چرا تگ های هدر برای سئو مهم هستند؟ (5 مزیت برتر)

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “چرا برچسب های هدر برای سئو مهم هستند؟”

به عنوان مثال، تگ H1 بیشترین وزن سئو را برای سرفصل ها (H1 تا H6) دارد زیرا موضوع اصلی محتوا را مشخص می کند. سرفصل‌های HTML مانند تگ‌های H2 و H3 نیز به بهبود ارتباط محتوا برای جستجوی کاربر کمک می‌کنند، در حالی که سرفصل‌های سطح H4 تا H6 برای SEO مهم نیستند.

همانطور که متوجه شدید، تگ‌های هدر اهمیت دارند زیرا به خزنده‌های موتور جستجو کمک می‌کنند تا موضوعات اصلی محتوا را برای فهرست‌بندی و رتبه‌بندی در SERPS درک کنند. از مزایای تگ‌های هدر در سئو نیز می‌توان به کاربرپسندتر، خوانایی و دسترسی بیشتر صفحات وب برای کاربران اشاره کرد.



منبع

در زیر، متوجه خواهید شد که چرا تگ های هدر برای رتبه بندی موتورهای جستجوی وب سایت اهمیت دارند و لیستی از مزایای برتر سرفصل های HTML در سئو را دریافت خواهید کرد.

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های هدر بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.

چرا تگ های هدر برای سئو مهم هستند؟

برای لیست ها، باید بین 5 تا 10 تگ H3 با موضوعات فرعی که از عنوان H2 بالای آن پشتیبانی می کنند، اضافه کنید. به نحوه طراحی این بخش از راهنما (مزایای برچسب های سرصفحه در سئو) نگاه کنید تا نمونه ای از این عمل را در عمل ببینید.

درباره تگ های هدر بیشتر بدانید

هنگامی که کلمات کلیدی در تگ های هدر سطح بالایی (H1 و H2) قرار می گیرند، احتمال اینکه محتوا برای جستجوهای مرتبط در بالای SERP ظاهر شود، بیشتر می شود.

2. تگ های هدر قابلیت خزیدن را بهبود می بخشد

این فرآیند بازگشت به SERP برای یافتن وب‌سایت‌های دیگر برای کلیک کردن، pogo-sticking نامیده می‌شود و می‌تواند بر رتبه‌بندی صفحه وب برای کلمات کلیدی هدف تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، تگ‌های هدر، محتوای شما را خواناتر و قابل دسترس‌تر برای کاربران می‌کنند، نرخ پرش را کاهش می‌دهند و بیشتر صفحات وب شما را در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بالا می‌برند.

5. تگ های هدر در قطعه های ویژه استفاده می شود

لینک های زیر بیشتر در مورد تگ های هدر و نحوه استفاده صحیح از آنها برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

  • چرا تگ های هدر برای سئو مهم هستند؟
  • چگونه تگ های سربرگ را برای سئو بهینه کنیم

تگ های هدر برای خلاصه سئو مهم هستند

مزیت دیگر تگ‌های هدر این است که به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا محتوای شما را در موضوعات خاصی برای کاربران دسته‌بندی کنند. روش مناسب برای استفاده از سرفصل های HTML برای صفحات وب، برجسته کردن موضوعات مهم و موضوعات فرعی برای خواننده برای تعریف ساختار سند است.

با پیروی از این نوع استراتژی سئو برای تگ‌های هدر، به موتورهای جستجو کمک می‌کنید بدون بهینه‌سازی بیش از حد، موضوعات کلیدی و زیرمجموعه‌های صفحه را بهتر درک کنند تا محتوا بتواند رتبه بهتری برای کلمات کلیدی مرتبط در SERP داشته باشد.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

4. تگ های سربرگ خوانایی SEO را بهبود می بخشد

علاوه بر این، افرادی که دارای اختلالات بینایی هستند از صفحه‌خوان‌ها برای خواندن صفحات وب استفاده می‌کنند و تگ‌های هدر برای این کاربران مهم هستند که بتوانند به سرعت در محتوا با دستگاه‌های خود حرکت کنند.

اگر قطعه ویژه یک پاراگراف کوتاه است، به پرس و جو به طور خلاصه بین 40 تا 55 کلمه پاسخ دهید. برای جداول و ویدیوها، چیزی شبیه به قطعه رتبه بندی ایجاد کنید.

در رابطه با سئو، این کار با گنجاندن کلیدواژه اصلی در تگ هدر H1 و کلمات کلیدی ثانویه در تگ های فرعی H2 به بهترین وجه انجام می شود. تگ‌های H3 باید شامل موضوعات حمایتی مربوطه برای زیر سرفصل H2 مرتبط باشد تا قدرت موضوعی را بدون گنجاندن کلمات کلیدی هدف تقویت کند.

امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا تگ‌های هدر برای سئو مهم هستند، لذت برده باشید.

ارائه بهترین نکات سئو …

یکی از بهترین مزایای تگ های هدر این است که محتوای شما را خواناتر و در دسترس کاربر می کند. وقتی بازدیدکنندگان می توانند به راحتی محتوا را اسکن کنند تا آنچه را که می خواهند بیابند، به احتمال زیاد زمان بیشتری را در وب سایت شما برای جمع آوری اطلاعات بیشتر صرف می کنند.