نحوه ایجاد محتوا برای هر مرحله از سفر مشتری


محتوایی که با دقت ساخته شده است، کلید هدایت مشتریان شما به سمت پایین قیف فروش است.

اما چگونه می توانید مطمئن شوید که با محتوای مناسب در زمان مناسب به مخاطبان هدف خود می رسید؟

چگونه مشتریان بالقوه خود را در جایی که هستند ملاقات می کنید – فقط با اطلاعاتی که آنها نیاز دارند؟

آیا برای برآورده کردن انتظارات آنها در هر مرحله از سفر مشتری آماده هستید؟

اصلاح استراتژی محتوای خود برای هدایت مشتریان آینده خود از طریق قیف تبدیل بسیار مهم است، به خصوص با وجود بسیاری از کانال های آنلاین در نوک انگشتان آنها.

اگر آماده هستید که بیشترین بهره را از سرنخ های خود ببرید و فروش بیشتری را برای کسب و کار خود به ارمغان بیاورید، در وبینار بعدی ما ثبت نام کنید و بیاموزید که برای تبدیل افراد بالقوه به مشتریان پولی چه چیزی لازم است.

نکات کلیدی از این وبینار – یاد بگیرید:

  • چشم انداز بازار خود را مشخص کنید.
  • یک سفر برگرفته از علم داده ایجاد کنید.
  • شکاف های محتوایی خود را محاسبه کنید.
  • یک برنامه محتوا بر اساس اولویت بندی ایجاد کنید.

به Wayne Cichanski، معاون جستجو و تجربه سایت در iQuanti، و Jill Perlberg، معاون و رئیس استراتژی محتوا و بازاریابی تجربه مشتری در Northwestern Mutual بپیوندید، زیرا آنها درباره راه‌هایی برای بهینه‌سازی استراتژی محتوای شما متناسب با ساختار فروش منحصر به فرد شما بحث می‌کنند. قیف

شما یاد خواهید گرفت که چگونه محتوای مرتبط و ارزشمند ایجاد کنید که برای هر مرحله از سفر مشتری شما مناسب باشد.

اکنون ثبت نام کنید و تمام بینش هایی را که برای تقویت استراتژی بازاریابی محتوای خود نیاز دارید، دریافت کنید.

شما حتی این فرصت را خواهید داشت که در یک جلسه پرسش و پاسخ زنده در مورد وضعیت منحصر به فرد خود بپرسید.

نمی توانید وبینار زنده را انجام دهید؟ به هر حال ثبت نام کنید، و ما یک فایل ضبط شده را پس از رویداد برای شما ارسال خواهیم کرد.





منبع