نحوه بهینه سازی تگ های H3 برای سئو (5 روش برتر)

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.



منبع

در زیر، فهرستی از بهترین نکات بهینه سازی تگ H3 را مشاهده می کنید که می توانید از آنها برای بهبود رتبه بندی و ترافیک وب سایت خود بر اساس بهترین شیوه ها در بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.

تگ های هدر H3 خوانایی و درک را برای بازدیدکننده بهبود می بخشد که تجربه کاربر را افزایش می دهد.یک عامل رتبه بندی کلیدی برای سئو و دیده شدن موتورهای جستجو.

یک راه آسان برای بهینه سازی صفحات وب خود برای قطعه های ویژه این است که اولین عنوان H2 در صفحه را با عبارت جستجوی اولیه ای که کاربر در گوگل، یاهو یا بینگ تایپ می کند مطابقت دهد تا نوع اطلاعاتی که محتوای شما در مورد آن نوشته شده است را بیابد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، KWFinder یا SE Ranking می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد.

فرض کنید عبارت کلیدی “هزینه های جراحی بینی” را هدف قرار داده اید. یک ساختار هدر H2 و H3 به صورت زیر است زیرا تگ‌های H3 شامل تغییرات کلیدواژه، مترادف‌ها و کلمات مرتبط معنایی هستند.

در مرحله بعد، شما می خواهید پاسخ آن پرس و جو را در قالب تگ های H3 مستقیماً در زیر عنوان H2 ارائه دهید. بهترین روش برای سئو این است که بین 5 تا 10 تگ H3 با موضوعات فرعی که از عنوان H2 در بالای آن پشتیبانی می کنند، قرار دهید. دلیل آن این است که موتورهای جستجو معمولاً 5-8 مورد اول را به عنوان یک لیست در موقعیت Featured Snippet نمایش می دهند. به این معنی، اگر صفحه شما فقط بین 1 تا 4 زیر عنوان H3 تحت تگ H2 داشته باشد، احتمالاً برای این رتبه برتر در SERP ها انتخاب نخواهد شد.

اولین راه برای بهینه‌سازی تگ‌های H3 در سئو این است که از تغییرات کلمات کلیدی، مترادف‌ها و عبارات کلیدی منطبق جزئی کلمات کلیدی هدف اصلی خود و همچنین کلمات مرتبط با معنایی برای عنوان‌های فرعی مرتبط استفاده کنید.

امیدوارم از این راهنمای توضیح نحوه بهینه سازی تگ های H3 برای سئو لذت برده باشید.

می توانید به نحوه چیدمان این بخش از صفحه وب نگاه کنید تا نمونه ای از این عمل سئو را در عمل ببینید. من عمداً آن را به گونه‌ای ساختار دادم که موقعیت قطعه‌های ویژه را برای عبارت کلیدواژه اصلی ثبت کنم: یک H2 که با عبارت جستجو مطابقت دارد و به دنبال آن 5 تگ H3 برای فهرست قطعه‌های ویژه کشیده می‌شود.

درباره برچسب های H3 بیشتر بدانید

مثال های زیر به شما در درک بهتر این استراتژی بهینه سازی H3 کمک می کند.

تگ‌های H3 زمانی برای SEO بهینه می‌شوند که کلمات کلیدی اولیه و ثانویه مشابهی را در این زیرعنوان‌های HTML تکرار نکنید که در تگ‌های عنوان H1 و H2 نشان داده شده‌اند.

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های H3 در HTML بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی بهتر کمک کند.

چگونه تگ های H3 را برای سئو بهینه کنیم

چگونه تگ های H3 را برای سئو بهینه کنیم

1. شامل تغییرات کلمه کلیدی

اگر می‌خواهید تگ‌های H3 خود را برای بهینه‌سازی بهتر موتورهای جستجو بهینه کنید، باید آنها را به درستی ساختار دهید تا قطعه‌های ویژه در موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing را هدف قرار دهید.

مثال بدی از استفاده از تگ‌های H3 برای سئو که بیش از حد بهینه‌سازی می‌شود و پر کردن کلمات کلیدی در نظر گرفته می‌شود را می‌توان در این مثال مشاهده کرد:

نوع متداول Featured Snippet، قطعه ای به سبک لیست است که فهرستی مرتب یا نامرتب را نشان می دهد. این نوع قطعه برای پرس و جوهایی که با هدف جستجوی کاربر برای راهنماهای گام به گام، دستورالعمل‌های نحوه انجام و فهرست‌های محصول مطابقت دارند، در SERP ظاهر می‌شود. و تگ‌های H3 در صفحه اغلب از محتوای فهرست Featured Snippet استخراج می‌شوند.

<h2>Rhinoplasty Surgery Costs</h2>
     <h3>Average Nose Job Cost</h3> (Synonym)
     <h3>Anesthesia Fees</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Surgical Facility Costs</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Post-Surgery Bills</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Nose Job Medication Prices</h3> (Semantically-Related)
     <h3>Pricing Table for Rhinoplasty Plastic Surgery</h3> (Keyword Variation)

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی تگ های H3 را برای سئو توضیح می دهد.

همانطور که متوجه شدید، نکات زیادی برای بهینه سازی تگ H3 وجود دارد که می توانید برای بهبود بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت خود دنبال کنید. طول آن را کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید، از هر تعداد تگ H3 که برای کاربر لازم است استفاده کنید، عبارات کلیدواژه اصلی خود را تکرار نکنید، و موقعیت قطعه های ویژه را هدف قرار دهید. پیروی از این دستورالعمل ها می تواند به بهبود استراتژی کلی SEO شما برای رتبه بندی و ترافیک بالاتر کمک کند.