نحوه راه اندازی یک وبلاگ متوسط ​​(گام به گام)

وقتی برای اولین بار وبلاگ نویسی را در Medium شروع می کنید، چیزهای مختلف زیادی را امتحان کنید تا بفهمید چه چیزی در بین فالوورهای شما طنین انداز می شود. تکرار این فرآیند به شما کمک می کند مهارت های نوشتاری خود را بهبود ببخشید، شهرت خود را بسازید و از نوشتن خود درآمد بیشتری کسب کنید.

9. مقاله خود را به یک نشریه ارسال کنید

ارائه بهترین نکات سئو …

هنگامی که درباره موضوعی (یا موضوعاتی) برای نوشتن در Medium تصمیم گرفتید، گام بعدی این است که اولین مقاله وبلاگ خود را ایجاد کنید.

اولین قدم برای نحوه راه اندازی یک وبلاگ در Medium، ثبت نام برای یک حساب کاربری متوسط ​​است. برای ثبت نام رایگان می توانید از حساب کاربری گوگل، فیسبوک یا ایمیل خود استفاده کنید.

مرحله 1: یک عضویت در وبلاگ متوسط ​​را شروع کنید

امیدواریم از این راهنما در مورد نحوه راه اندازی یک وبلاگ متوسط ​​لذت برده باشید.

در زیر، دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه ایجاد یک وبلاگ در Medium را دریافت خواهید کرد تا بتوانید شروع به انتشار محتوای خود کنید، مخاطبان خود را به صورت آنلاین افزایش دهید و از نوشتن در پلت فرم Medium درآمد کسب کنید.

مدیریت متوسط ​​فرآیندی است که در آن ویراستاران Medium مقالات را در موضوعات مرتبط و خوانندگان بررسی و توزیع می کنند. برای افزایش شانس خود برای انتخاب شدن، باید دستورالعمل های فهرست شده در لینک زیر را دنبال کنید:

ممکن است متوجه شوید که محتوای طولانی یا محتوای فرم کوتاه برای مخاطبان شما و همچنین انواع مقالاتی که منتشر می کنید مناسب تر است. برای مثال، فالوورهای شما ممکن است پست‌های چگونه، نظرات، فهرست‌ها، پست‌های سنگین تصویر و غیره را ترجیح دهند.

https://help.medium.com/hc/en-us/articles/360006362473-Medium-s-quality-standards-how-we-review-stories-for-distribution.

قالب بندی مقاله خود برای مدیریت متوسط ​​به شما کمک می کند تا کیفیت، خوانایی و حرفه ای بودن مقاله خود را بهبود بخشید. همچنین به شما کمک می کند تا به مخاطبان گسترده تر و درگیرتری در Medium دسترسی پیدا کنید.

این راهنمای مرتبط در مورد ساخت بک لینک های متوسط ​​برای سئو را ببینید که روش های منحصر به فردی را به اشتراک می گذارد که می توانید با ساختن بک لینک های با کیفیت در سراسر وب، در معرض دید آنلاین محتوای متوسط ​​خود قرار بگیرید.

آیا مدیوم مکان خوبی برای راه اندازی وبلاگ است؟

این راهنما نحوه راه اندازی یک وبلاگ متوسط ​​را توضیح می دهد.

پس از انتشار مقاله، می‌توانید آن را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه‌های ایمیل یا سایر وب‌سایت‌ها به اشتراک بگذارید تا ترافیک و تعامل بیشتری را افزایش دهید. همچنین می‌توانید از صفحه آمار Medium برای ردیابی عملکرد مقاله خود و دریافت بینش در مورد مخاطبان خود استفاده کنید.

به پروفایل خود بروید و آن را به طور کامل پر کنید. اگر می خواهید، یک عکس، یک بیوگرافی، یک عنوان و پیوندهایی به حساب های رسانه های اجتماعی و وب سایت خود اضافه کنید. برای مرجع می توانید وبلاگ SEO Chatter Medium خود ما را ببینید.

