نحوه بهینه سازی برای EEAT گوگل برای بهبود سئو

EEAT برای سیستم‌های رتبه‌بندی Google مهم است، زیرا این سیگنال‌ها به الگوریتم‌ها کمک می‌کنند تا صفحاتی را که از منابع قابل اعتمادی که تجربه، تخصص و قدرت را در یک موضوع خاص نشان می‌دهند، رتبه‌بندی کنند.

در زیر، بهترین راه‌های بهینه‌سازی EEAT را برای کمک به افزایش دید ارگانیک وب‌سایت خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) خواهید آموخت تا بتوانید رتبه‌بندی و ترافیک بیشتری کسب کنید.

برای بهینه سازی وب سایت و محتوای آن برای سیگنال های EEAT، باید روی سه عامل اصلی به اشتراک گذاشته شده در این راهنما تمرکز کنید: ایجاد محتوای با کیفیت بالا که EEAT شما را در مورد موضوع نشان می دهد، بهینه سازی عناصر روی صفحه که EEAT را به خزنده های موتورهای جستجو نشان می دهد. و دریافت بک لینک ها و اشاره های با کیفیتی که محبوبیت و قابل اعتماد بودن محتوای شما، برند و/یا نویسندگان آن را تایید می کند.

ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.



منبع

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

EEAT چیست؟

سیگنال‌های EEAT به‌ویژه برای موضوعاتی که بر سلامت، شادی، ایمنی یا ثبات مالی افراد تأثیر می‌گذارند، که به عنوان موضوعات پول یا زندگی شما (YMYL) نیز شناخته می‌شوند، مهم هستند.

در اینجا نحوه بهینه سازی برای هر یک از این سه عامل آورده شده است:

1. محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید که EEAT را نشان دهد

2. عناصر روی صفحه را برای EEAT بهینه کنید

3. برای EEAT بک لینک ها و ذکرهای با کیفیت دریافت کنید

خلاصه ای برای بهینه سازی برای EEAT گوگل

با پیروی از توصیه های این صفحه، می توانید شانس خود را برای رتبه بالاتر در گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش دهید تا ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید.