هویت و تجربیات کاربر سفارشی
انتشار: بهمن 10، 1401
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404

هویت و تجربیات کاربر سفارشی


بازاریابان دیجیتال باهوش از شناسایی کاربر برای ایجاد تجربیات سفارشی واقعی برای مشتریان خود استفاده می کنند زیرا هویت بخش مهمی از چشم انداز آنلاین امروزی است.

نانسی مرزوک از MediaWallah به من در نمایش SEJ می پیوندد تا درباره مفهوم داده های هویت و چگونگی تبدیل شدن آن به بخشی جدایی ناپذیر از تبلیغات دیجیتال بحث کند. علاوه بر این، ما در مورد عناصر حیاتی که باید برای ایجاد یک رویکرد موفق وجود داشته باشد بحث می کنیم.

ما همچنین وارد اتاق های تمیز و فناوری تمیز در مقابل رویکرد «جعبه سیاه» می شویم و تأثیرات AWS، Google و Snowflake بر بازار داده های ID چگونه خواهد بود.

چیزهای زیادی باید در مورد اینکه چگونه استراتژی هویت خود را طراحی کنم تا نه تنها با بحث حفظ حریم خصوصی در مورد حاکمیت داده ها و همه چیزهای سرگرم کننده مطابقت داشته باشد، بلکه در صنعتی که من در آن هستم و با پشته بازاریابی که دارم کار می کند نیز کار کند. بنابراین واقعاً اینجاست که هویت با طراحی وارد می شود. به شما کمک می کند درک کنید. ما به مردم کمک می کنیم تا تکه هایی از نحوه شکل گیری ساختار پایدار نمودار هویت شما را درک کنند. – نانسی مرزوق، 06:19

این واقعیت که کوکی ها ناشناس بودند و گردش کاری که برای کوکی ها وجود داشت قابل قبول بود، اما وقتی شروع به کار با داده های شخص اول می کنید، دیگر قابل اجرا نیست. از آنجایی که این اطلاعات بسیار حساس است، ایجاد یک گردش کار ایمن تر در آینده بسیار مهم خواهد بود. با این گفته، به این معنی نیست که هدف گذاری مجدد از بین می رود. فقط کمی متفاوت به نظر می رسد. – نانسی مرزوق، 10:41

با حذف کوکی ها و موبایل، کاری که انجام می دهد این است که تبلیغ کننده و ناشر را به هم نزدیک تر می کند. – نانسی مرزوق، 16:15

00:00 - درباره نانسی.
05:00 – هویت چیست و چرا اهمیت دارد؟
08:46 - هنوز هم می توانید در آینده دوباره هدف گذاری کنید؟
11:47 - آیا برای تبلیغات بهتر است یا بدتر؟
22:51 - آیا ناشر باید با هر راه حل هویتی کار کند؟
35:29 - یک سناریو شناسه پلتفرم ها می توانند شناسایی کنند.
38:47 - نحوه انتقال به ID.

منابع ذکر شده:
MediaWallah – https://mediawallah.com/

هویت بخش های مختلفی دارد. ابتدا، می توانید یک رویداد یا جلسه یا اتفاقی را که در مرورگر اتفاق می افتد یا چیزی در برنامه اتفاق می افتد شناسایی کنید تا بتوانید آن هدف را همان موقع و بر اساس پلتفرمی که استفاده می کنید انجام دهید. و سپس این است که چگونه می توانم همه آن اطلاعات را دریافت کنم و آن را به یک فرد یا کاربر متصل کنم تا شاید بتوانم مدل سازی یا انتساب مخاطب پیچیده ای انجام دهم؟ -نانسی مرزوق، 26:12

انگار سه سال گذشته است. Google به سایت های ناشر بیشتری خدمات می دهد که نقدها یا بررسی های محصول محور، سایت های دستور پخت، هرچه در سمت ناشر باشد، برخلاف مراجعه مستقیم به منبع. بنابراین من فکر می کنم که این امر باعث می شود که این املاک از منظر تبلیغات اهمیت بیشتری پیدا کند. -لورن بیکر، 19:01

مردم به دنبال استفاده از داده های شخص اول خود برای پر کردن شکاف و ایجاد یک خط عابر پیاده بین اطلاعات مورد نیاز برای درک بازاریابی خود و اثربخشی بازاریابی خود هستند. – نانسی مرزوق، 05:17

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با نانسی مرزوق:

نانسی در صحنه فناوری بازاریابی یک مغرور واقعی است - همیشه یک قدم جلوتر از گروه و بیش از توانایی حل کردن سرسخت ترین مشکلاتش.

او از طریق شرکت خود MediaWallah، نحوه اتصال داده ها را برای حداکثر ارزش در هر سطح متحول کرد. این صنعت توجه داشته است - نانسی به عنوان یک سخنران مهمان مکرر در کنفرانس ها و از طریق مقالات چاپ شده در نشریات در همه جا موج می زند!

تعهد واقعی او به پیشرفت باعث شد که او به عنوان کارگروه مدیریت کوکی IAB منصوب شود - ثابت کرد که وقتی صحبت از فناوری می شود، هیچ مشکلی دور از دسترس نانسی نیست.

ارتباط با نانسی در لینکدین: https://www.linkedin.com/in/nancy-marzouk-82519a/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/nmarzouk

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker



منبع