Medium مکان خوبی برای راه اندازی وبلاگ است زیرا می توانید بدون نگرانی در مورد جزئیات فنی یا مسائل طراحی میزبانی وب سایت خود، روی محتوای خود تمرکز کنید. Medium همچنین یک کتابخانه تصویری رایگان، سیستم خبرنامه ایمیل و داده های تجزیه و تحلیل را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند یک وبلاگ عالی برای مخاطبان خود بسازید.

هزینه راه اندازی یک وبلاگ در رسانه چقدر است؟

همانطور که متوجه شدید، فرآیند نحوه ایجاد یک وبلاگ در Medium شامل چندین مرحله مانند ثبت نام برای یک حساب متوسط، تکمیل نمایه، مطالعه دستورالعمل های رسانه، انتخاب موضوعات برای وبلاگ، نوشتن اولین مقاله، افزودن تصاویر به وبلاگ است. پست‌ها، قالب‌بندی مقالات خود برای مدیریت متوسط، انتشار محتوا، ارسال به یک نشریه، و تبلیغ مقالات رسانه خود برای افزایش دسترسی مخاطبان. با دنبال کردن این مراحل برای راه اندازی یک وبلاگ در Medium، می توانید مخاطبان خود را به صورت آنلاین افزایش دهید و از نوشتن بر روی پلت فرم کسب درآمد کنید.



منبع

تبلیغ پست های وبلاگ خود در Medium به شما کمک می کند دیده شدن خود را افزایش دهید، به خوانندگان جدید دسترسی پیدا کنید و دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. همچنین می توانید از بازخورد و نظرات برای بهبود مهارت های نوشتاری خود و ارتباط با خوانندگان خود استفاده کنید.

برای کسب درآمد از وبلاگ خود در مدیوم باید پنج کار انجام دهید: (1) حداقل یک داستان منتشر کنید، (2) 100 دنبال کننده داشته باشید، (3) به برنامه شریک متوسط ​​بپیوندید، (4) داستان های خود را در لیست حقوق و دستمزد قرار دهید، و ( 5) حداقل هر شش ماه یک بار منتشر کنید تا به کسب درآمد ادامه دهید.

یک خلاصه وبلاگ متوسط ​​را شروع کنید

در پایان این صفحه، فهرستی از پرسش‌ها و پاسخ‌های رایج در مورد وبلاگ نویسی در رسانه را نیز خواهید یافت تا بدانید که به عنوان یک وبلاگ نویس جدید چه انتظاری دارید.

چگونه یک وبلاگ متوسط ​​راه اندازی کنیم

قدم بعدی برای ایجاد یک وبلاگ متوسط، تکمیل نمایه خود قبل از شروع نوشتن اولین مقاله متوسط ​​است. نمایه های نویسنده برای کاربران متوسط ​​بسیار مهم است و نداشتن نمایه کامل می تواند دسترسی پست های وبلاگ شما را در سراسر پلت فرم محدود کند.

مرحله 2: یک نمایه وبلاگ متوسط ​​ایجاد کنید

یک مرحله مهم هنگام ایجاد یک وبلاگ در Medium این است که حداقل یک تصویر به پست اضافه کنید. تصاویر برای جذب خوانندگان و جذاب‌تر کردن مقاله شما در پلتفرم Medium مهم هستند.

با این حال، مهم است که پست های وبلاگ خود را برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیز بهینه کنید. این کمک می کند محتوای شما نه تنها در پلتفرم توسط مخاطبان هدف شما پیدا شود، بلکه در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ نیز نمایه شود (و رتبه بالاتری کسب کند). این راهنمای دیگر را با یک استراتژی کامل سئوی متوسط ​​که می توانید برای بهینه سازی محتوای خود برای جستجو دنبال کنید، ببینید.

6. تصاویر را به پست وبلاگ خود اضافه کنید

ثبت نام برای یک حساب Medium به شما امکان می دهد به پلت فرم، شبکه و ویژگی های نوشتن Medium دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید برای کسب درآمد از نوشته خود به برنامه شریک متوسط ​​بپیوندید. پس از رسیدن به شرایط واجد شرایط بودن (مثلاً داشتن 100 فالوور).

