نحوه تماس با Google Business برای راهنمایی و پشتیبانی
انتشار: مهر 24، 1402
بروزرسانی: 03 تیر 1404

نحوه تماس با Google Business برای راهنمایی و پشتیبانی


راه های مختلفی برای تماس با Google Business برای کمک و پشتیبانی وجود دارد. بهترین گزینه مراقبت از مشتری را که ترجیح می دهید انتخاب کنید تا سؤالات و مشکلات شما به موقع توسط متخصص نمایه کسب و کار Google حل شود.

نحوه تماس با Google Business

جزئیات تماس Google Business

با شماره 1-844-491-9665 تماس بگیرید

اولین راه برای تماس با Google Business استفاده از شماره تماس Google Business است. این خط کمک تلفنی برای کاربرانی است که می خواهند با یک اپراتور زنده تماس بگیرند و صحبت کنند. می توانید با شماره 1-844-491-9665 تماس بگیرید و از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شرقی با یک متخصص آموزش دیده صحبت کنید. خط تلفن خدمات مشتری بیشترین میزان تماس را در بعدازظهرها و عصرها دریافت می کند و اکیداً توصیه می شود صبح ها تماس بگیرید تا از زمان انتظار طولانی تر از حد متوسط \u200b\u200bجلوگیری کنید.

ارسال یک ایمیل از طریق فرم تماس

می توانید از طریق فرم تماس در صفحه راهنمای اصلی در اینجا به ایمیل پشتیبانی Google Business دسترسی پیدا کنید: support.google.com/business/gethelp. ابتدا باید نمایه کسب و کار گوگل را که به کمک آن نیاز دارید انتخاب کنید و سپس چند کلمه کلیدی مرتبط با مشکلی را که باید حل کنید تایپ کنید. با کلیک بر روی دکمه "بعدی" لیستی از پیوندهای منبع ظاهر می شود که ممکن است به شما در رفع مشکل کمک کند. اگر هیچ کدام اعمال نشد، روی «مرحله بعدی» کلیک کنید تا به لیست گزینه های تماس، که شامل پشتیبانی ایمیل Google Business است، بروید.

برای پشتیبانی از چت زنده استفاده کنید

چت زنده Google Business در support.google.com/business/gethelp در دسترس است. با این حال، این گزینه خدمات مشتری فقط برای انواع خاصی از مشکلات نمایه کسب و کار Google ظاهر می شود. یک گزینه جایگزین که ممکن است در کنار ویژگی چت زنده (یا جایگزین آن) ظاهر شود، دریافت تماس تلفنی زنده از تیم پشتیبانی است. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که چت زنده و تماس های زنده معمولاً فقط در ساعات کاری Google Business در دسترس هستند. بنابراین، اگر یکی از این ویژگی های خدمات مشتری را هنگام پر کردن فرم در دسترس نمی بینید، بعداً دوباره امتحان کنید.

توییت @GoogleMyBiz

گزینه دیگری برای تماس با خدمات مشتریان Google برای کسب و کار از طریق توییتر (همچنین به عنوان X شناخته می شود) است. می توانید حساب توییتر Google Business را در این آدرس مشاهده کنید twitter.com/GoogleMyBiz، سوالات را به @GoogeMyBiz توییت کنید و از طریق صفحه نمایه توییتر به پشتیبانی Google Business پیامی مستقیم ارسال کنید.

در فیس بوک به @GoogleBusinessProfile پیام دهید

اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید با Google Business در فیس بوک تماس بگیرید، می توانید از صفحه نمایه در facebook.com/GoogleBusinessProfile/ دیدن کنید. می توانید مستقیماً یک سؤال را در صفحه فیس بوک ارسال کنید یا از طریق ویژگی Facebook Messenger یک پیام خصوصی ارسال کنید. لایک کردن و دنبال کردن حساب کاربری فیس بوک نمایه کسب و کار گوگل نیز راه خوبی برای آشنایی با به روز رسانی های محصول و ارتباط با سایر کاربران است.

از مرکز پشتیبانی کسب و کار Google دیدن کنید

مرکز پشتیبانی کسب و کار گوگل قابلیتی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به ارتباط با متخصص کسب و کار گوگل به سرعت و به راحتی پشتیبانی دریافت کنید. می توانید موضوعات راهنمای رایج را مرور کنید تا سؤالات متداول سایر کاربران را پیدا کنید که ممکن است مشکل شما را برطرف کند. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، همیشه می توانید از انجمن راهنمایی بپرسید (که در ادامه ذکر شد) یا فرم تماس را پر کنید تا مستقیماً با نماینده خدمات مشتری Google صحبت کنید.

انجمن راهنمای کسب و کار Google را مرور کنید

انجمن راهنمای کسب و کار Google (یا انجمن) راه بسیار خوبی برای ارتباط با سایر صاحبان کسب و کار است که از این پلت فرم برای دریافت کمک و به اشتراک گذاری تجربیات استفاده می کنند. می توانید از موتور جستجوی داخلی برای یافتن پست هایی درباره موضوع خود استفاده کنید یا پست های تالار گفتمان Google Business سازمان دهی شده بر اساس دسته بندی را مرور کنید. نکته خوب در مورد این گزینه پشتیبانی این است که می توانید به سؤالات متخصصان Google Business، شرکای Google و کارشناسان محصول انجمن پاسخ دهید.

دسته های پشتیبانی Google Business

وقتی برای دریافت راهنمایی با Google Business تماس می گیرید، می توانید در دسته های زیر پشتیبانی دریافت کنید:

  • شروع کار با Google Business.
  • در حال تأیید کسب و کار شما
  • به روز رسانی اطلاعات کسب و کار شما
  • تعامل با مشتریان از طریق فهرست خود.
  • درک خط مشی ها و دستورالعمل های Google Business.
  • مدیریت نمایه کسب و کار شما

خلاصه نحوه تماس با Google Business

امیدوارم از این راهنمای نحوه تماس با Google Business لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، گزینه های راهنمای Google Business زیادی برای دسترسی به مرکز مراقبت از مشتری برای دریافت پشتیبانی مورد نیاز برای نمایه کسب وکار یا حساب خود، از جمله شماره تماس Google Business، چت زنده، ایمیل، توییتر، فیس بوک و وب سایت مرکز پشتیبانی و انجمن کمک جامعه.



منبع