چرا تگ H2 برای سئو مهم است؟  (5 مزیت برتر)
انتشار: بهمن 27، 1401
بروزرسانی: 17 تیر 1404

چرا تگ H2 برای سئو مهم است؟ (5 مزیت برتر)

بنابراین، اطمینان از اینکه از تگ های H2 به درستی استفاده می کنید و بهینه سازی کامل آن ها می تواند به بهبود عملکرد رتبه بندی صفحه وب شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کمک کند.

2. تگ H2 موضوعات فرعی را تعریف می کند

تگ های H2 نیز مهم هستند زیرا موضوعات فرعی را برای محتوا تعریف می کنند. این به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار محتوای صفحه وب را بهتر درک کنند و به سرعت اطلاعات کلیدی را که هر زیربخش را مشخص می کند پیدا کنند.

3. تگ H2 خزیدن را بهبود می بخشد

عنوان های فرعی خوانایی و دسترسی به محتوا را با آسان کردن اسکن بصری و پیمایش با صفحه خوان ها بهبود می بخشند. بنابراین، اگر تگ های H2 مناسبی را در صفحه تنظیم کنید، احتمالاً در مقایسه با صفحه ای بدون زیرعنوان H2 یا استفاده ضعیف از این عنصر HTML، افزایش رتبه بندی را مشاهده خواهید کرد.

5. تگ H2 لینک های سایت را ایجاد می کند

یکی دیگر از اهمیت های تگ های H2 این است که می توانند لینک های سایت را برای لیست وب سایت شما در SERP ایجاد کنند. پیوندهای سایت پیوندهای خاصی هستند که در زیر نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ ظاهر می شوند و کاربران را بدون نیاز به کلیک بر روی نتیجه اصلی به بخش های خاصی از محتوا هدایت می کنند.

همانطور که متوجه شدید، تگ H2 اهمیت دارد زیرا به خزنده های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا را درک کنند تا به درستی صفحه وب را برای پرس و جوهای مرتبط فهرست و رتبه بندی کنند. مزایای تگ های h2 در سئو همچنین شامل تعریف موضوعات فرعی برای صفحه، بهبود قابلیت خزیدن، افزایش تجربه کاربر و ایجاد ویژگی های اضافی لیست SERP مانند لینک های سایت است.



منبع

بدون سرصفحه های H2 در کد HTML، درک نکات اصلی صفحه وب برای خزنده دشوار است زیرا زیربخش ها با سرفصل های سطح دوم

تجزیه نمی شوند. در عوض، محتوا فقط یک دیوار از متن بدون هیچ ساختار رسمی برای تجزیه و تحلیل خواهد بود.