این روش لیستی از سؤالات مربوط به آن پرس و جو را به شما نشان می دهد که مردم می خواهند به آنها پاسخ دهند.
انجمنهایی که به جایگاه شما مرتبط هستند میتوانند معدن طلای دستنخوردهای از کلمات کلیدی دم بلند باشند.
اگر میخواهید بدانید چگونه با استفاده از یکی از قویترین پلتفرمهای سئو در بازار، کلمات کلیدی طولانی را به صورت رایگان پیدا کنید، باید برای یک حساب کاربری رایگان Semrush ثبت نام کنید و از ابزار عالی Keyword Magic Tool استفاده کنید. (توجه: خوانندگان SEO Chatter با استفاده از این پیوند یک دوره آزمایشی رایگان طولانی دریافت می کنند که به شما امکان دسترسی به نسخه حرفه ای نرم افزار را می دهد. پس از پایان دوره آزمایشی، شما به 10 جستجوی رایگان کلمه کلیدی در روز محدود می شوید.)
به عنوان مثال، با گرفتن دادههای گزارش کنسول جستجوی Google برای وبسایت SEO Chatter در بالا، میتوانیم به راحتی با انتشار محتوای بیشتر که به سؤالات رایج در مورد آن دو محصول پاسخ میدهد، اختیارات موضوعی Ezoic و Google Sites را گسترش دهیم.
8. از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید
این گزارش کنسول جستجوی گوگل فهرستی از تمام عباراتی را که افرادی که از سایت شما بازدید میکنند جستجو میکنند، به همراه جزئیاتی در مورد تعداد بازدیدهایی که برای آن عبارت کسب کردهاید و میانگین رتبه رتبهبندی را نشان میدهد.
گام بعدی در یادگیری نحوه شناسایی کلمات کلیدی دم بلند، بررسی گروه های رسانه های اجتماعی است که در آن افراد در مورد جایگاه شما صحبت می کنند.
اولین راه برای چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی استفاده از Google Auto Complete است که یک ویژگی در جستجوی Google است که باعث میشود جستجوها در حین تایپ سریعتر انجام شوند.
البته، شما در اینجا به کلمات کلیدی دم بلند مبتنی بر سوال محدود نمی شوید. همچنین می توانید موضوع کلمه کلیدی خود را با کلمات دیگری مانند “بهترین” یا “چگونه” ترکیب کنید. همانطور که در مثال زیر می بینید، Google Auto Complete کلمات کلیدی دم بلند را برای عبارت “بهترین ماشین چمن زنی الکترونیکی” پیدا می کند.
لینک های زیر بیشتر در مورد کلمات کلیدی دم بلند و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
کلمات کلیدی Long Tail را برای خلاصه SEO پیدا کنید
به عنوان مثال، اگر صاحب یک فروشگاه تجارت الکترونیکی هستید که پیچ گوشتی می فروشد، ممکن است جستجو را با کلمات “کدام پیچ گوشتی” شروع کنید. همانطور که در مثال زیر می بینید، فناوری تکمیل خودکار گوگل محبوب ترین پرس و جوهای جستجوی کلیدواژه دم بلند را به شما نشان می دهد که با این دو کلمه شروع می شود.
اگر کاربر معمولی گوگل آنالیتیکس هستید، میتوانید با همگامسازی آن با کنسول جستجوی گوگل، آن را بهعنوان یک یاب کلمه کلیدی دم بلند به کار ببرید. (این راهنمای مرتبط را با دستورالعملهایی در مورد نحوه مشاهده کلمات کلیدی در Google Analytics که شما را گام به گام در فرآیند راهاندازی راهنمایی میکند، ببینید.)
توجه: نسخه عمومی Answer the Public فقط 1 جستجوی کلمه کلیدی رایگان در روز را در اختیار شما قرار می دهد. اگر برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید، می توانید 3 جستجوی رایگان در روز دریافت کنید. برنامه های فردی از 9 دلار در ماه برای 100 جستجو در روز شروع می شود. این راهنمای مرتبط را با گزینههای خوب Answer the Public برای یافتن ابزارهای قابل مقایسه یا تحقیق کلیدواژههای دم بلند ببینید.
