چرا اعتبار موضوعی در سئو مهم است؟ (6 مزیت برتر)

این همچنین به این معنی است که آنها احتمالاً آن محتوا را با دیگران به اشتراک می گذارند، که برای به دست آوردن بک لینک های طبیعی و آگاهی از برند اهمیت زیادی دارد. بک لینک ها برای بهبود سیگنال های سئوی خارج از صفحه وب سایت شما (یکی از فاکتورهای رتبه بندی برتر برای گوگل) بسیار ارزشمند هستند، بنابراین هر چه افراد بیشتری به سایت شما به عنوان منبع قابل اعتماد لینک دهند، بهتر است.

5. زمان جلسات طولانی تر

اهمیت قدرت موضعی را نمی توان در مورد موتور جستجوی گوگل نادیده گرفت. الگوریتم گوگل از معیارهای متفاوتی برای ایجاد امتیاز مرجعیت موضعی برای هر سایت استفاده می کند. به طور طبیعی، هر چه امتیاز بالاتر باشد، برای رتبه بندی شما بهتر است: امتیاز بالا به این معنی است که سایت شما احتمالاً برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی می کند.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد تمرکز بر قدرت موضوعی این است که به طور طبیعی فرصت های استفاده از کلمات کلیدی، از جمله کلمات کلیدی معنایی را افزایش می دهد، که احتمال رتبه بندی محتوای شما در گوگل، یاهو و بینگ را افزایش می دهد.

ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.



منبع

فکر کردن در مورد اقتدار موضوعی به معنای افزودن هزاران محتوای مفید، خوش نوشته و مرتبط برای بازدیدکنندگان سایت شما خواهد بود. این به نوبه خود سئوی داخلی شما را بهبود می بخشد و می تواند به صفحات وب شما کمک کند تا در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ رتبه بالاتری داشته باشند.

درباره مرجع موضوعی بیشتر بدانید

اگر می‌خواهید اعتبار موضوعی وب‌سایت خود را تقویت کنید، باید بر ایجاد محتوای ارزشمند و با کیفیت بالا توسط سازندگان محتوا که در زمینه‌های خود متخصص هستند تمرکز کنید.

گوگل کیفیت یک وب سایت و صفحات جداگانه آن را بر اساس آن مفاهیم اصلی ارزیابی می کند. این به این معنی است که کاربران کمتر با هرزنامه مواجه می‌شوند زمانی که وب‌سایت‌های با رتبه برتر تجربه، تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن را نشان می‌دهند.

به عنوان مثال، به جای ایجاد تنها یک مقاله طولانی در مورد یک موضوع خاص که همه جنبه های موضوع را پوشش می دهد، یک استراتژی بسیار بهتر سئو این است که چندین مقاله را منتشر کنید که بر یک جنبه واحد از آن موضوع متمرکز شده اند. سپس، همه آنها را برای کاربر به هم متصل کنید.

بهینه‌سازی درون صفحه شامل تمرکز بر حوزه‌هایی مانند عناوین صفحه، ساختار URL، متا تگ‌ها، هدرها، محتوای صفحه، لینک‌های داخلی و تصاویر است. و هر چه یک موضوع خاص را در سایت خود به طور کامل پوشش دهید، تصاویر، متا تگ ها و تگ های هدر بیشتری خواهید داشت که همگی دارای کلمات کلیدی مرتبط هستند.

تمرکز گوگل بر محتوای باکیفیت، جستجو در وب را برای همه تجربه لذت بخش تر می کند. دسترسی کاربران به محتوای خوب را به جای بررسی محتوای هرزنامه و مملو از کلمات کلیدی در موضوعاتی که وب سایت در مورد آنها معتبر نیست، آسان تر می کند.

2. بهبود رتبه بندی گوگل

مزیت اصلی اقتدار موضعی در سئو این است که تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد که توسط الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو اندازه گیری می شود.

ارائه بهترین نکات سئو …

هنگامی که بر روی اقتدار موضوعی تمرکز می کنید، به طور طبیعی سئوی درون صفحه شما را بهبود می بخشد. سئوی درون صفحه عمل بهینه سازی صفحات وب برای کلمات کلیدی خاص برای افزایش دید در موتورهای جستجو است.