2. نمایه خود را تکمیل کنید

روی دکمه “انتشار” در نوار منو کلیک کنید. سپس حداکثر 5 موضوع را اضافه کنید تا خوانندگان بدانند داستان شما در مورد چیست و برای کمک به کشف پست وبلاگ شما در سراسر پلتفرم.

مرحله 8: دکمه پست متوسط ​​را منتشر کنید

می توانید تصاویر خود را آپلود کنید یا از کتابخانه تصویر رایگان Medium که هزاران عکس با کیفیت بالا از Unsplash دارد استفاده کنید. فقط روی علامت + در ویرایشگر Medium کلیک کنید و برای استفاده از این ویژگی، “Add an image” یا “Add an image from Unsplash” را انتخاب کنید.

مرحله 6: تصاویر را به پست متوسط ​​اضافه کنید

برای جزئیات بیشتر در مورد شروع کار با انتشارات Medium به این راهنما مراجعه کنید:

مرحله دیگری که باید قبل از شروع نوشتن در Medium دنبال کنید، مطالعه دستورالعمل های وبلاگ نویسی است. این اطمینان حاصل می کند که با قوانین و بهترین شیوه های Medium آشنا هستید تا بتوانید محتوای با کیفیتی ایجاد کنید که انتظارات خوانندگان و استانداردهای پلتفرم را برآورده کند.

می‌توانید از صفحه موضوعات Medium برای پیدا کردن موضوعات محبوب و پرطرفدار مورد علاقه خود در اینجا استفاده کنید: https://medium.com/explore-topics.

انتشارات فضاهای مشترکی برای داستان هایی هستند که پیرامون یک موضوع یا موضوع مشترک توسط چندین نویسنده نوشته شده اند. آنها پیروان، ویراستاران و طرح‌بندی خود را دارند.

راه اندازی وبلاگ در Medium رایگان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری متوسط ​​ایجاد کنید و شروع به وبلاگ نویسی در پلتفرم کنید.

آیا وبلاگ نویسان متوسط ​​حقوق می گیرند؟

نمایه شما هویت و نمونه کار آنلاین شما در Medium است. این به خوانندگان کمک می کند تا در مورد شما و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. همچنین به شما در ایجاد اعتماد و اعتبار به عنوان یک نویسنده کمک می کند.

3. راهنمای مطالعه متوسط

برای رشد وبلاگ متوسط ​​خود، باید به طور منظم و پیوسته مقالاتی بنویسید و منتشر کنید. همچنین باید موضوعات مختلفی را در زمینه، قالب‌ها، سبک‌ها و استراتژی‌های خود آزمایش کنید تا بهترین کار را برای شما و مخاطبانتان پیدا کنید.

ارسال مقاله خود به یک نشریه می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان بزرگتر و مرتبط تری داشته باشید. همچنین اگر می‌خواهید کنترل بیشتری بر محتوا و برند خود داشته باشید، می‌توانید نشریه خود را ایجاد کنید.

هنگامی که یک وبلاگ متوسط ​​را راه اندازی می کنید، باید تصمیم بگیرید که درباره چه موضوعاتی می خواهید بنویسید و مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. با تعریف موضوعات خود از قبل، موفقیت بسیار بهتری در دراز مدت خواهید داشت زیرا وبلاگ نویسی شما در موضوعات نامرتبط پراکنده نخواهد شد.

مرحله 4: وبلاگ متوسط ​​موضوعات را بررسی می کند

Medium گزینه ها و ویژگی های قالب بندی مختلفی را برای وبلاگ شما ارائه می دهد. فقط روی علامت + کلیک کنید تا هنگام نوشتن گزینه ها ظاهر شوند. می‌توانید تصاویر، ویدیوها، جاسازی‌ها یا بلوک‌های کد را برای بهبود مقاله خود اضافه کنید.

مرحله 5: پست وبلاگ متوسط ​​ایجاد کنید
دستورالعمل‌های Medium همچنین موضوعاتی مانند استانداردهای محتوا، خط‌مشی سرپرستی، فرآیند توزیع، مدیریت داستان‌ها، نوشتن، ویرایش و شرایط برنامه شریک را پوشش می‌دهد.