نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی برای سئو (7 روش برتر)

کلمات کلیدی مرتبط

اغلب بهتر است از کلمات کلیدی که امتیاز KD بالایی (50 تا 100) دارند صرف نظر کنید زیرا برای کمپین های سئوی شما بسیار گران هستند. در عوض، می توانید به دنبال کلمات کلیدی با امتیاز KD پایین (30 و پایین تر) بروید که ممکن است برای رتبه بندی وب سایت شما در SERP به یک بک لینک نیاز نداشته باشد.

در یک دنیای ایده‌آل، تحقیقات شما تعداد زیادی از کلمات کلیدی را با ترکیبی از حجم جستجوی بالا و نمرات دشواری کلمه کلیدی پایین به دست می‌آورد. این نقطه شیرین است، زیرا به این معنی است که باید نسبتاً آسان باشد که برای عباراتی که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند، در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشید.

اصطلاح نمره دشواری کلمه کلیدی (KD) برای تخمین میزان سختی رتبه بندی در 10 نتیجه جستجوی برتر برای یک کلمه کلیدی بر اساس تعداد بک لینک ها به صفحه استفاده می شود. نمره KD بالا به این معنی است که رقابت بیشتری برای آن کلمه کلیدی از نظر تعداد بک لینک وجود دارد، بنابراین باید محتوای استثنایی با تعداد زیادی لینک ورودی تولید کنید تا یکی از آن 10 امتیاز برتر را به دست آورید.

به این سوالات پاسخ دهید و هر چیزی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید.

امیدوارم از این راهنما که نحوه تحقیق کلمات کلیدی برای سئو را توضیح می دهد لذت برده باشید.

در حال حاضر، شما اصول اولیه نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی را یاد گرفته اید. با این حال، تمام داده‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید به نفع کسب‌وکار شما نخواهد بود، مگر اینکه از آن برای تصمیم‌گیری استراتژیک در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی را با محتوای خود هدف قرار دهید، استفاده کنید.

ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.



منبع

در این مرحله، می‌توانید با سازمان‌دهی ایده‌های خود از نظر ارتباط، در اولویت قرار دادن کلماتی که بیشترین ارتباط را با محصولات و خدمات خود دارند و آن‌هایی که فقط ارتباط مبهمی با کاری که انجام می‌دهید دارند، در زمان و دردسر زیادی صرفه‌جویی کنید. یا آخرین پیشنهاد

اگر همان URL ها برای عبارات کلیدی مرتبط رتبه بندی می شوند، نشانه خوبی است که باید آن کلمات کلیدی را در همان صفحه دسته بندی کنید. اگر مجموعه جدیدی از URL ها در 10 موقعیت برتر گوگل قرار دارند، بهتر است برای هر کلمه کلیدی صفحات وب جداگانه ایجاد کنید.

به همین ترتیب، موضوعات پرطرفدار و داغ به شما می‌گویند که مردم در حال حاضر به چه چیزی بیشتر علاقه دارند (و بنابراین به دنبال آن هستند) آنلاین. استفاده از این ایده‌ها به شما امکان می‌دهد محتوای تازه‌ای ایجاد کنید که مردم می‌خواهند مصرف کنند، به علاوه رتبه‌بندی در موتورهای جستجو آسان‌تر است، زیرا ممکن است شما یکی از اولین وب‌سایت‌هایی باشید که محتوا را در مورد موضوع محبوب تولید می‌کنید.

3. مرتبط ترین کلمات کلیدی خود را اولویت بندی کنید

با این حال، کلمات کلیدی با حجم بالا/سختی کم برای برخی موضوعات مانند تک شاخ های دنیای سئو هستند. به احتمال زیاد کلمات کلیدی زیادی با حجم بالا پیدا کنید که توسط هزاران وب سایت رقیب با پروفایل های بک لینک قوی استفاده شده است. به آنها نمره KD بالایی می دهد. از طرف دیگر، اغلب کلمات کلیدی کم حجم زیادی وجود دارد که امتیاز KD پایینی دارند، فقط به این دلیل که اکثر وب سایت های دیگر آنها را بر اساس ترافیک احتمالی نادیده گرفته اند.

