نحوه بهینه سازی تگ های H3 برای سئو (5 روش برتر)

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های H3 در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.

چگونه تگ های H3 را برای سئو بهینه کنیم

چگونه تگ های H3 را برای سئو بهینه کنیم

1. شامل تغییرات کلمه کلیدی

اگر می‌خواهید تگ‌های H3 خود را برای بهینه‌سازی بهتر موتورهای جستجو بهینه کنید، باید آنها را به درستی ساختار دهید تا قطعه‌های ویژه در موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing را هدف قرار دهید.

مثال های زیر به شما در درک بهتر این استراتژی بهینه سازی H3 کمک می کند.

تگ های هدر H3 خوانایی و درک را برای بازدیدکننده بهبود می بخشد که تجربه کاربر را افزایش می دهد.یک عامل رتبه بندی کلیدی برای سئو و دیده شدن موتورهای جستجو.

یکی دیگر از راه‌های مهم برای بهینه‌سازی تگ‌های H3 برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو، استفاده از هر تعداد از این هدرهای HTML است که برای بهبود تجربه کاربر برای خواننده لازم است.

<h2>Rhinoplasty Surgery Costs</h2>
     <h3>Average Rhinoplasty Surgery Costs</h3>
     <h3>Anesthesia Cost for Rhinoplasty Surgery</h3>
     <h3>Rhinoplasty Surgery Facility Costs</h3>
     <h3>Post-Surgery Rhinoplasty Surgery Costs</h3>
     <h3>Rhinoplasty Surgery Costs for Medication</h3>
     <h3>Rhinoplasty Surgery Costs Table</h3>

2. برچسب های H3 را زیر 60 کاراکتر نگه دارید

نوع متداول Featured Snippet، قطعه ای به سبک لیست است که فهرستی مرتب یا نامرتب را نشان می دهد. این نوع قطعه برای پرس و جوهایی که با هدف جستجوی کاربر برای راهنماهای گام به گام، دستورالعمل‌های نحوه انجام و فهرست‌های محصول مطابقت دارند، در SERP ظاهر می‌شود. و تگ‌های H3 در صفحه اغلب از محتوای فهرست Featured Snippet استخراج می‌شوند.

قطعه‌های ویژه عصاره‌های یک صفحه وب هستند که در بالاترین رتبه در نتایج جستجوی ارگانیک نمایش داده می‌شوند تا به کاربران پاسخی سریع به درخواست خود بدهند.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.



منبع

همانطور که متوجه شدید، نکات زیادی برای بهینه سازی تگ H3 وجود دارد که می توانید برای بهبود بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت خود دنبال کنید. طول آن را کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید، از هر تعداد تگ H3 که برای کاربر لازم است استفاده کنید، عبارات کلیدواژه اصلی خود را تکرار نکنید، و موقعیت قطعه های ویژه را هدف قرار دهید. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود استراتژی کلی SEO شما برای رتبه بندی و ترافیک بالاتر کمک کند.