نحوه اندازه گیری عملکرد قرقره های اینستاگرام
انتشار: تیر 29، 1401
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404

نحوه اندازه گیری عملکرد قرقره های اینستاگرام


اینستاگرام از زمان راه اندازی خود در سال ۲۰۱۰ به یکی از بزرگ ترین پلتفرم های رسانه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو تبدیل شده است.

هر ماه بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان از این پلتفرم استفاده می کنند.

علاوه بر این، به یک ابزار رسانه اجتماعی قدرتمند برای افراد و مشاغل تبدیل شده است.

اینستاگرام با تمرکز بر تصاویر و ویدئو، برای ایجاد آگاهی از برند و ایجاد وفاداری مشتری عالی است.

در طول سال ها، برندها با موفقیت از اینستاگرام برای ارتباط با مصرف کنندگان از طریق داستان سرایی بصری استفاده کرده اند.

بنابراین، آنها چه کاری را به درستی انجام می دهند و از چه ویژگی هایی استفاده می کنند؟

در این راهنما، جدیدترین ابزار اینستاگرام، حلقه های اینستاگرام را مورد بحث قرار می دهیم.

همچنین نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل اینستاگرام و برخی از بهترین روش ها را شرح خواهیم داد تا بتوانید شروع به ایجاد حلقه های منحصر به فرد نیز کنید.

حلقه های اینستاگرام چیست؟

Instagram Reels که در سال 2020 راه اندازی شد، به سرعت تبدیل به یک هیجان شد.

حلقه های اینستاگرام ویدیوهای کوتاهی هستند که افراد می توانند در استوری اینستاگرام یا لایو اینستاگرام خود پست کنند.

خوبی در مورد حلقه های اینستاگرام این است که بعد از 24 ساعت ناپدید نمی شوند. در عوض، کاربران می توانند آنها را به طور برجسته در نمایه های خود نشان دهند.

حلقه های اینستاگرام برای کسانی که می خواهند از عکس های خود یک حلقه ویدیو بسازند عالی هستند. این فرآیند آسان و سریع است و نیازی به تجربه ندارید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک دوربین گوشی هوشمند است.

همچنین می توانید با استفاده از فیلم ها یک حلقه اینستاگرام ایجاد کنید و متن، فیلتر و صدا را اضافه کنید. ابزارهای ویرایشی مختلفی وجود دارد که می توانید با آن ها بازی کنید تا منحصربه فرد بودن یک برند را برجسته کنید.

الگوریتم حلقه های اینستاگرام ارزشمند است و به برندها اجازه می دهد به بازارهای جدید دست یابند و تعامل را افزایش دهند.

این محتوای با عملکرد بالا راه دیگری برای تعامل با فالوورها و یافتن افراد جدید است.

Insights Reels Instagram چیست؟

Instagram Reels Insights ابزاری عالی برای اندازه گیری معیارهای تعامل در اینستاگرام است. این به شما نشان می دهد که چگونه حساب اینستاگرام شما خوب عمل می کند.

این ابزار به شما امکان می دهد تا میزان توجهی که از هر حلقه یا پست روی حساب خود دریافت می کنید را تجزیه و تحلیل کنید.

بینش ها شامل تعداد فالوورها، نرخ تعامل و تعداد بازدیدها است.

این اطلاعات به شما کمک می کند بفهمید چه چیزی برای کسب و کار شما مفید است و چه چیزی کار نمی کند.

Instagram Reels Insights یک ویژگی عالی برای بازاریابان است که می خواهند بفهمند مخاطبانشان چگونه با حساب های اینستاگرامشان تعامل دارند.

با این بینش، تبلیغ کنندگان می توانند مشاهده کنند که کدام تصاویر بهترین عملکرد را دارند، چه نوع پست هایی باعث ایجاد تعامل می شوند و بودجه تبلیغات خود را در کجا باید خرج کنند.

چگونه Insights Reels Instagram را مشاهده می کنید؟

دسترسی به بینش حلقه های اینستاگرام شما بسیار ساده است.

اگر می خواهید این بینش ها را مشاهده کنید، باید به برنامه اینستاگرام بروید، روی آن کلیک کنید قرقره ها را باز کرده و حلقه ای را که می خواهید معیارهای آن را مشاهده کنید انتخاب کنید.

در پایین قرقره، خواهید دید مشاهده Insights.

می توانید نظرات، لایک ها، بازدیدها، ذخیره ها و حساب های دریافت شده برای پست را ببینید.

اکنون، بیایید در مورد چگونگی و زمان استفاده از بینش اینستاگرام صحبت کنیم تا بتوانید استراتژی محتوای خود را به حداکثر برسانید.

زمان استفاده از Insights Reels Instagram

در حالی که می توانید به بینش های حلقه های مختلف اینستاگرام نگاه کنید، بهترین راه استفاده از بینش کلی اینستاگرام برای مشاهده عملکرد حلقه ها، استوری ها، ویدیوهای IGTV، ویدیوهای زنده، پست های فید و پست های تبلیغاتی به طور کلی است.

این به شما تصویر بهتری از رویکرد کلی محتوای خود می دهد تا بتوانید حلقه های موثرتری ایجاد کنید و یک استراتژی کلی قوی تر برای اینستاگرام بسازید.

شما می توانید به دسترسی، تعاملات، بازدید از نمایه و مخاطبان خود نگاه کنید تا بهترین زمان روز را برای دستیابی به مخاطبان هدف خود بیابید.

گنجاندن زمان برای تجزیه و تحلیل بینش اینستاگرام و ارزیابی تعامل در طول زمان برای استراتژی رسانه اجتماعی شما بسیار مهم است.

