نحوه بهینه سازی تگ های H2 برای سئو (7 روش برتر)

اگر قطعه ویژه یک پاراگراف کوتاه است، به پرس و جو به طور خلاصه بین 40 تا 55 کلمه پاسخ دهید. برای جداول و ویدیوها، چیزی شبیه به قطعه رتبه‌بندی فعلی ایجاد کنید.

اگر می‌خواهید تگ‌های H2 خود را برای SEO بهینه کنید تا دید ارگانیک بهتری در SERP ها به دست آورید، باید آنها را با قطعه‌های ویژه هدف قرار دهید. این مکان بسیار مورد علاقه در بالای نتایج جستجو با قالب‌بندی مناسب سرصفحه‌ها برای مطابقت با قالب صحیح برای Google، Yahoo و Bing به دست می‌آید.

یکی دیگر از بهترین روش های H2 این است که کلمات کلیدی اصلی و فرعی خود را در تگ H2 نهایی در صفحه قرار دهید. این استراتژی به تقویت اهمیت آنها برای سئو کمک می کند تا مقاله شما به درستی برای مرتبط ترین عبارت های جستجو نمایه شود.

این استراتژی برای خزنده‌های موتورهای جستجو فهرست‌بندی مناسب محتوا را برای مرتبط‌ترین عبارت‌های جستجو آسان‌تر می‌کند، که همچنین باعث می‌شود صفحه وب برای آن کلمات کلیدی در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری پیدا کند.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.



منبع

اگر می‌خواهید تگ‌های H2 خود را برای سئو بهینه کنید بدون اینکه وزن رتبه‌بندی کلمات کلیدی را کاهش دهید، باید این عنوان‌ها را 60 کاراکتر یا کمتر بسازید. با کوتاه تر همیشه برای بهینه سازی موتور جستجو بهتر است.

همانطور که می بینید، آن دسته از هدرهای H2 به افزایش ارتباط موضوعی برای سئو کمک می کنند بدون اینکه بیش از حد برای عبارت کلیدواژه اصلی بهینه سازی شوند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

4. کلمات کلیدی SEO را بارگذاری کنید

برای تکه‌های فهرست، باید بین 5 تا 10 تگ H3 با موضوعات فرعی که از عنوان H2 بالای آن پشتیبانی می‌کنند، اضافه کنید. نگاه کنید که چگونه این راهنمای بهینه سازی H2 ارائه شده است تا نمونه ای از این عمل را در عمل ببینید. این عبارت شامل عبارت کلیدواژه مورد نظر در عنوان H2 اول و به دنبال آن چندین برچسب H3 با اطلاعات پشتیبانی می شود. همه با این امید که امتیاز Featured Snippet را در موتورهای جستجو به دست آوریم زیرا این فرمتی است که پاداش می گیرد.

درباره برچسب های H2 بیشتر بدانید

با این حال، شما نباید کلمات کلیدی را در سرفصل های H2 قرار دهید. در غیر این صورت، می‌تواند بر قابلیت اطمینان و تجربه کاربر تأثیر بگذارد، که سیگنال‌های مهمی هستند که الگوریتم‌های رتبه‌بندی هنگام تصمیم‌گیری موقعیت کلمات کلیدی برای یک صفحه وب در نظر می‌گیرند.

همانطور که متوجه شدید، نکات زیادی برای بهینه‌سازی برچسب H2 وجود دارد که می‌توانید برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجوی وب‌سایت خود دنبال کنید، با بهترین روش‌های برتر تگ H2 SEO از جمله استفاده از عنوان H2 برای هر کلمه کلیدی هدف در صفحه، بهینه‌سازی هدر اول برای عبارت کلیدواژه اصلی، استفاده از کلمات کلیدی تطبیق جزئی در سایر تگ‌های H2 برای جلوگیری از بهینه‌سازی بیش از حد، بارگذاری مقدماتی عبارات SEO برای ارتباط موضوعی بهتر، و هدف قرار دادن موقعیت قطعه‌های ویژه. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود استراتژی کلی SEO شما برای رتبه بندی و ترافیک بالاتر کمک کند.