همچنین مشتریان غیر فعال تان را شناسایی و مجددا با کسب و کار خود درگیر کنید. از طرف دیگر، مشتریان به دنبال محصولاتی و خدماتی هستند که نیازهای آنها را درک کرده و پاسخگوی شرایط آنها باشند. به همین دلیل برای حفظ مزیت رقابتی و شخصی سازی تعاملات با مشتری استفاده از CRM امری ضروری است. برای دسترسی به نرم افزار CRM دانا همیشه باید به اینترنت متصل باشید. برای اطلاعات بیشتر، مطلب مدیریت فعالیت ها در نرم افزار CRM دانا رو مطالعه کنید.
مدیریت دانش سازمانی درکنار تمام اینها یک منبع ذخیره است که دانش را برای همه اعضای سازمان قابل دسترسی میکند. تمام فرمهای سازمانی، دستورالعملها، تحقیقات و پروندههای مشتریان و کارکنان همگی در این منبع ذخیرهسازی قرار میگیرند. درست است که نرم افزار CRM به خودیِخود نرم افزار قدرتمندیست، اما در زمان انتخاب CRM باید دقت داشته باشید که ارایهکننده آن ویژگیهای اختصاصی صنعتی که شما در آن مشغول هستید را ارایه کند. این موضوع بهخصوص برای کسبوکارهایی که صنعت آنها منحصربهفرد است یا در بازارهای گوشهای فعالیت دارند بسیار حائز اهمیت است. برای مثال اگر سازمانی غیرانتفاعی هستید که بیشتر فعالیتهایتان حول برگزاری ایونتها و جمعآوری کمکهای نقدی است باید سیستمی را انتخاب کنید که با هدفتان سازگار است.
۲- زیرساخت های سخت افزاری شما برای خرید نرم افزار CRM مناسب است؟
كليه سرورهای ايران هاست از نظر نرم افزار و سخت افزار از آخرين تکنولوژی روز بهره مند می باشند بنابراين شما با ما آنچه را که از وب سايت خود انتظار داريد درمي نرم افزار سی ار ام چیست يابيد. همگی از نتایج استفاده صحیح از سیستم سهند برای سازمان شما خواهد بود. باید توجه داشته باشید خرید سهند به تنهایی در صورت عدم پیاده سازی صحیح آن در شرکت خروجی به همراه نخواهد داشت. امکان لیست گیری از گزارشات انجام شده به مرور حسابهای نرم افزار حسابداری اضافه شد. ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان مقدمه ایجاد وفادارای در مشتریان در راستای افزایش سود سازمانهاست.
- مشاور پس از بررسی دقیق ، سفارشی سازی نرم افزار شامل فرمها، فیلدها، گردش کارها، داشبوردها، گزارشات و کدنویسیهای مورد نیاز سازمان شما را مشخص می نماید.
- تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کافی را در مورد نرم افزار crm در اختیار شما قرار دهیم.
- همچنین پس از برقراری ارتباط با مشتری خدمات درخواستی مشتریان را ثبت و مدیریت کنند و همچنین بصورت اتوماتیک نظرات مشتریان را کیفیت محصولات و خدمات دریافت کنند.
- تمرکز اصلی نرم افزار سی آر ام تحلیلی کمک به تجزیهوتحلیل دادههای به دست آمده از نقاط تماس مختلف با مشتری برای کشف بینشهای مهمی از وی است.
- پاسخِ این سوال میزان انعطافپذیری نرم افزار CRMای که میخواهید به سازمان بیاورید را مشخص میکند.
نرم افزار CRM دانا ️ مدیریت ارتباط با مشتری داناپرداز-نرم افزار CRM
لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. دقت کنید زومیت، وبسایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاههای خود را مطرح میکنند. CRMهای اشاره شده را در بزرگترین شرکتها و سازمانهای کشور با توجه به نیازمندیهای هر کدام پیادهسازی کند. خلق یک ارتباط ارزشمند با مشتری و حفظ آن، شاکله و مأموریت اصلی هر مدل کسبوکاری است.
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فرآیند مدیریت، نظارت و حمایت از روابط با مشتری است. این نرم افزار تمام جنبه های تعاملات یک شرکت با مشتری مانند خدمات مشتری، فروش و بازاریابی، توسعه محصول، حفظ مشتری، پشتیبانی پس از فروش، ارجاعات و روابط عمومی را مدیریت می کند. با در نظر گرفتن این موضوع که مشتریان شما آگاه تر و حساس تر از گذشته هستند و ممکن است تا زمانی که شما قصد ایجاد تعامل با آن ها را داشته باشید، تصمیم خرید خود را به نتیجه برسانند و شما فرصت را از دست دهید.
از جمله آن میتوان به اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات مشتریان اشاره کرد. بدین شکل این سه بخش مختلف در سازمان میتوانند با یکدیگر همکاری داشته باشند، در نهایت مشتریان بیشتری را جذب کنند و معاملات و قراردادهای جدید را برای سازمان به سرانجام برساند. نرمافزارهای CRM ابزاری برای ذخیرهسازی و مدیریت دادههای مشتریان است؛ دادههایی مانند اطلاعات تماس، سوابق خرید، مشکلات استفاده از محصولات و خدمات، درخواستهای پشتیبانی، فرصتهای فروش و ….
بهوسیله نرم افزار CRM اطلاعاتی در مورد مخاطبین، دیدگاههای مشتری و معاملات بین هر دو تیم بازاریابی و فروش، به اشتراک گذاشته می شود. تیم بازاریابی میتواند به تیم فروش کمک کند تا فروش خود را افزایش دهد، در حالیکه تیمهای فروش نیز میتوانند تیمهای بازاریابی را در استراتژیهای بازاریابی، پیامهای شخصیسازیشده و کمپینهای تبلیغاتی توانمند سازند. افزایش فروش در اثر شناخت بازار و تدوین استراتژی های جذب و وفاداری مشتری بوجود خواهد آمد. اطلاعات ثبت شده در نرم افزار به شناخت مشتریان و نهیه پیشنهاد ارزش متناسب با آنها کمک زیادی خواهد کرد، اما هم باید صبر کنید تا این اطلاعات ثبت شود و هم باید خود توان بالایی برای طراحی پیشنهاد ارزش متناسب با این مشتریان داشته باشید.