برای استفاده حداکثری از بینش خود، می توانید KPI (شاخص های کلیدی عملکرد) را بر اساس اهداف برندتان با انتخاب بینش های خاصی که می خواهید نظارت کنید، تنظیم کنید.

سپس، در پایان هر ماه، می توانید عملکرد محتوای خود را در برابر این بینش ها ببینید و استراتژی خود را بر اساس آن برای ماه بعد تنظیم کنید.

بعد از هر سه ماهه، شاخص های کلیدی عملکرد خود را ردیابی کرده و داده های بیشتری برای استفاده در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود خواهید داشت.

همانطور که ویژگی های جدیدی مانند حلقه های اینستاگرام را در استراتژی محتوای خود قرار می دهید، می توانید نحوه عملکرد هر نوع محتوا را در مقایسه با انواع دیگر تجزیه و تحلیل کنید.

حتی می توانید عملکرد محتوا را هفته به هفته مشاهده کنید تا جزئیات بیشتری از محتوای اینستاگرام خود را مشاهده کنید.

نکته مهم در مورد بینش های اینستاگرام این است که می توانید به راحتی آنها را در هر زمان مشاهده کنید و ببینید که محتوای شما چگونه است.

بنابراین، اگر یک حلقه خاص تعامل برجسته ای داشته باشد، می توانید از آن درس بگیرید و مفاهیم مشابه را در پست های تبلیغاتی مرتبط بگنجانید.

ویژگی های حلقه های اینستاگرام

همانطور که گفتیم، حلقه های اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا پست های تکی کوتاهی از عکس ها و ویدیوها ایجاد کنند و متن، صدا و فیلترهایی را به محتوای خود اضافه کنند.

یکی از ویژگی های جدید Reels اینستاگرام قابلیت جدید Remix است.

میکس مجدد یک حلقه به کسی اجازه می دهد تا ویدیوها را در کنار ویدیوی عمومی یا حلقه کاربر دیگر ضبط کند و امکان همکاری و تعامل بیشتر بین حساب ها را فراهم می کند.

این فرصت های بیشتری را بین برندها و تأثیرگذاران برای همکاری و برجسته کردن محتوای منحصر به فرد رسانه های اجتماعی ایجاد می کند.

بهترین تمرین های حلقه های اینستاگرام

با کمی مرور زمان در حلقه های اینستاگرام، برندها می توانند به راحتی متوجه شوند که چه چیزی مرسوم است و آن ویدیوها را تکرار کنند تا توجه مخاطبان خود را جلب کنند.

سعی کنید ببینید کدام حلقه ها بیشترین تعامل را دارند و تحلیل کنید که چرا آن حلقه بازدیدها یا نظرات بیشتری به دست آورده است.

همچنین، به نحوه استفاده رقبا از حلقه های اینستاگرام نگاه کنید.

از چه زوایا یا ویژگی هایی استفاده می کنند؟ و چه موضوعاتی را در قرقره های خود پوشش می دهند؟

وقتی صحبت از ساخت قرقره به میان می آید، تمرکز بر تولید محتوای معتبر بسیار مهم است، بنابراین در هر حلقه احساس نمی کنید که می خواهید چیزی به دنبال کنندگان خود بفروشید.

شما نمی خواهید فالوورهای شما به سرعت از حلقه های شما عبور کنند.

ایجاد تعادل بین آموزش فالوورها و سرگرم نگه داشتن آنها ضروری است.

و به یاد داشته باشید: حلقه های اینستاگرام عموماً محتوای ویدیویی طولانی نیستند - بنابراین اگر از زمان محدود خود عاقلانه استفاده نکنید، علاقه مند نگه داشتن مردم دشوار خواهد بود.

برندها می توانند با تبلیغ رویدادهای آینده، به اشتراک گذاشتن نحوه استفاده از محصولات جدید یا پرفروش و تعامل بیشتر با دنبال کنندگان خود، از این ابزار سرمایه گذاری کنند.

هنگام ایجاد قرقره حتماً از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید و هنگام ویرایش آنها با هم خلاق باشید.

بهترین راه برای چیدمان حلقه اینستاگرام استفاده از برنامه ویرایشگر ویدیو است. می توانید FilmoraGo یا InShot را امتحان کنید.

هنگامی که فیلم خود را ویرایش کردید، موسیقی و ترانزیشن ها را اضافه کنید و حلقه خود را صادر کنید تا بتوانید آن را در اینستاگرام آپلود کنید.

افکار نهایی

در طول سال ها، اینستاگرام به ابزاری فوق العاده تاثیرگذار برای برندها تبدیل شده است. استفاده صحیح از آن می تواند به برندها کمک کند تا به مخاطبان هدف خود دست یابند و رشد کنند.

شما می توانید با استفاده از بینش از حلقه های اینستاگرام، اطلاعات ارزشمندی در مورد فالوورهای خود به دست آورید.

سپس، می توانید از آن داده ها برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که با آنها طنین انداز شود.

این بدان معنی است که به جای ایجاد حلقه های عمومی، می توانید بر ایجاد محتوایی تمرکز کنید که به طور خاص برای مخاطبان خود جذاب باشد.

در نتیجه، می توانید روابط قوی تری با فالوورهای خود ایجاد کنید و تعامل را در کل حساب خود افزایش دهید.

بنابراین، چه به دنبال افزایش فالوورهای خود باشید، چه به دنبال افزایش فروش از طریق تبلیغات پولی، قرقره های اینستاگرام یک منبع ارزشمند است.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: ART PAL/Shutterstock



منبع