صفحات پشتیبان نیز به عنوان محتوای حمایتی شناخته می شوند، زیرا آنها در درجه اول برای افزایش رتبه بندی ارگانیک و ترافیک صفحه اصلی وجود دارند. یک استراتژی متداول بهینه سازی موتور جستجو (SEO) گروه بندی صفحات پشتیبانی کننده در دسته های موضوعی است زیرا آنها پوشش گسترده ای از موضوعات فرعی مربوطه را ارائه می دهند.
برای یافتن اصطلاحات و تعاریف بیشتر مرتبط با زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو، به واژه نامه SEO مراجعه کنید.
صفحه پشتیبان چیست؟
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو برای کمک به شما برای دریافت ترافیک وب سایت است.
تعداد صفحات پشتیبانی که یک وب سایت می تواند برای هر صفحه ستون اصلی داشته باشد محدودیتی ندارد. به طور معمول، هر چه کلمه کلیدی هدف SEO برای رتبه بندی صفحه ستون در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) دشوارتر باشد، صفحات پشتیبان بیشتری را که صفحه ستون با لینک های داخلی بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی نیاز دارد.
از واژه نامه SEO بازدید کنید
صفحه پشتیبانی یک صفحه وب است که از صفحه ستون اصلی یک موضوع در یک وب سایت پشتیبانی می کند تا ارتباط و اعتبار موضوعی را بهبود بخشد. صفحات پشتیبان معمولاً بر روی کلمات کلیدی طولانی مرتبط با موضوع اصلی تمرکز می کنند و با متن لنگر بهینه شده برای کلمات کلیدی به صفحه ستون پیوند می دهند.