
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404
ویژگی های جدید حلقه های اینستاگرام شامل قالب ها، تقویت ها و موارد دیگر است
مجموعه ای از به روزرسانی ها به حلقه های اینستاگرام ابزارهای خلاقانه جدید، راه های جدیدی برای افزایش تعامل و به روزرسانی هایی اضافه می کنند که نحوه اشتراک گذاری ویدیوها را تغییر می دهد.
ویژگی های جدید Reels که امروزه در دسترس هستند عبارتند از:
- ریمیکس های پیشرفته
- قالب های جدید
- تبدیل خودکار پست های ویدئویی به قرقره
- توانایی تقویت حلقه ها به عنوان تبلیغات
در اینجا در مورد هر یک از ویژگی های جدید برای حلقه های اینستاگرام بیشتر توضیح داده شده است.
ریمیکس های پیشرفته
اینستاگرام در حال بهبود ویژگی ریمیکس برای Reels است که به شما امکان می دهد به ویدیوهای سایر کاربران واکنش نشان دهید.
اکنون، شما قادر خواهید بود ریمیکس عکس های عمومی و واکنش خود را به آنها به عنوان یک حلقه ثبت کنید.
طرح های ریمیکس جدید به شما این امکان را می دهد که از بین صفحه سبز، صفحه نمایش تقسیم شده، یا نمایش عکس العمل عکس در تصویر انتخاب کنید.

برای اولین بار، می توانید به جای اینکه هر دو قطعه محتوا به طور همزمان ظاهر شوند، ضبط خود را بعد از کلیپ اصلی اضافه کنید.
قالب های جدید
اکنون می توانید حلقه ها را با استفاده از الگوها ایجاد کنید، که مکان هایی برای صدا و کلیپ از قبل بارگذاری می کنند تا بتوانید عکس ها یا کلیپ های ویدیویی خود را اضافه کنید.
یک الگوی جدید Dual به شما امکان می دهد همزمان با دوربین جلو و پشت گوشی خود ویدیو ضبط کنید.
برای دسترسی به الگوها، روی نماد دوربین در تب Reels ضربه بزنید.
تبدیل پست های ویدئویی به قرقره
اینستاگرام تمام پست های ویدیویی کمتر از 15 دقیقه را به طور خودکار به حلقه تبدیل می کند.
این تغییر فقط برای ویدیوهای جدید اعمال می شود. ویدیوهای موجود کمتر از 15 دقیقه به عنوان پست های ویدیویی باقی می مانند.

هنگامی که این تغییر در هفته های آینده اعمال شود، تب های ویدیو و حلقه ها در نمایه اینستاگرام شما به صورت یکی می پیوندند.
تقویت قرقره ها به عنوان تبلیغات
کسب و کارها اکنون می توانند حلقه ها را در برنامه اینستاگرام با تبدیل آنها به تبلیغات تقویت کنند. این فرصتی را ایجاد می کند تا مسیر خود را برای بازدید و تعامل بیشتر دنبال کنید.
برای تقویت یک قرقره، باید 100٪ محتوای اصلی، کمتر از 60 ثانیه طول بکشد و در نسبت تصویر 9:16 (عمودی) ضبط شده باشد.
پس از انتشار آن، می توانید با مشاهده محتوای خود و ضربه زدن، یک Reel را تقویت کنید تقویت پست. تقویت یک قرقره به شما امکان می دهد به بینش های تعامل منحصر به تبلیغات دسترسی داشته باشید.
حلقه های تقویت شده در فید اصلی اینستاگرام، استوری ها، تب Reels و صفحه کاوش ظاهر می شوند.
منبع: اینستاگرام (1، 2)
تصویر ویژه: اسکرین شات از about.instagram.com/blog/announcements، ژوئیه 2022.
منبع