هزینه حسابرسی سئو (متوسط ​​قیمت حسابرسی سئو برای یک وب سایت)

اگرچه ممیزی های سئو را می توان از راه دور انجام داد، مکان فیزیکی مشاور سئو شما همچنان در هزینه هایی که آنها دریافت می کنند نقش خواهد داشت.

ممیزی سئو ارزش آن را دارد زیرا ممیزی سئو باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود و به شما کمک می کند تا قسمت های مهمی از وب سایت خود را شناسایی کنید که می توانند برای دید موتورهای جستجو بهبود یابند.

به طور کلی، هزینه اولیه برای بازگشت ممیزی سئو در مقایسه با بازگشت سرمایه طولانی مدت (ROI) که می توانید از افزایش رتبه بندی، ترافیک و درآمد وب سایت انتظار داشته باشید، ناچیز است. برای جزئیات بیشتر، این مقاله مرتبط در مورد اینکه چرا ممیزی SEO مهم است را ببینید.

خلاصه هزینه های حسابرسی SEO

یک کارشناس حرفه ای ممیزی سئو در یافتن موانعی که ممکن است بر رتبه بندی و ترافیک وب سایت شما تأثیر بگذارد مهارت دارد و می تواند فرصت های جدیدی را برای دستیابی به دید بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ توصیه کند.

همانطور که می بینید، هر ابزار سئو کارمزد خاص خود را دارد که در هزینه کلی ممیزی سئو انجام می شود. اگر یک مشاور برای چندین ابزار تجزیه و تحلیل سئو هزینه پرداخت می کند، می توانید انتظار داشته باشید که هزینه حسابرسی به دلیل نیاز به پوشش آن هزینه های ماهانه تجاری بیشتر باشد.

آیا می توانم ممیزی SEO را به صورت رایگان دریافت کنم؟

ابزارهایی که برای ممیزی سئو استفاده می شوند نیز در کل هزینه این نوع خدمات وب سایت نقش دارند.

همانطور که در جدول بالا متوجه خواهید شد، سه نوع اصلی ممیزی SEO هزینه های مربوط به خود را دارند. این به این دلیل است که دامنه کار بین وظایف متفاوت است.

البته، اگر می‌خواهید یک ممیزی کاملاً جامع سئو که فنی، درون صفحه و خارج از صفحه را پوشش می‌دهد، مشاور شما باید مایل به مذاکره با تخفیف باشد. هزینه کمتری نسبت به زمانی که برای ممیزی های مختلف جداگانه پرداخت کرده باشید، دریافت کنید.

شهرت و تجربه مشاور سئو

مهمترین عامل موثر بر هزینه ممیزی سئو تعداد صفحاتی است که باید در سایت ممیزی شوند. هر چه تعداد صفحات بیشتر باشد، کار وقت گیرتر و سخت تر می شود.

نوع حسابرسی

در اینجا یک مرور سریع از میانگین هزینه های یک ممیزی SEO ارائه شده است. بعد از جدول، هر عاملی را که بر این قیمت‌ها تأثیر می‌گذارد توضیح می‌دهم.

نوع حسابرسی سئو تجزیه و تحلیل گنجانده شده است هزینه
سئو فنی
  • تجزیه و تحلیل دقیق عناصر فنی (مانند کد و ساختار و متا تگ ها) که بر عملکرد و تجربه کاربری سایت شما تأثیر می گذارد.
  • تست کامل سرعت سایت
  • تست برای مسائل خزیدن و نمایه سازی.
5000 تا 30000 دلار
سئو روی صفحه
  • تجزیه و تحلیل عمیق محتوای وب سایت شما، از جمله بهینه سازی کلمات کلیدی
  • فرصت های پیشنهادی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی جدید یا تقویت موقعیت های SERP.
  • اسکن محتوای تکراری که می تواند بر رتبه صفحه شما تأثیر بگذارد.
3000 تا 30000 دلار
سئو خارج از صفحه
  • بررسی پروفایل بک لینک وب سایت، از جمله ارزیابی کیفیت و کمیت بک لینک های موجود.
  • توصیه هایی برای فرصت های بک لینک جدید.
  • حذف بک لینک هایی که ممکن است بر عملکرد سئو تاثیر منفی بگذارند.
500 تا 5000 دلار

عوامل هزینه ممیزی SEO

ممیزی هایی مانند این اغلب شامل موارد زیر است:

  • ارزیابی اولیه بهینه سازی کلمات کلیدی
  • تجزیه و تحلیل پروفایل بک لینک
  • مسائل فنی سئو
  • امتیاز سرعت وب سایت
  • معیارهای عملکرد سئو ارگانیک

آیا حسابرسی سئو ارزشش را دارد؟

همانطور که در هر صنعت دیگری، هرچه یک حسابرس سئو تجربه بیشتری داشته باشد، احتمالاً تقاضا برای خدمات بیشتر خواهد بود که منجر به هزینه های بالاتر می شود.

هزینه ممیزی سئو چقدر است؟ و چه عواملی بر میانگین قیمت گذاری حسابرسی سئو برای یک وب سایت تأثیر می گذارد؟

این پاسخ ها و موارد دیگر را در این راهنمای دقیق خواهید یافت.

