این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “چرا اقتدار موضعی مهم است؟”
البته ناگفته نماند که هر چه زمان جلسه بیشتر باشد، اعتماد و آشنایی بیشتر بین شما و پایگاه کاربری شما ایجاد می شود. این می تواند تعداد سرنخ ها، مشتریان و فروش را بسته به چیزی که ارائه می دهید افزایش دهد. برای مثال، اگر دورههای آموزشی آنلاین میفروشید، اگر کاربران احساس کنند سایت شما برایشان آشنا هستند و پاسخ همه سؤالات خود را از طریق مقالات مختلفی که در سایت منتشر کردهاید برای افزایش موضوعات موضوعی، دریافت میکنند، احتمال خرید بیشتری خواهند داشت. قدرت برای سئو
6. سئوی بهتر در صفحه
امیدواریم از این راهنمای در مورد اینکه چرا اقتدار موضوعی در سئو اهمیت دارد لذت برده باشید.
این همچنین به این معنی است که آنها احتمالاً آن محتوا را با دیگران به اشتراک می گذارند، که برای به دست آوردن بک لینک های طبیعی و آگاهی از برند اهمیت زیادی دارد. بک لینک ها برای بهبود سیگنال های سئوی خارج از صفحه وب سایت شما (یکی از فاکتورهای رتبه بندی برتر برای گوگل) بسیار ارزشمند هستند، بنابراین هر چه افراد بیشتری به سایت شما به عنوان منبع قابل اعتماد لینک دهند، بهتر است.
5. زمان جلسات طولانی تر
ایجاد یک سری مقالات یا پست های وبلاگ در مورد یک موضوع خاص به شما این امکان را می دهد که فرصت های کلمات کلیدی هدفمند و دید موتورهای جستجوی ارگانیک را به دست آورید تا ترافیک بسیار بیشتری را برای سایت خود جذب کنید. این روش ایجاد مقاله همچنین قدرت موضوعی سئو را افزایش می دهد زیرا وب سایت شما نشان می دهد که در تمام جنبه های موضوع تخصص دارد.
4. افزایش اعتماد کاربران
هرچه خوانندگان بیشتر به سایت شما به عنوان منبع معتبر در مورد موضوع انتخابی اعتماد کنند، احتمال بازگشت آنها بیشتر است. این اعتماد می تواند به وفاداری تبدیل شود که ضروری است. تا زمانی که به انتشار محتوای جدید و مفید ادامه می دهید، خوانندگان باید با شما بمانند.
همانطور که متوجه شدید، قدرت موضوعی مهم است زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند موضوعی را که یک وب سایت در آن تخصص نشان می دهد، درک کند، که با تجربه مثبت کاربر مرتبط است. در نتیجه، اهمیت موضوعی برای سئو این است که به سایت شما فرصت بهتری برای رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع می دهد.
ارائه بهترین نکات سئو …
هنگامی که بر روی اقتدار موضوعی تمرکز می کنید، به طور طبیعی سئوی درون صفحه شما را بهبود می بخشد. سئوی درون صفحه عمل بهینه سازی صفحات وب برای کلمات کلیدی خاص برای افزایش دید در موتورهای جستجو است.
فکر کردن در مورد اقتدار موضوعی به معنای افزودن هزاران محتوای مفید، خوش نوشته و مرتبط برای بازدیدکنندگان سایت شما خواهد بود. این به نوبه خود سئوی داخلی شما را بهبود می بخشد و می تواند به صفحات وب شما کمک کند تا در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ رتبه بالاتری داشته باشند.
درباره مرجع موضوعی بیشتر بدانید
این مزایای آشکاری برای صاحب سایت دارد (بیشتر در یک لحظه)، اما تفاوت زیادی برای کاربران ایجاد می کند. اگر وب سایت شما دارای قدرت موضوعی خوبی در مورد یک موضوع خاص باشد، کاربران به احتمال زیاد می توانند شما را در گوگل برای انواع پرس و جوهای جستجوی مرتبط پیدا کنند. در نتیجه، کاربران هر چیزی را که به دنبال آن هستند در یک مکان پیدا میکنند که تجربه کلی را بهبود میبخشد.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.