چرا تگ های هدر برای سئو مهم هستند؟ (5 مزیت برتر)

ارائه بهترین نکات سئو …

یکی دیگر از اهمیت‌های تگ‌های هدر، تأثیر آن‌ها بر نمایش محتوای شما در یک قطعه ویژه در جستجوی Google است. صفحات وب با ساختار سرفصل مناسب و پاسخ های صحیح برای پرس و جوهای جستجو شانس بهتری برای رتبه بندی در این موقعیت برتر در SERP ها دارند.

امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا تگ‌های هدر برای سئو مهم هستند، لذت برده باشید.

این فرآیند بازگشت به SERP برای یافتن وب‌سایت‌های دیگر برای کلیک کردن، pogo-sticking نامیده می‌شود و می‌تواند بر رتبه‌بندی صفحه وب برای کلمات کلیدی هدف تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، تگ‌های هدر، محتوای شما را خواناتر و قابل دسترس‌تر برای کاربران می‌کنند، نرخ پرش را کاهش می‌دهند و بیشتر صفحات وب شما را در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بالا می‌برند.

5. تگ های هدر در قطعه های ویژه استفاده می شود

برای لیست ها، باید بین 5 تا 10 تگ H3 با موضوعات فرعی که از عنوان H2 بالای آن پشتیبانی می کنند، اضافه کنید. به نحوه طراحی این بخش از راهنما (مزایای برچسب های سرصفحه در سئو) نگاه کنید تا نمونه ای از این عمل را در عمل ببینید.

درباره تگ های هدر بیشتر بدانید

استفاده از هدرهای صحیح برای ساختار سلسله مراتبی HTML (به عنوان مثال، یک H3 تحت یک H2) زمینه ارزشمندی را برای موتورهای جستجو در هنگام خزیدن و فهرست کردن یک صفحه برای ذخیره در پایگاه داده اضافه می کند.

3. تگ های هدر موضوعات صفحه را تعریف کنید

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های هدر بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.

چرا تگ های هدر برای سئو مهم هستند؟

هنگامی که کلمات کلیدی در تگ های هدر سطح بالایی (H1 و H2) قرار می گیرند، احتمال اینکه محتوا برای جستجوهای مرتبط در بالای SERP ظاهر شود، بیشتر می شود.

2. تگ های هدر قابلیت خزیدن را بهبود می بخشد

اگر قطعه ویژه یک پاراگراف کوتاه است، به پرس و جو به طور خلاصه بین 40 تا 55 کلمه پاسخ دهید. برای جداول و ویدیوها، چیزی شبیه به قطعه رتبه بندی ایجاد کنید.

در رابطه با سئو، این کار با گنجاندن کلیدواژه اصلی در تگ هدر H1 و کلمات کلیدی ثانویه در تگ های فرعی H2 به بهترین وجه انجام می شود. تگ‌های H3 باید شامل موضوعات حمایتی مربوطه برای زیر سرفصل H2 مرتبط باشد تا قدرت موضوعی را بدون گنجاندن کلمات کلیدی هدف تقویت کند.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.



منبع

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

چرا تگ های هدر برای سئو مهم هستند؟

یک راه عالی برای انجام این کار این است که اولین عنوان H2 را با عبارت جستجویی که کاربر برای یافتن اطلاعات در گوگل تایپ می کند مطابقت دهد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد. در مرحله بعد، می‌خواهید مستقیماً در زیر هدر H2 با قالبی که Google برای قطعه ویژه فعلی پاداش می‌دهد، به آن درخواست پاسخ دهید. ممکن است یک پاراگراف کوتاه، فهرست، جدول یا ویدیو باشد.

همانطور که متوجه شدید، تگ‌های هدر اهمیت دارند زیرا به خزنده‌های موتور جستجو کمک می‌کنند تا موضوعات اصلی محتوا را برای فهرست‌بندی و رتبه‌بندی در SERPS درک کنند. از مزایای تگ‌های هدر در سئو نیز می‌توان به کاربرپسندتر، خوانایی و دسترسی بیشتر صفحات وب برای کاربران اشاره کرد.