نحوه رتبه بندی در گوگل (در سال 1400)

در اینجا راز این فرآیند سئو وجود دارد: ما نمی خواهیم برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کنیم، می خواهیم همزمان برای صدها یا هزاران کلمه کلیدی رتبه بندی کنیم. آنچه باید بدانید: این چک لیست فرض می کند شما حداقل یک درک اساسی از سئو دارید. آن را مرتبط نگه دارید. آن را تازه نگه دارید. تبریک می گویم اکنون صفحه ای دارید که رتبه بندی می کند. در این مرحله حداقل به 1 دانه کلمه کلیدی نیاز دارید، اما اگر قصد دارید یک استراتژی محتوای بزرگتر داشته باشید، داشتن تعداد بیشتری، حتی ده ها یا صدها بذر به درد شما نمی خورد. Google همه پیوندها را یکسان “حساب” نمی کند. تعداد زیادی از مردم محتوای کالا را تصور می کنند: چیزی که به طور قابل پیش بینی کاملاً جدا از ارزش بالقوه ای که برای کاربران نهایی ایجاد می کند، تولید می شود. از طرف دیگر، هنگامی که چندین صفحه در اطراف یک موضوع اصلی یا حتی یک سایت کامل در اطراف آن موضوع ایجاد می کنید، کار به صورت تصاعدی آسان می شود.

حداقل باید طرحواره های استانداردی مانند Article ،faq و Business محلی (در صورت لزوم) را در برنامه خود بگنجانید، اما حتی بیشتر از این باید برای کمک به بدست آوردن قطعه های غنی سایت خود، طرحواره را در نظر بگیرید. به همین ترتیب، مهمترین “سوالات مرتبط” خود را (از تحقیق کلید واژه خود) در بخش های محتوای خود آنها بگنجانید. پاسخ آخرین سوال ممکن است دشوارترین باشد، اما همچنین یکی از مهمترین سوالات است. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی دانه ما “کنکور” باشد، ممکن است کلمات کلیدی مرتبط زیر را پیدا کنیم. با موضوع کلمه کلیدی خود شروع کنید، ابتدا بپرسید که چگونه می توانید ارزش ایجاد کنید. هنگامی که این نوع محتوا شروع به رتبه بندی می کنند، به طور طبیعی با گذشت زمان پیوندهای بیشتری کسب می کنند. صادقانه بگویم، مهم نیست که کلیک ها یک سیگنال رتبه بندی واقعی باشند یا نه، زیرا کلیک های بیشتر به معنای ترافیک واجد شرایط تر، به یک روش یا روش دیگر. غالباً، افراد محتوا ایجاد می کنند و فقط پس از آن به جستجوی اهداف پیوند می پردازند تا در حقیقت فرصت های اندکی وجود داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر سایت شما 100 نوع محتوای آموزشی مختلف به فروش می رساند، شما احتمالاً یک صفحه دسته گسترده ای می خواهید که به طور گسترده تمام محتواهای آموزشی شما را پوشش دهد. این نوع پیوند ساختن “طبیعی” تمام وقت، هزاران بار در روز اتفاق می افتد. چگونه محتوای شما بهتر از محتوایی است که در حال حاضر برای کلمه کلیدی شما رتبه بندی می شود؟ Google قبلاً کلمه کلیدی شما را در هزاران یا میلیون ها جستجو آزمایش کرده است، بنابراین آنها ایده خوبی از آنچه مردم به دنبال آن هستند، دارند. چیست و حتی ممکن است یک یا دو لینک ایجاد کرده باشید. اما اگر مراحل را تا این مرحله دنبال کرده اید، بیشتر اصول را قبلاً رعایت کرده اید! اکثر این راهنماها یا بسیار مقدماتی یا گسترده هستند، یا به انتهای طیف می روند و یک موضوع بسیار خاص را پوشش می دهند. به عنوان مثال. به روز رسانی تاریخ انتشار و تازه کردن مطالب هر دو سال یکبار. خوشبختانه، شما برای بهینه سازی محتوای خود در مورد یک موضوع خاص، به بانک رایانه ای نیاز ندارید. 100 فاکتور برای رتبه بندی یک صفحه در Google وجود دارد، از به اشتراک گذاری ساده مقاله در توییتر، تا به دست آوردن پیوند از نیویورک تایمز.

به یاد داشته باشید، شما می خواهید آخرین کلیک باشید تا کاربران مجبور نشوند به Google برگردند. اولین کلیک نیز باشید. به همان روشی که می توانید برای یافتن سودآورترین کلمات کلیدی از رقابت خود استفاده کنید، برخی از راحت ترین فرصت های ایجاد لینک که مستقیماً پیدا خواهید کرد نیز مستقیماً از رقبا حاصل خواهد سئو جزیره شد. این سناریو را در نظر بگیرید: یک وبلاگ نویس باید در مورد هزینه های مسکن در تهران بنویسد. داشتن یک وب سایت مناسب برای موبایل تقریباً یک الزام است و پاپ آپ های تهاجمی مطمئناً رتبه بندی شما را به خطر می اندازند. آیا می خواهید بدترین عبارت مطلق در بازاریابی را بدانید؟ در حالی که Google در مورد چگونگی ارزیابی محتوا، سرنخ و رهنمودهایی ارائه می دهد، اما معمولاً ترکیبی از سودمندی، اعتماد، اقتدار و تجربه کاربر است. در واقع، آنها ممکن است قدرتمندترین کسانی باشند که از آنها می شناسیم. به طور معمول، لیست شما شامل کلمات کلیدی با ویژگی بیشتر است. ما با کشف هدف شروع می کنیم. ما توصیه می کنیم که به سادگی پیوندهایی به متن موجود اضافه نکنید، بلکه پیوندهای جدید اضافه کنید، که می تواند ارتباط و طراوت پیوندهای جدید را افزایش دهد. چگونه ارزش ایجاد کنیم؟