این یکنواختی تضمین میکند که کلمه کلیدی به طور مداوم در مکانهای HTML روی صفحه قرار میگیرد، در نتیجه در زمان بهینهسازی صرفهجویی میشود و در عین حال اطمینان میدهد که محتوای شما به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه شده است.
4. به بازدیدکنندگان کمک می کند تا بفهمند صفحه درباره چیست
هنگامی که کلمات کلیدی به طور برجسته در محتوای یک سایت مانند عنوان صفحه، توضیحات متا، متن بدنه (به ویژه در پاراگراف اول)، تگ های ALT تصویر، تگ های سرصفحه و متن لنگر وجود دارند، موتورهای جستجو می توانند به سرعت آن کلمات را شناسایی و فهرست بندی کنند. جستجوهای مرتبط
“من توصیه می کنم، اگر چیزی وجود دارد که می خواهید به ما بگویید که صفحه شما در مورد آن است، آن را تا حد امکان قابل مشاهده کنید. بنابراین آن را فقط به عنوان ذکر یک کلمه در پایین قرار ندهید [of the page]”
2. فاکتور رتبه بندی مثبت برای سئو
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
چرا برجسته بودن کلمه کلیدی برای سئو مهم است؟
یکی دیگر از مزایای برجسته کلمه کلیدی برای سئو این است که درک واضحی از مکان قرار دادن کلمه کلیدی هدف بدون هیچ گونه ابهامی ارائه می دهد. با دانستن اینکه دقیقاً کجا کلمه کلیدی مورد نظر خود را قرار دهید، می توانید ساختار و قالبی ثابتی ایجاد کنید که می تواند در تمام صفحات وب صرف نظر از موضوع محتوا تکرار شود.
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا برجستگی کلمه کلیدی برای سئو مهم است لذت برده باشید.
جان مولر، تحلیلگر ارشد جستجوی گوگل، در همان جلسه پرسش و پاسخی که در بالا ذکر شد، اضافه کرد: شما واقعاً باید مطمئن شوید که اطلاعاتی که به ما میگوید این صفحه در مورد چیست، تا حد امکان واضح باشد، به طوری که وقتی کاربران به آنجا میروند مانند «بله، من به صفحه درست رسیدم، این صفحه را میخوانم». باید به من بگوید.»
5. فرآیند نوشتن را هدایت می کند
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.