با استفاده از نرم افزار حسابرسی سئو آنلاین می توانید ممیزی سئو را به صورت رایگان دریافت کنید. ممیزی رایگان سئو معمولاً شامل تعداد محدودی از صفحات وب تجزیه و تحلیل شده است و از شما می‌خواهد تا برای دریافت نتایج در سرویس حسابرسی آزمایشی ثبت نام کنید.

این می تواند چیز خوبی باشد، زیرا حسابرس باسابقه می تواند از مطالعات موردی موفق فراوانی استفاده کند تا بینش ها و توصیه هایی را ارائه دهد که ممکن است شخصی که در شروع حرفه حسابرسی خود است از آنها چشم پوشی کند. اگرچه سطح بالاتر تجربه هزینه بیشتری خواهد داشت، اما اغلب ارزش بیشتری را برای پول فراهم می کند.

علاوه بر این، برخی از شرکت‌های سئو یک ممیزی اساسی را به امید برنده شدن در کسب و کار شما در هنگام اجرای هر گونه پیشرفت ارائه می‌کنند. به طور معمول، این گزینه به یک تماس مشاوره نیاز دارد تا نتایج را با شما به عنوان راهی برای ارائه خدمات سئوی آنها ارائه دهد.

با این حال، تجربه تنها عاملی نیست که باید برای یک متخصص حسابرسی بهینه سازی موتور جستجو در نظر گرفته شود. این مهم است که مراجع مشتری را بپرسید و هر گواهینامه ای را که می توانید در مورد آژانس حسابرسی یا پیمانکار بیابید بخوانید. بررسی‌های قانونی مشتریان می‌تواند چیزهای زیادی در مورد چگونگی کار با آن حسابرس و نوع نتایجی که برای مشتریان ایجاد می‌کند به شما بگوید.

ممیز، مامور رسیدگی محل

در زیر، توضیح کاملی در مورد قیمت هایی که می توانید برای خدمات ممیزی SEO مانند ممیزی فنی سئو، ممیزی بهینه سازی روی صفحه و تجزیه و تحلیل خارج از صفحه و عناصر کلیدی که بر هزینه کل تأثیر می گذارند، دریافت کنید.

جزئیات هزینه و قیمت حسابرسی SEO

حسابرسی سئو چقدر هزینه دارد؟

حسابرسان مستقر در شهرهای بزرگ معمولاً هزینه های عملیاتی بالاتری نسبت به مشاورانی دارند که در یک شهر کوچک کار می کند. به طور مشابه، یک آژانس سئو با تعداد زیادی کارمند نسبت به یک فریلنسر یا تیم کوچک هزینه بیشتری برای ممیزی سئو دریافت می کند، زیرا آژانس هزینه های بیشتری برای پوشش دارد.

هزینه ابزارهای حسابرسی SEO

گزینه های نرم افزار محبوبی مانند این عبارتند از SE Ranking، Semrush، SEOptimer، SEOMator، SiteGuru، On-Page.ai، Surfer SEO، Screaming Frog و SEO Powersuite. همچنین می توانید از ابزارهای رایگانی مانند Google Analytics و Google Search Console برای انجام ممیزی های خود در سایت استفاده کنید.

برترین متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو از پلتفرم هایی مانند Semrush و Ahrefs برای تجزیه و تحلیل عملکرد فنی سئو سایت استفاده می کنند که می تواند چند صد دلار در ماه هزینه داشته باشد. با این حال، یک مشاور حسابرسی که در سئو داخلی متخصص است، ممکن است از ابزار ارزان‌تری مانند Surfer SEO برای تجزیه و تحلیل استفاده کند که قیمت آن حدود 49 دلار در ماه است.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.



منبع

نقل قولی که از حسابرس سئو دریافت می کنید به تعدادی از عوامل کلیدی بستگی دارد، از جمله:

اندازه وب سایت (تعداد صفحات)

ممیزی فنی سئو معمولاً گرانترین است زیرا این امر مستلزم سطح دانش بیشتری در مورد نحوه کار وب سایت ها و تعامل با موتورهای جستجو است. ممیزی فنی سئو همچنین به زمان برترین روش ها نیاز دارد، بنابراین برچسب قیمت بالاتری دارد.

ممیزی سئو روی صفحه (یا ممیزی محتوا) معمولاً دومین نوع گران قیمت برای خرید است، زیرا حسابرس باید محتوای صفحه وب و کد HTML را از بالا به پایین تجزیه و تحلیل کند تا زمینه های بهبود را پیدا کند و همچنین تجزیه و تحلیل رقیب را برای هدف انجام دهد. عبارات کلیدی

همانطور که متوجه شدید، میانگین قیمت حسابرسی سئو برای یک وب سایت بسته به اندازه وب سایت و نوع ممیزی که انجام می شود، به طور متوسط ​​بین 500 تا 30،000 دلار است. ممیزی ها در سه نوع هستند: سئوی فنی، بهینه سازی درون صفحه، و تجزیه و تحلیل خارج از صفحه، و عوامل متعددی بر هزینه ممیزی سئو تاثیر می گذارند، مانند تجربه حسابرس، مکان و ابزارهای مورد استفاده برای کار.