10. کلمات کلیدی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید
پس از اتصال حساب های شما، می توانید کلمات کلیدی را که کاربران برای یافتن محتوای شما جستجو کرده اند با پیمایش به مشاهده کنید. Acquisition > Acquisition Overview > Google Organic Search Queries.
هنگامی که فهرستی از کلیدواژههای احتمالی طولانی از Google Autocomplete تهیه کردید، گام بعدی برای یافتن ایدههای بیشتر این است که به سادگی یکی را برای جستجو انتخاب کنید و به قطعه «People also Ask» برای آن عبارت جستجو نگاه کنید.
به دنبال کلمات کلیدی دم بلندی باشید که رقبای شما هدف قرار داده اند در محتوای خود، از جمله عناوین، عنوان ها، توضیحات متا و در سراسر متن. سپس، مطمئن شوید که عبارات مشابه را با سئوی مناسب در صفحه هدف قرار داده اید. برای جزئیات بیشتر به این راهنمای مرتبط با برترین فاکتورهای سئوی داخلی صفحه مراجعه کنید.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.
امیدواریم از این راهنما که نحوه یافتن کلمات کلیدی طولانی برای سئو را توضیح می دهد، لذت برده باشید.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه یافتن کلمات کلیدی دم بلند برای سئو را توضیح می دهد.
برای مشاغل مبتنی بر خدمات محلی، این ممکن است به معنای پیوستن به گروه های محلی فیس بوک و توجه به پست هایی باشد که به صنعت شما مرتبط هستند.
پیروی از این مرحله می تواند روند تحقیق کلمات کلیدی را برای یافتن کلمات کلیدی طولانی برای محتوای سئو سرعت بخشد. به جای حدس زدن اینکه چه چیزی کار می کند، می توانید کلمات کلیدی با عملکرد برتر را از رقبای خود انتخاب کنید تا بازگشت سرمایه برای محتوای جدید سئو را به حداکثر برسانید.
درباره کلمات کلیدی Long Tail بیشتر بدانید
یکی دیگر از ابزارهای برتر سئو برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی دم بلند، Ahrefs است. با این حال، برای دسترسی به داده های کلمه کلیدی با کیفیت، نیازی به پرداخت هزینه اشتراک Ahrefs ندارید. پلتفرم Ahrefs یک مولد کلمات کلیدی رایگان ارائه میکند که به شما نشان میدهد جستجوهای مردم برای یک کلمه کلیدی خاص، همراه با تفکیک حجم و سختی.
بهترین بخش استفاده از Semrush برای کشف کلمات کلیدی طولانی این است که این پلتفرم اطلاعات ارزشمندی در مورد حجم جستجو و دشواری کلمات کلیدی هر فرصت کلیدواژه طولانی ارائه می دهد. این می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات آگاهانه تری در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی ارزش هدف گذاری برای بهبود سئوی وب سایت خود را دارند، بگیرید.
همانطور که در مثال زیر مشاهده می کنید، افرادی در Reddit وجود دارند که در مورد چگونگی رفع شکاف درب گاراژ، تیرچه های طبقه آویزان، پله های خمیده و دیوارهای آجری سوال می پرسند. همه آنها ایده های بسیار خوبی برای کلمات کلیدی دم بلند برای هدف قرار دادن در وبلاگ بهبود خانه هستند.
4. رسانه های اجتماعی را کاوش کنید
به عبارت یا عبارتی فکر کنید که به بهترین وجه موضوع یا محصولی را که میخواهید برای آن رتبهبندی کنید، توصیف میکند و جستجویی را شروع کنید که با یک ضمیر پرسشی شروع میشود (چه، چه، چه زمانی، کجا، چه کسی، چه کسی، چه کسی، چرا، آیا و چگونه ) و به دنبال آن اصطلاح یا عبارت.
چیزی که ما در مورد Ahrefs Keyword Generator بیشتر دوست داریم این است که استفاده از آن ساده و سریع است. به علاوه، فهرستی از کلمات کلیدی را بر اساس تطابق عبارت و سؤالات ایجاد میکند که به شما کمک میکند کلمات کلیدی دم بلند را برای هدف سئو شناسایی کنید.