حجم جستجوی یک کلمه کلیدی نشان می دهد که در یک ماه چند بار جستجو شده است. همانطور که احتمالاً قبلاً استنباط کرده اید، هر چه حجم جستجو بیشتر باشد، علاقه به کلمه کلیدی بیشتر می شود و بنابراین، احتمالاً بازدیدکنندگان بیشتری را برای وب سایت خود دریافت خواهید کرد. به شما این امکان را می دهد که به اندازه کافی در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشید.

پس از انتشار یک صفحه، می‌خواهید پیشرفت URL را با یک ردیاب رتبه‌بندی کلمات کلیدی مانند SERPWatcher پیگیری کنید. ابزاری مانند این موقعیت‌های رتبه‌بندی روزانه را برای کلمات کلیدی مورد نظر شما تجزیه و تحلیل می‌کند تا بدانید محتوا در SERP چقدر خوب عمل می‌کند. این بینش های ارزشمندی را در مورد موفقیت کمپین های جستجوی کلمات کلیدی و سئو ارائه می دهد.

درباره تحقیق کلمات کلیدی بیشتر بدانید

توییتر، گروه‌های فیسبوک و انجمن‌های ردیت اغلب معدن طلایی از ایده‌های بالقوه کلمات کلیدی هستند. برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی در آن سایت‌ها غوطه‌ور شوید، انبوهی از مردم را خواهید دید که درباره موضوعات محبوب در صنعت یا جایگاه شما بحث می‌کنند.

کلمات کلیدی با حجم جستجوی کم را می توان با خیال راحت نادیده گرفت زیرا آنها علاقه زیادی در بین مخاطبان شما ندارند. این می تواند در زمان و تلاش شما از تولید محتوایی که به احتمال زیاد ترافیک جستجوی قابل توجهی ایجاد نمی کند، صرفه جویی کند.

با استفاده از آن کلمات کلیدی که با دقت انتخاب شده اند، وقت آن رسیده است که کلمات کلیدی خود را در محتوایی که به خوبی ساخته شده است، همراه با بهترین شیوه های سئوی درون صفحه دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی اولیه و ثانویه به صورت استراتژیک در صفحه گنجانده شده اند تا سیگنال های برجسته کلمه کلیدی را افزایش دهید. الگوریتم های موتورهای جستجو

7. رتبه بندی کلمات کلیدی را دنبال کنید

این راهنمای بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) نحوه انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای سئو را توضیح می‌دهد.

گاهی اوقات، شما به ایده کلمه کلیدی طلایی برخورد می کنید، اما از عبارت دقیقی که افراد در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ وارد می کنند استفاده نمی کنید. در حالی که ممکن است نتایج حاصل شود، اما هرچه بتوانید با عبارت جستجوی واقعی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، بیشتر مطابقت دهید، بهتر است.

همانطور که متوجه شدید، چندین بهترین روش تحقیق کلیدواژه وجود دارد، از جمله طوفان فکری سطح بالا برای ایجاد لیستی از ایده های کلیدواژه، بهبود فرآیند تحقیق کلمات کلیدی با تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، اولویت بندی مرتبط ترین کلمات کلیدی برای کسب و کار شما، تجزیه و تحلیل هر عبارت، استفاده از داده ها برای تصمیم گیری در مورد کلمات کلیدی مورد نظر، استقرار محتوای بهینه شده با کلمات کلیدی و ردیابی موقعیت های رتبه بندی. پیروی از دستورالعمل ها می تواند به شما در انجام تحقیقات کلمات کلیدی کمک کند که بهترین نتایج را برای وب سایت شما ایجاد کند.