نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی برای سئو (7 روش برتر)

ایده های کلمات کلیدی با بیشترین ارتباط با کسب و کار شما مسئول بیشتر دستاوردهای سئوی شما خواهند بود، پس چرا زمانی که در حال حاضر روی یک گنجینه بالقوه از کلمات کلیدی ارزشمند نشسته اید، ابتدا وقت خود را برای هر چیز دیگری تلف کنید؟

4. کلمات کلیدی خود را تجزیه و تحلیل کنید

به همین ترتیب، موضوعات پرطرفدار و داغ به شما می‌گویند که مردم در حال حاضر به چه چیزی بیشتر علاقه دارند (و بنابراین به دنبال آن هستند) آنلاین. استفاده از این ایده‌ها به شما امکان می‌دهد محتوای تازه‌ای ایجاد کنید که مردم می‌خواهند مصرف کنند، به علاوه رتبه‌بندی در موتورهای جستجو آسان‌تر است، زیرا ممکن است شما یکی از اولین وب‌سایت‌هایی باشید که محتوا را در مورد موضوع محبوب تولید می‌کنید.

3. مرتبط ترین کلمات کلیدی خود را اولویت بندی کنید

حجم جستجوی یک کلمه کلیدی نشان می دهد که در یک ماه چند بار جستجو شده است. همانطور که احتمالاً قبلاً استنباط کرده اید، هر چه حجم جستجو بیشتر باشد، علاقه به کلمه کلیدی بیشتر می شود و بنابراین، احتمالاً بازدیدکنندگان بیشتری را برای وب سایت خود دریافت خواهید کرد. به شما این امکان را می دهد که به اندازه کافی در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشید.

عبارات جستجوی واقعی استفاده شده

توییتر، گروه‌های فیسبوک و انجمن‌های ردیت اغلب معدن طلایی از ایده‌های بالقوه کلمات کلیدی هستند. برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی در آن سایت‌ها غوطه‌ور شوید، انبوهی از مردم را خواهید دید که درباره موضوعات محبوب در صنعت یا جایگاه شما بحث می‌کنند.

امیدوارم از این راهنما که نحوه تحقیق کلمات کلیدی برای سئو را توضیح می دهد لذت برده باشید.

در حال حاضر، شما فهرست گسترده ای از کلمات کلیدی را ایجاد کرده اید که می توانید با محتوای خود هدف قرار دهید. به زودی، ضروری‌ترین روش‌های تحقیق کلیدواژه را پیاده‌سازی می‌کنید و آن کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل می‌کنید تا تعیین کنید کدام یک ارزش وقت و تلاش شما را دارند.

پیوندهای زیر بیشتر در مورد تحقیق کلمات کلیدی و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

خلاصه بهترین روش های تحقیق کلیدواژه

ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.



منبع

این راهنمای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای سئو را توضیح می‌دهد.

این داده ها شامل:

مشکل کلمه کلیدی

به عنوان مثال، فرض کنید نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر را برای مشاغل کوچک می فروشید. در آن صورت، مشتری هدف شما ممکن است عباراتی مانند «بهترین نرم افزار حسابداری SMB»، «نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه» یا «بهترین جایگزین Quickbooks» را جستجو کند.

همانطور که متوجه شدید، چندین بهترین روش تحقیق کلیدواژه وجود دارد، از جمله طوفان فکری سطح بالا برای ایجاد لیستی از ایده های کلیدواژه، بهبود فرآیند تحقیق کلمات کلیدی با تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، اولویت بندی مرتبط ترین کلمات کلیدی برای کسب و کار شما، تجزیه و تحلیل هر عبارت، استفاده از داده ها برای تصمیم گیری در مورد کلمات کلیدی مورد نظر، استقرار محتوای بهینه شده با کلمات کلیدی و ردیابی موقعیت های رتبه بندی. پیروی از دستورالعمل ها می تواند به شما در انجام تحقیقات کلمات کلیدی کمک کند که بهترین نتایج را برای وب سایت شما ایجاد کند.