نحوه بهینه سازی تگ های H2 برای سئو (7 روش برتر)

لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های H2 و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

بهینه سازی برچسب های H2 در SEO خلاصه بهترین روش ها

به عنوان مثال، اگر عبارت کلیدی اصلی «بهترین ابزار سئو برای مبتدیان» بود، می‌توانید تگ‌های H2 بعدی را داشته باشید که شامل عبارات مطابقت جزئی و تغییراتی مانند این است:

  • راهنمای خرید ابزارهای سئو برای مبتدیان
  • نکاتی در مورد استفاده از ابزارهای سئو
  • نمودار مقایسه ابزارهای SEO مبتدی

همانطور که متوجه شدید، نکات زیادی برای بهینه‌سازی برچسب H2 وجود دارد که می‌توانید برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجوی وب‌سایت خود دنبال کنید، با بهترین روش‌های برتر تگ H2 SEO از جمله استفاده از عنوان H2 برای هر کلمه کلیدی هدف در صفحه، بهینه‌سازی هدر اول برای عبارت کلیدواژه اصلی، استفاده از کلمات کلیدی تطبیق جزئی در سایر تگ‌های H2 برای جلوگیری از بهینه‌سازی بیش از حد، بارگذاری مقدماتی عبارات SEO برای ارتباط موضوعی بهتر، و هدف قرار دادن موقعیت قطعه‌های ویژه. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود استراتژی کلی SEO شما برای رتبه بندی و ترافیک بالاتر کمک کند.



منبع

اینطور فکر کنید: اولین و آخرین تگ H2 به عنوان کتابچه برای محتوای شما عمل می کند.

فقط مطمئن شوید که کلمات همپوشانی یکسانی را برای کلمات کلیدی سئو هدف تکرار نکنید. به عنوان مثال، اگر این دو عبارت کلیدی، «نکات برتر SEO برای مبتدیان» و «بهترین نکات سئو برای بازاریابان مبتدی» را هدف قرار داده اید، یک تگ H2 خوب برای بخش خلاصه محتوا می تواند این باشد: «Recap of the Top SEO نکاتی برای بازاریابان مبتدی.

7. قطعه های ویژه را با برچسب های H2 هدف قرار دهید

همانطور که می بینید، آن دسته از هدرهای H2 به افزایش ارتباط موضوعی برای سئو کمک می کنند بدون اینکه بیش از حد برای عبارت کلیدواژه اصلی بهینه سازی شوند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

4. کلمات کلیدی SEO را بارگذاری کنید