همکاری سئو و تبلیغات گوگل در سال 1400

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، به فرآیندی گفته میشود که موتورهای جستجوگر محتوای یک سایت را پردازش میکنند تا ببینند که چقدر برای جذب ترافیک مؤثر میباشد. وقتی که ما در رابطه با سئو حرف میزنیم، تمرکز اصلی بر گوگل است؛ ولی هنوز باید یادتان باشد که بقیه موتورهای جستجو مانند بینگ، یاهو و غیره هنوز در حال فعالیت هستند. اگر سایتتان جدید باشد به احتمال زیاد خیلی سریع توسط گوگل شناخته نمیشوید. آیا حرکت آسان و سریع است؟ می توانید سایت خود را روی چند دستگاه موبایل بررسی کنید و اگر چیزی در ورژن دسکتاپ وجود دارد که از دید کاربران موبایلی مخفی مانده، سریع آن را فیکس کنید. حتی اگر از دید اولیه کاربر مخفی باشد. امّا به طور کلی توصیه می شود که اگر شما محتوایی را برای کاربران موبایل مخفی یا بلاک می کنید، گوگل ممکن است آن محتوا را نا دیده بگیرد. البته تبلیغات کلیکی گوگل به دانش و ابزار بسیار خاصی نیاز دارد مانند گوگل اد.

ولی یادگیری خروجیها و ورودیها طول میکشد و به زمان و دانش فنی بسیار زیادی نیاز دارد. قطعا انتخاب با شماست ولی توصیه ما این است: بهتر است استفاده نکنید. اغلب این کار مربوط به استفاده و جایگاه کلمات کلیدی یا کلید واژهها میباشد و این یکی از دلایلی است که انجامش به استراتژی قوی و دانش بسیار زیاد نیاز دارد. هر روز بیشتر از روز گذشته در سئو و بقیه موتورهای جستجو دخالت میکند به ویژه وقتی که اینترنتی شدن چیزها هر روز بیشتر از روز گذشته مورد توجه قرار میگیرد. قرار نیست اینجا در مورد ماهیت پاپ آپ صحبت کنیم، امّا باید بدانید که گوگل نیز میانه خوبی با آن ها ندارد، مخصوصا در مورد کاربران موبایلی. تا اینجا ما را در خصوص راهنمای سئو موبایل همراهی کردید. در ابتدا توضیح خواهیم داد که چرا بهینه سازی سایت برای موبایل بیش از پیش اهمیت دارد و سپس به شما کمک خواهیم کرد که سایت خود را برای دستگاه های موبایل سئو کنید. با شناسایی دلیل آن، شما قادر خواهید بود که در جهت بهبود نرخ کلیک سایت خود روی دستگاه های موبایل مجله خبری seobythesea تلاش کنید. حال که سایت شما برای موبایل بهینه سازی شده است، وقت آن رسیده که نکات پیشرفته مربوط به سئو موبایل را یاد بگیرید.

اگر مشاهده کردید که نرخ کلیک شما برای یک کلیدواژه خاص در دستگاه های دسکتاپ بسیار بیشتر از دستگاه های موبایل است، آن کلیدواژه را در دستگاه موبایل خود سرچ کنید. تولید محتوا با کیفیت عالی پیامی را برای موتورهای جستجو میفرستد که سایت و کسب و کار شما یک کالا یا خدمات قانونی را ارائه میدهد. خوشبختانه، راه اندازی یک سایت موبایلی کاری ساده است. به اضافه این یک راه عالی برای جذب ترافیک هدفمند به سمت سایت شما میباشد و به خاطر اینکه تبلیغات کلیکی نشده است درک مستقیم برایتان کار آسانی میباشد. به صورت کلی اگر شما به دنبال هدایت وب سایتتان به سمت تبدیل بیشتر هستید، باید یک کارشناس سئو استخدام کنید. امّا در آن زمان اگر کاربران وب سایت شما بیشتر از دسکتاپ بودند، مشکل خاصی برای شما ایجاد نمی شد. در این بخش، اگر کاربران موبایلی حین کار با سایت شما مشکلی داشته باشند، گوگل به شما اطلاع خواهد داد.

در ادامه، چند روش برای پیاده سازی ورژن موبایل وب سایت را برای شما توضیح خواهیم داد. با استاد وب همراه باشید و ادامه این مقاله را به درستی مطالعه کنید تا نقش امروز سئو و سِم را در زمینه بازاریابی دیجیتال کشف کنید. اگر شما نمیتوانید به درستی عمل کنید، شاید بهتر باشد فردی با تخصص بالا در بازاریابی اینترنتی و یا کمپینهای تبلیغاتی برای این کار استخدام کنید و ارزش بالقوه آن را به دست بیاورید. باید بگوییم اگر قصد دارید در گوگل رنک بگیرید، بله! همانگونه که در مقالات گذشته نیز گفتیم، این همان چیزی است که شما به عنوان گوگل اد میبینید که اغلب در بالای لیست صفحه جستجو قرار میگیرد. تا وقتی که موتورهای جستجوگر اصلی بهخصوص گوگل به صورت پیوسته پارامترهایشان را برای رتبه بندی تغییر میدهند، seo و sem هم تغییر پیدا میکنند. تحقیقات گوگل نشان می دهد، کاربران موبایل بیشتر از کاربران دسکتاپ در دنیای اینترنت قصد خرید دارند، این یعنی سرچ های موبایلی بیش تر از سرچ های دسکتاپ منجر به فروش می شود. بیشتر اشخاص پیش از خرید هر چیزی آن را در اینترنت سرچ میکنند. هر شخصی که به دنبال شغلی در بازاریابی دیجیتال باشد، نه فقط باید درک درستی از نحوه کارکرد صحیح و تبلیغات گوگل در فضای دیجیتالی فعلی داشته باشد، بلکه باید چگونگی تغییر این دو فرآیند را هم بداند.