بد نیست با مخفف EEAT (قبلا EAT) آشنا شوید:

این مزایای آشکاری برای صاحب سایت دارد (بیشتر در یک لحظه)، اما تفاوت زیادی برای کاربران ایجاد می کند. اگر وب سایت شما دارای قدرت موضوعی خوبی در مورد یک موضوع خاص باشد، کاربران به احتمال زیاد می توانند شما را در گوگل برای انواع پرس و جوهای جستجوی مرتبط پیدا کنند. در نتیجه، کاربران هر چیزی را که به دنبال آن هستند در یک مکان پیدا می‌کنند که تجربه کلی را بهبود می‌بخشد.

اعتبار بخش بزرگی از چیزی است که باعث می‌شود یک سایت برای یک موضوع خاص رتبه‌بندی شود، بنابراین ارزش دارد که قدرت موضوعی خود را برای موضوعات مهم مرتبط با تجارت شما افزایش دهید تا شانس دیده شدن سایت شما توسط افراد مناسب افزایش یابد. هرچه قدرت موضوعی شما بهتر باشد، سایت شما در گوگل بهتر عمل خواهد کرد.

3. افزایش فرصت های کلمات کلیدی

ایجاد یک سری مقالات یا پست های وبلاگ در مورد یک موضوع خاص به شما این امکان را می دهد که فرصت های کلمات کلیدی هدفمند و دید موتورهای جستجوی ارگانیک را به دست آورید تا ترافیک بسیار بیشتری را برای سایت خود جذب کنید. این روش ایجاد مقاله همچنین قدرت موضوعی سئو را افزایش می دهد زیرا وب سایت شما نشان می دهد که در تمام جنبه های موضوع تخصص دارد.

4. افزایش اعتماد کاربران

ما بررسی خواهیم کرد که چگونه مرجع موضوعی می تواند تجربه کاربری بهتری ایجاد کند، چگونه می تواند رتبه سایت شما را با سئو بهبود بخشد، و چگونه می توانید اعتماد کاربران را با بهبود امتیاز اعتبار موضوعی خود جلب کنید.

چرا اعتبار موضوعی در سئو مهم است؟

در زیر، اهمیت اقتدار موضعی برای رتبه بندی یک وب سایت در موتورهای جستجو را خواهید یافت و فهرستی از مزایای برتر مرجعیت موضعی را دریافت خواهید کرد.

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

چرا اعتبار موضوعی در سئو مهم است؟

برای به دست آوردن قدرت موضوعی، باید طیف وسیعی از محتوا را ایجاد کنید که زوایای مختلف را در یک موضوع خاص پوشش دهد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید در زمینه بازی‌های رومیزی دارای قدرت شناخته شوید، پوشش همه چیز از بازی‌های RPG رومیزی گرفته تا بازی‌های کارتی خانوادگی، به کاربران یک وب‌سایت قابل اعتماد می‌دهد تا با اطلاعات عمیق به آن بازگردند و هر زمان که نیاز به یافتن داشتند با آن تماس بگیرند. یک بازی جدید

البته ناگفته نماند که هر چه زمان جلسه بیشتر باشد، اعتماد و آشنایی بیشتر بین شما و پایگاه کاربری شما ایجاد می شود. این می تواند تعداد سرنخ ها، مشتریان و فروش را بسته به چیزی که ارائه می دهید افزایش دهد. برای مثال، اگر دوره‌های آموزشی آنلاین می‌فروشید، اگر کاربران احساس کنند سایت شما برایشان آشنا هستند و پاسخ همه سؤالات خود را از طریق مقالات مختلفی که در سایت منتشر کرده‌اید برای افزایش موضوعات موضوعی، دریافت می‌کنند، احتمال خرید بیشتری خواهند داشت. قدرت برای سئو

6. سئوی بهتر در صفحه

همانطور که متوجه شدید، قدرت موضوعی مهم است زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند موضوعی را که یک وب سایت در آن تخصص نشان می دهد، درک کند، که با تجربه مثبت کاربر مرتبط است. در نتیجه، اهمیت موضوعی برای سئو این است که به سایت شما فرصت بهتری برای رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع می دهد.