برای مثال، اگر میخواهید برای جذب بازدیدکنندگان علاقهمند به «نرمافزار حسابداری ابری» در SERP رتبهبندی کنید، این عبارت را در ابزار کلمه کلیدی خود قرار میدهید و ممکن است به شما بگوید کلمات کلیدی خاصی که کاربران آنلاین به دنبال آن هستند عبارتند از «ابر- نرم افزار حسابداری مبتنی بر» و «بهترین نرم افزار حسابداری ابری». اکنون ایده های کلمه کلیدی شما به کلمات کلیدی واقعی، قابل هدف گذاری و مطابقت دقیق برای سئو تبدیل شده اند.
ارائه بهترین نکات سئو …
اصطلاح نمره دشواری کلمه کلیدی (KD) برای تخمین میزان سختی رتبه بندی در 10 نتیجه جستجوی برتر برای یک کلمه کلیدی بر اساس تعداد بک لینک ها به صفحه استفاده می شود. نمره KD بالا به این معنی است که رقابت بیشتری برای آن کلمه کلیدی از نظر تعداد بک لینک وجود دارد، بنابراین باید محتوای استثنایی با تعداد زیادی لینک ورودی تولید کنید تا یکی از آن 10 امتیاز برتر را به دست آورید.
خبر خوب این است که در این مرحله از انجام فرآیند تحقیق کلمات کلیدی، هیچ پیشنهاد درست یا نادرستی وجود ندارد. این زمان برای تفکر آسمان آبی است، با در نظر گرفتن تمام عبارات ممکن که افراد ممکن است برای یافتن مشاغلی مانند شما به صورت آنلاین استفاده کنند.
2. فهرست ایده های کلیدواژه خود را با رسانه های اجتماعی افزایش دهید
کلمات کلیدی مرتبط
در حالی که، اگر یک شرکت حسابداری آجری اداره میکنید، مشتریان شما ممکن است در جستجوی خدمات خاصی در منطقه خود باشند، بنابراین جلسه طوفان فکری شما ممکن است کلمات کلیدی بالقوهای مانند «آمادهسازی مالیات در نزدیکی من» یا «خدمات حسابداری در بالتیمور» تولید کند.
در حال حاضر، شما اصول اولیه نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی را یاد گرفته اید. با این حال، تمام دادههایی که جمعآوری کردهاید به نفع کسبوکار شما نخواهد بود، مگر اینکه از آن برای تصمیمگیری استراتژیک در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی را با محتوای خود هدف قرار دهید، استفاده کنید.
آن سوالات رایج را به لیست ایده های کلمه کلیدی خود اضافه کنید. آنها ممکن است فرصتی عالی برای ایجاد یک صفحه با رتبه بالا فراهم کنند که در نهایت پاسخی قطعی برای مخاطبان هدف شما ارائه دهد.
گام بعدی در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در لیست ایده شما است. در اینجاست که ابزارهای سئو معتبر مانند Semrush، KWFinder، و رتبهبندی SE بهترین دوست شما هستند و به شما امکان میدهند ایدههای کلمه کلیدی خود را وارد کنید و در ازای آن، دادههای ارزشمندی را دریافت کنید که به شما کمک میکند تصمیم بگیرید که بر روی کدام کلمات کلیدی تمرکز کنید. برای مطالب جدید
همچنین، این واقعیت که رقبای شما تصمیم گرفتند آنها را هدف قرار ندهند، آنها را به میوه کم ارزش استراتژی سئوی شما تبدیل می کند، که راهی آسان برای افزایش دید ارگانیک وب سایت شما و افزایش ترافیک شما بدون سرمایه گذاری زیاد است. بسیاری از صاحبان وب سایت با تمرکز بر کلمات کلیدی کم حجم با رقابت کم موفقیت شگفت انگیزی داشته اند.
6. کلمات کلیدی خود را مستقر کنید
در زیر، فهرستی از مهمترین روشهای تحقیق کلیدواژهای را که باید دنبال کنید، پیدا خواهید کرد تا به شما کمک کند تا بر اساس دادههای قابل اعتماد، تصمیمگیری کاملاً آگاهانه در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی را هدف قرار دهید، بگیرید.
با استفاده از آن کلمات کلیدی که با دقت انتخاب شده اند، وقت آن رسیده است که کلمات کلیدی خود را در محتوایی که به خوبی ساخته شده است، همراه با بهترین شیوه های سئوی درون صفحه دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی اولیه و ثانویه به صورت استراتژیک در صفحه گنجانده شده اند تا سیگنال های برجسته کلمه کلیدی را افزایش دهید. الگوریتم های موتورهای جستجو
7. رتبه بندی کلمات کلیدی را دنبال کنید
اگر همان URL ها برای عبارات کلیدی مرتبط رتبه بندی می شوند، نشانه خوبی است که باید آن کلمات کلیدی را در همان صفحه دسته بندی کنید. اگر مجموعه جدیدی از URL ها در 10 موقعیت برتر گوگل قرار دارند، بهتر است برای هر کلمه کلیدی صفحات وب جداگانه ایجاد کنید.
گاهی اوقات، شما به ایده کلمه کلیدی طلایی برخورد می کنید، اما از عبارت دقیقی که افراد در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ وارد می کنند استفاده نمی کنید. در حالی که ممکن است نتایج حاصل شود، اما هرچه بتوانید با عبارت جستجوی واقعی که میخواهید رتبهبندی کنید، بیشتر مطابقت دهید، بهتر است.
این سوال آخر به ویژه هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای سئو بسیار ارزشمند خواهد بود. اگر بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی سؤالات مشابهی می پرسند، این احتمال وجود دارد که پاسخ های رضایت بخشی را در موتورهای جستجو پیدا نکرده باشند.
این ایده ها را هنگام مرور این نوع سایت های رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید:
- بازدیدکنندگان و مشتریان احتمالی چه می گویند؟
- روندهای نوظهور و موضوعات داغ چیست؟
- چه سوالاتی بارها و بارها مطرح می شوند؟
حجم جستجو
اگر اینطوره برودنبالش. اگر نه، بهتر است نبردهای خود را انتخاب کنید و روی کلمات کلیدی که مطمئن هستید می توانید در SERP رتبه بندی کنید تمرکز کنید. این باید شامل کلمات کلیدی کم حجم/کم KD باشد. از این گذشته، این عبارات و عبارات ممکن است تعداد زیادی از افراد را در جستجوی آنها نداشته باشند، اما این واقعیت که آنها اصلاً حجم جستجویی دارند به شما می گوید که حداقل افرادی وجود دارند که به دنبال محتوا برای آن کلمات کلیدی هستند.
چنین عباراتی میتوانند نقش پشتیبانی حیاتی را به عنوان کلیدواژههای ثانویه ایفا کنند که میتوانید آنها را در همان صفحه وب مورد هدف قرار دهید، یا حتی ممکن است تصمیم بگیرید آن کلمات کلیدی را بیشتر تجزیه و تحلیل کنید و در نظر داشته باشید که به عنوان کلیدواژه هدف اصلی خود برای یک صفحه اختصاصی، نقش شروعی را به آنها بدهید.
اگر تحقیقات شما چنین کلمات کلیدی را تولید می کند، آنها باید اولین کلمات کلیدی باشند که برای به دست آوردن برخی پیروزی های سریع در سئو سایت خود را هدف قرار می دهید.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید