نحوه کار با یادگیری ماشین [Webinar]


اگر فکر می کنید برای موفقیت آنلاین به سادگی ایجاد لینک های زیادی که می توانید کافی است، دوباره فکر کنید.

حجم پیوند و اعتبار پیوند تنها عواملی نیستند که بر رتبه بندی موتورهای جستجوی شما تأثیر می گذارند – ارتباط در واقع بیشترین تأثیر را دارد.

آیا می خواهید وب سایت شما رتبه بالاتری داشته باشد؟ زمان آن رسیده است که شمارش لینک ها را متوقف کنید و شروع به مرتبط شدن با محتوای مارک و استراتژی سئو خود کنید.

موتورهای جستجو به طور پیوسته هوشمندتر می شوند و با یادگیری ماشینی و درک زبان طبیعی، گوگل اکنون این توانایی را دارد که زمینه وسیع تری از محتوای شما را درک کند.

بنابراین، اگر به دنبال افزایش دید جستجوی ارگانیک هستید، مرتبط بودن یکی از مهمترین معیارهایی است که باید در نظر بگیرید.

در وبینار بعدی ما، لینک سازی هوشمندتر: چگونه از یادگیری ماشینی برای تسریع رشد ارگانیک استفاده کنیم، ما به این موضوع می پردازیم که ارتباط چیست و چگونه می توانید از آن برای بالا رفتن از رقبای خود در SERP استفاده کنید.

درک یادگیری ماشینی

بنابراین، یادگیری ماشین دقیقاً چیست؟

چگونه می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید؟

یادگیری ماشینی شکلی از هوش مصنوعی است که در آن سیستم ها قادر به یادگیری از داده ها، شناسایی الگوها و تصمیم گیری هستند.

با گذشت زمان، همانطور که اطلاعات بیشتری به این سیستم ها می دهیم، یادگیری خود را بهبود می بخشند و شهودی تر می شوند.

موتورهای جستجو از یادگیری ماشین برای سنجش رفتار کاربر استفاده می‌کنند و مرتبط‌ترین محتوا را در اختیار کاربران قرار می‌دهند – که در نهایت می‌خواهید مال شما باشد.

با استفاده از پیشرفت یادگیری ماشین در ارتباط، می توانید محتوا و استراتژی ساخت لینک خود را برای عملکرد برنده سئو تنظیم کنید.

نکات کلیدی این وبینار:

  • چگونه با لینک های با کیفیت بالا و بر اساس برند، رتبه های سئو بالاتر و بازگشت سرمایه بهتر را به ارمغان آوریم.
  • چگونه از روابط عمومی متمرکز بر محصول برای اثبات ارتباط خود و هدف قرار دادن مناطق خاص استفاده کنید.
  • چگونه با اندازه گیری ارتباط محتوای خود با ابزارهای رایگان با استفاده آسان از رقبای خود پیشی بگیرید.

بث نانینگتون، معاون روابط عمومی و محتوای دیجیتال در Journey Further، و Steve Walker، مدیر فناوری در Journey Further، انواع مطالعات موردی و گزارش عمیق بخش را به اشتراک خواهند گذاشت تا نشان دهند که چگونه، با در نظر گرفتن یادگیری ماشین، محتوای مارک مرتبط را نشان می دهد. کلید افزایش دید و ترافیک است.

همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از تاکتیک های روابط عمومی دیجیتال برای رتبه بندی سئو و بازگشت سرمایه بهتر از بودجه بازاریابی خود استفاده کنید، و همچنین نکاتی در مورد نحوه استفاده از ابزارهای رایگان برای بررسی ارتباط محتوای خود یاد خواهید گرفت.

هم اکنون ثبت نام کنید و شروع به اولویت بندی ارتباط برای کمپین های روابط عمومی دیجیتال و لینک بیلدینگ خود کنید.

شما این فرصت را خواهید داشت که در یک جلسه پرسش و پاسخ زنده در مورد وضعیت منحصر به فرد خود نیز بپرسید.

این وبینار در 26 اکتبر ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی به صورت زنده اجرا می شود. نمی توانید آن را؟ در زیر ثبت نام کنید، و ما نسخه درخواستی را پس از رویداد برای شما ارسال خواهیم کرد.





منبع