7. پرس و جوها را در کنسول جستجوی گوگل مرور کنید
برای مثال، اگر شما یک آرایشگر سگ هستید، یافتن پستهایی از افرادی که به دنبال یک آرایشگر سگ هستند، نه تنها به شما این فرصت را میدهد که به عنوان یک مشتری جدید بالقوه با آن شخص ارتباط برقرار کنید، بلکه تعداد زیادی از فرصتهای طولانی احتمالی را برای هدف قرار دادن نشان میدهد. در سایت شما، مانند:
“بهترین آرایشگر سگ سیار در…”
«مریم کننده سگ در…
“آرایش دهنده های محلی سگ متخصص در سگ های مسن”
5. تحقیق کلمات کلیدی را در Semrush انجام دهید
نکته آخر اینکه، اگر می خواهید بیاموزید چگونه کلمات کلیدی دم بلند را به صورت رایگان پیدا کنید که بتوانید روی آنها تمرکز کنید تا از رقبای خود پیشی بگیرید، بهترین روش این است که به کاری که آنها انجام می دهند نگاه کنید و بفهمید که چگونه می توانید آن را بهتر انجام دهید.
به عنوان مثال، اگر شما یک ارائه دهنده میزبانی ابری هستید، می توانید “بهترین میزبانی ابری” را تایپ کنید و یک نمایش بصری از محبوب ترین کلمات کلیدی دم بلند با حجم جستجوی حداقل 1000 دریافت کنید.
نتایج جستجوی گوگل نشان میدهد که بسیاری از افراد پیچگوشتیهای سازگار با کنسولهای بازی را جستجو میکنند، که به شما کلمات کلیدی جدید طولانی برای شروع محتوای سئو را میدهد.
به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید بازدیدکنندگان بیشتری را به وبلاگ بهبود خانه خود جذب کنید. جستجوی سریع در انجمنهای مرتبط با رفع مشکلات، نوع سؤالات، پاسخها و راهحلهایی را که مردم بهطور خاص بهطور آنلاین درخواست میکنند، به شما نشان میدهد، که همه آنها میتوانند به عنوان کلیدواژههای طولانی برای هدفگیری در وبسایت شما استفاده شوند.
در زیر، یاد خواهید گرفت که چگونه کلمات کلیدی طولانی را به روش های مختلف به صورت رایگان پیدا کنید، و به شما فرصت های زیادی برای کشف کلمات کلیدی عالی برای استفاده در استراتژی سئوی خود می دهد.
Answer the Public یک ابزار رایگان است که توسط متخصص معروف بازاریابی دیجیتال نیل پاتل توسعه یافته است که به شما سوالات جستجوی طولانی مرتبط با یک کلمه کلیدی خاص را نشان می دهد.
راه های مختلفی برای یافتن کلمات کلیدی رقبا با تجزیه و تحلیل داده های رتبه بندی آنها با ابزارهایی مانند Google Keyword Planner، Screaming Frog، KWFinder و حتی مشاهده نقشه سایت آنها وجود دارد.
اگر وب سایت شما به کنسول جستجوی گوگل متصل است، یک راه آسان برای نحوه یافتن کلمات کلیدی طولانی برای سئو این است که به آن پیمایش کنید. عملکرد > نتایج جستجو > برگه Queries.
از آنجا، شما فقط باید هر کلمه کلیدی بالقوه را بررسی کنید تا عباراتی را که برای کسب و کار شما ارزشمندتر هستند شناسایی کنید. شما همچنین می خواهید نمره دشواری کلمه کلیدی را بررسی کنید و از خود بپرسید که آیا می توانید محتوای بهتری برای کاربر ایجاد کنید. اگر چنین است، پس باید دنبال آن عبارت کلیدی بروید.
