات کلیدی، قرار دادن کلمات کلیدی در توضیحات متا، بهینهسازی تگ H1 شامل تگهای H2 برای کلیدواژههای اولیه و ثانویه، قرار دادن کلیدواژهها در پاراگراف اول، بهینهسازی تگهای ALT تصویر، ایجاد یک URL مناسب SEO و پررنگ کردن عبارات کلیدی هدف. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود برجستگی کلی کلمه کلیدی برای سئو برای کسب رتبه و ترافیک بالاتر کمک کند.