وضعیت سئو با بن استیل SEJ [Podcast]


آیا می خواهید بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید و استراتژی سئو خود را بهبود بخشید؟

سئو در سال پیش رو چگونه تکامل خواهد یافت؟ بزرگترین تهدیدها و چالش ها چیست؟

بن استیل از SEJ به من در نمایشگاه SEJ پیوست تا در مورد یافته‌های دومین مطالعه سالانه وضعیت سئو SEJ که شامل روندهای نوظهور در دنیای سئو می‌شود و می‌تواند به شرکت‌ها در برنامه‌ریزی برای سال 2023 و بعد از آن کمک کند.

تا زمانی که مردم نیاز به پیدا کردن چیزها داشته باشند، سئو وجود خواهد داشت. این توضیح می دهد که چرا این صنعت حتی با ناراحتی چند سال اخیر و مسائل اقتصادی در افق رشد زیادی داشته است. –بن استیل، 12:34

انواع بازاریابی ارگانیک یا بازاریابی عملکردی، مانند سئو و بازاریابی وابسته، از دیدگاه کارکنان و سرمایه گذاری برخاسته اند. -لورن بیکر، 14:31

اگر بیش از حد روی آن عنصر اتوماسیون تمرکز می کنید، ممکن است ارزش واقعی آن را از دست بدهید، که به شما این امکان را می دهد تا روی برخی از چیزهایی که چندان مهم نیستند دست بردارید و بر ایجاد محتوایی تمرکز کنید که با شما همخوانی داشته باشد. حضار –بن استیل، 31:11

[00:00] – درباره بن
[06:49] – دومین وضعیت سالانه سئو چیست؟
[09:59] – تعداد پاسخ دهندگان درگیر در نظرسنجی.
[10:25] – یافته های اولیه که از بین رفت.
[16:09] – افراد محلی با بالاترین حقوق برای سئو.
[18:20] – جایی که متخصصان سئو در سال جاری تمرکز زیادی داشتند.
[22:31] – معیارهای سئو برای پیگیری موفقیت.
[32:40] – عوامل مهم در سئو در دو سال آینده.
[41:33] – مشکلات در برنامه ریزی کتاب الکترونیکی.
[43:34] – تفاوت بین کتاب الکترونیکی و کاغذ سفید

منابع ذکر شده:

وضعیت سئو – https://www.searchenginejournal.com/state-of-seo-performance/

کتاب های الکترونیکی جانور جالبی هستند زیرا مشکلات و مزایای منحصر به فردی دارند. مهمترین مشکل منحصر به فرد این است که آنها نیاز به خرید زیادی دارند. منظورم این است که آنها به کسی نیاز دارند که نه تنها وقت داشته باشد که بنشیند و آن را بخواند، بلکه فرآیند کشف و تصمیم گیری برای دانلود آن را طی کند. –بن استیل، 37:55

مردم در حال بازگشت به اصول اولیه هستند، به دلیل به روز رسانی های گوگل در چند سال گذشته. –بن استیل، 19:40

بله، رتبه‌بندی خوب است، اما بهتر است یک بازگشت سرمایه داشته باشید که در آن افراد خرید یا کلیک کنند. -لورن بیکر، 28:16

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با بن استیل:

بن استیل، سردبیر ارشد SEJ، متخصص محتوای دیجیتال است. او قصد نداشت یک استراتژیست سئو باشد. با این حال، پس از یادگیری مهارت‌های مورد نیاز برای شغلش و ترکیب آن‌ها با برخی تحقیقات خود محور در مورد بازاریابی دیجیتال، متوجه شد که اشتیاق واقعی او در اینجاست.

سابقه حرفه ای تئاتر او همچنین به او کمک کرد تا اخلاق کاری و مهارت های رهبری را در میان سایر عوامل نرم مانند خلاقیت توسعه دهد.

بن اکنون روی کتاب‌های الکترونیکی SEJ کار می‌کند، جایی که او همیشه بینش‌ها و توصیه‌های تازه‌ای را برای استراتژی محتوا ارائه می‌دهد. او از طریق کار خود در سئو، تجربه، سفر یا بیان انسان را به چیزی که دیگران می توانند یاد بگیرند هدایت می کند.

ارتباط با بن در لینکدین: https://www.linkedin.com/in/writerbensteele/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/BennyJamminS





منبع