این روش به شما نشان میدهد که وبسایت شما چه نوع جستوجوهایی را برای آنها رتبهبندی کرده و از آنها ترافیک کسب میکند، و فهرستی از کلیدواژههای اولیه را به شما میدهد تا در ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush (که قبلا ذکر شد) استفاده کنید تا ایدههای مرتبط با کلیدواژههای دنبالهدار را برای هدف پیدا کنید. برای سرمایه گذاری بر روی اقتدار موضعی
9. کلمات کلیدی Long Tail را در پاسخ به عموم پیدا کنید
با کلیک بر روی هر یک از این کلمات کلیدی، مستقیماً به صفحه نتایج جستجوی آن عبارت میروید تا بتوانید نوع محتوایی را که به احتمال زیاد به شما در رتبهبندی بالا برای آن عبارت کمک میکند، ارزیابی کنید.
همانطور که متوجه شدید، با استفاده از روش ها و ابزارهای مختلفی مانند تکمیل خودکار گوگل، افراد همچنین می پرسند، انجمن ها، رسانه های اجتماعی، ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، گوگل آنالیتیکس، کنسول جستجو، و با تجزیه و تحلیل برتر رقبای خود، کلمات کلیدی طولانی را به صورت رایگان پیدا می کنید. رتبه بندی داده های کلمه کلیدی پیروی از این دستورالعمل ها در مورد چگونگی شناسایی کلمات کلیدی دم بلند می تواند به شما کمک کند تا بهترین عبارت های جستجویی را که باید برای بهبود دید آنلاین و ترافیک ارگانیک وب سایت خود هدف قرار دهید، کشف کنید.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
نحوه یافتن کلمات کلیدی Long Tail برای سئو
1. از Google Auto Complete استفاده کنید
با ابزار سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush، می توانید هر کلمه کلیدی را وارد کنید و لیست گسترده ای از کلمات کلیدی مرتبط، از جمله گزینه های طولانی و سوالات را دریافت کنید.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول کلیدواژههای طولانی و روشهای پیادهسازی آنها در محتوای خود برای حداکثر تأثیر بیشتر توضیح میدهد.
گسترش هر یک از نتایج People Also Ask نه تنها نوع و کیفیت محتوایی را که برای این سؤالات رتبه بندی می کند به شما نشان می دهد، بلکه حتی کلمات کلیدی طولانی تری را نیز برای هدف نشان می دهد. هر بار که روی یک سوال کلیک می کنید، سه یا چند سوال جدید ظاهر می شوند که ارتباط نزدیکی با آن نتیجه دارند. به شما امکانات بی پایانی از کلمات کلیدی دم بلند جدید برای شناسایی سئو می دهد.
3. شناسایی کلمات کلیدی در انجمن ها
همچنین متوجه خواهید شد که این سیستم به اندازه کافی هوشمند است که می تواند عبارت جستجو را با جایگزینی “الکترونیک” با “الکتریک”، که محبوب ترین اصطلاحی است که مردم برای پیدا کردن ماشین های چمن زنی با انرژی الکتریکی استفاده می کنند، تصحیح کند. این تفاوت ظریف و در عین حال مهم، برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی سئوی طولانی که می خواهید در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بندی کنید، بسیار مهم است.
2. مروری بر مردم نیز بپرسید
حتی اگر هرگز به یک برنامه پولی Semrush ارتقا نمی دهید، باید این نرم افزار را بخشی از جعبه ابزار SEO خود قرار دهید. Semrush یکی از بزرگترین پایگاه داده های کلمات کلیدی در جهان را دارد و همچنین به شما امکان دسترسی به سایر ابزارهای قدرتمند SEO برای تحقیقات رقابتی، ساخت لینک، بهینه سازی محتوا و موارد دیگر را می دهد. برای یک حساب کاربری رایگان Semrush ثبت نام کنید.
6. مشاهده سوالات در Ahrefs
ارائه بهترین نکات سئو …
این دادههای کلمه کلیدی میتواند فرصت ارزشمندی برای بهبود استراتژی محتوای شما برای کلمات کلیدی دنباله بلند با ایجاد قدرت موضوعی موجود فراهم کند. همانطور که در مرحله اول این راهنما برای نحوه یافتن کلمات کلیدی طولانی برای سئو ذکر شد، می توانید از آن کلمات کلیدی seed به همراه ضمایر پرسشی مانند what, which, when, where, who, who, who, who, Why, استفاده کنید. آیا، و چگونه، برای شناسایی سوالات مرتبط برای محتوای جدید سئو.